Zegt wel iets over hoeveel ze beter zijn dan de rest. Maar ik blijf het een domme actie vinden...quote:Op zondag 18 juli 2010 17:02 schreef marcodej het volgende:
En uiteindelijk winnen ze maar 15 secondjes... Pure spielerij van Andy en Contador...
Volgens mij had Contador hier Andy gewoon kunnen kraken, die leek me minder.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zegt wel iets over hoeveel ze beter zijn dan de rest. Maar ik blijf het een domme actie vinden...
genoegquote:Op zondag 18 juli 2010 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel was het verschil tussen Leipheimer en Gesink?
21 secondenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eindklim was ook niet super zwaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:03 schreef Lann555 het volgende:
Behoorlijke anti-climax dit. Klassementsrenners echt het absolute minimum uit deze etappe gehaald
in de stand 20 secquote:Op zondag 18 juli 2010 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Naja, er zat ook nog een klim voor. Het is niet verboden om daar iets mee te doenquote:
Hij reageerde toch makkelijk hoor, ik denk dat het verschil tussen hen niet zo groot was.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:03 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Volgens mij had Contador hier Andy gewoon kunnen kraken, die leek me minder.
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
Kan Menchov de Tour nog winnen? Misschien wel!
Armstrong misschien ook nog wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
Yah, hij gaat nog minuten nodig zijn met oog op de tijdrit en dat gaat lastig wordenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:04 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Genoeg waarvoor? Gesink heeft wel wat meer nodig om Leipheimer achter zich te houden.
Misschien stappen Contador en Schleck de volgende keer helemaal af om een terrasje te doen, dan misschien.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |