Schlek volgt Contador gewoon, de rest is nog geen gevaarquote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lichtjes belachelijk wat Contador en Schleck doen. Zelfs schandalig.
Bij jou is het glas altijd halfleeg ofniet?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zou hij wat vaker moeten doen. Hij is beter dan VDB en Leipo en kan flink wat tijd pakkenquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop serieus dat Schleck en Contador ontieglijk veel tijd verliezen.
Allebei gewoon vallen en dan hun been brekenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Menchov voort geel?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan zouden ze nu niet gaan surplacen...quote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Pro_Shifty het volgende:
als je nu bedenkt dat als Menchov en Gesink waren door gereden in die etappe dat Cancellara de koers stil legde. Dan hadden ze 4 min op Schleck en 3 min op Contador gehad.
Jammer.
Waarom? Ik vind het een prachtig spel. In de rit naar de Tourmalet kun je minuten pakken.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Yah, dit was wel heel wazigquote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Rucebo het volgende:
En nu moet Schleck gewoon zelf tempo rijden om enigzins terug te komen, met Contador in het wiel. Wat een waardeloze taktiek.
Geweldig, hij rijdt de hele klim al of hij halfdood is.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gesink trouwens ook wel over Leipie heen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |