Stanzolol?of zoiets... moeilijke woorden altijdquote:Op zondag 18 juli 2010 18:09 schreef tong80 het volgende:
Op welk verboden product werd Ben Johnson betrapt ?
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:40 schreef theghostrider het volgende:
Volgende vraag dan maar... Wie zijn dit?
Bijnamen van voetballers
het slangenmens Rensenbrink
de Zeeuw Blind ?
De Neus Van Breukelen
the menaceVinnie Jones ?
Bolo Kom er niet op
de koning van de kluts Hoekstra
sneeuwvlokje Koeman
Bijnamen andere divere sporters
de lucifer
de gespierde spijker
The Lumberjack
Bambie
Fast Freddy Spencer ?
the Dutch Dolphin De Bruin ?
Teams
FC Hollywood Bayern München ?
Les Tri coloros
het andere oranje Volendam ?
Adri was gewoon 'de spijker'quote:Op zondag 18 juli 2010 19:11 schreef Flitspaal het volgende:
de koning van de kluts - Andre Hoekstra
de lucifer - Co Stompe
de gespierde spijker - Adri van Tiggelen
Bambie - Mieke de Boer
Les Tri coloros - Willem 2
Yesquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef tong80 het volgende:
1 Van Vossen ?
2 Bergkamp ?
3 Boudewijn Zenden ?
4 Falko ?
5 Pieter ?
De grasmaaier van Abbekerkequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef Berkery het volgende:
De zwarte gazelle
The Dutch windmill - Bep van Klaveren
De grasmaaier van Abbekerke
Jumping Jack - Jack Middelburg
De Keu
Olifantje - Pantani
Met Wil Hartog heb je gelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef theghostrider het volgende:
[..]
De grasmaaier van Abbekerke
Ik dacht de grasdroger uit abbekerke - Wil Hartog
De Keu - Keulemans? is geen voetballer![]()
Nog twee te gaanquote:
Den Boetquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef chufi het volgende:
Boet van Dulmen kwam die niet uit Abbekerke? Wil Hartog dus
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:26 schreef Flitspaal het volgende:
De voornaam van Pahlplatz was trouwen Theo.
Duidelijk gevalletje van:" Ik hab de melk horen klotsen, maar wist niet waar de tepel hing."
Leukquote:
Daar kom ik nooit.quote:
Ik moest echt lachen toen ik het hoorde.quote:
Van Gennip?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:40 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse schaatser maakte ooit drie valse starts op een WK ?
" HIlbert je moet doorijden" is er 1 van. HIj stopte een ronde te vroeg met schaatsen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef tong80 het volgende:
Noem drie dingen waardoor Hilbert van der Duim ludiek in beeld kwam
Juistquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef sportfreak het volgende:
starten in een regenboogpak nadat ie wereldkampioen was geworden
Van Hanegem en Cruyff?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:39 schreef tong80 het volgende:
Welke twee Nederlandse voetballers kregen de rode kaart in de halve finale op het EK-76 ?
Van Hanegem is goedquote:
Neeskens toch ook? meen het laatst op tv gezien te hebben...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:39 schreef tong80 het volgende:
Welke twee Nederlandse voetballers kregen de rode kaart in de halve finale op het EK-76 ?
Neeskens ook idd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Neeskens toch ook? meen het laatst op tv gezien te hebben...
Jaquote:
Ze zijn idd goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:50 schreef tong80 het volgende:
Ken Norton. Natuurlijk.
Larry Holmes. Natuurlijk.
Trefor Berwick. Natuurlijk.
Ik had het echt verdrongen.
Erbie Brandts halve finale WK-78quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Welke voetballer scoorde in één WK-wedstrijd zowel in eigen doel als dat van de tegenstander?
Klopt en is goedquote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erbie Brandts halve finale WK-78
Klopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
barcelona...met dank aan 1 ongelooflijk stugge bejaarde dame uit amsterdam...brr...
Denk aan Swiebertje en de broertjes de Boer.quote:
Ik normaliter ook niet, en deze was best wel moeilijk.quote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het was een blinde gok. Ik ga niet opzoeken dus ik pas
ja Zoetemelk was de 2e Nederlander die net als na de tour ook de vuelta heeft gewonnen.quote:
Ja dat klopt volgens mijquote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Jansen en bovenstaande dus
Beide in het jaar voordat de ze de Tour wonnen.
In die jaren was de Ronde van Spanje niet echt populair volgens mij.. Er deden in die jaren ook maar rond de 100 renners meequote:Op zondag 5 september 2010 20:54 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat de zege van Joop nooit een historisch sportmoment is geworden in nederland.
06 bedoel je.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een was lesbisch
De ander verloor in 96 Rosmalen van Krajicek
Russische, naar geen raspaaerdje type Kournikova of Sharapova. Meer een molenpaard als het ware.quote:
Alsof James Dean wel van onze tijd wasquote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef tong80 het volgende:
Juist in Duitsland geboren maar Oostenrijker toen ie verongelukte.
Was van voor mijn tijd maar wel een James Dean figuur zag ik.
Maar weliets bekenderquote:Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof James Dean wel van onze tijd was
Die stak de vlam aan. Tong vroeg wie de vlag aanstakquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
je bent toch niet zo flauw dat je Muhammad Ali bedoelt?
Shit zie het nu pasquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die stak de vlam aan. Tong vroeg wie de vlag aanstak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |