Je hebt die brief afgelopen vrijdag gekregen?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:23 schreef Choad het volgende:
Politie bellen wordt lastig op zondag denk ik, en het is morgen al.
Plus het feit dat het waarschijnlijk helpt bij het veroordelen van iemand die een vriend van je aanviel, ik mag hopen dat je daar ook wel waarde aan hecht, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:21 schreef Choad het volgende:
Beetje late reactie!
Maar het was inderdaad in een kamer tegenover de rechter-commissaris. Naast mij zaten de advocaten van beide heren die wat vragen stelden toen ik mijn verhaal vertelde. Alles moest heel gedetailleerd. Hoeveel meter ik er toen vanaf stond, en hoeveel meter ik er daarna vanaf stond toen ik dit zei, et cetera. Het was al meer dan vijf maanden geleden en er was wat drank mee gemoeid, dus ik kon niet alles in detail herinneren wat voor soort broek een van de daders aan had bijvoorbeeld. Naderhand belde de rechter-commissaris de griffier die het verhaal verwerkte, waarna ik moest ondertekenen. Verder was het wel een aardige ervaring, om eens te kijken hoe het er daar nou aan toe gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |