Die Medium bedoel je? 42 dacht ik. Maar dan heb je wel bijna zeker douanekosten erbij.quote:
zoioets idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die Medium bedoel je? 42 dacht ik. Maar dan heb je wel bijna zeker douanekosten erbij.
dan heb je idd meer kans dat je de douane omzeiltquote:Op zondag 18 juli 2010 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
mmm dan maar meerdere kleine doosjes maken
Dat inderdaad.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan heb je idd meer kans dat je de douane omzeilt
ik heb met een klein doosje nog nooit douanekosten gehad iig
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:11 schreef Holyme het volgende:
Hoeveel boobies doet Nfu-Oh NL in een envelop? 3 dacht ik?
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
En ik heb het idee dat ze de kleine doosjes beter verpakken. Grote doos drie kapot, kleine doosjes nog nooit een kapot.![]()
Oh, en sociaal leven leeft nog.Er was minder verteld dan ik vreesde, dus roddelgeval weet alsnog niks.
![]()
Oh, en het achtergrondverhaal: Roddelgeval vond gozer leuk, gozer haar niet. Zij ging gozer spontaan "haten" (). Paar weken later had ik een heel gezellig nachtje (
) met voorgenoemde gozer. (Bij één nachtje gebleven, niks aan de hand verder) Maar da's geen goeie combinatie met roddelgevallen die ook nog eens erg jaloers aangelegd zijn en een ons-kent-ons-achtige sociale setting.
![]()
En ja, het is een beetje sneu.En smileyoverdosis
Die is gekquote:Op zondag 18 juli 2010 16:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit een scooter te zoeken.... denk er over mijn auto weg te doen en een scooter te kopen...
en een radioquote:Op zondag 18 juli 2010 16:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die is gek![]()
Een auto heeft een dak en laadruimte en had ik al gezegd dat een auto een dak heeft??
Aanschaf en benzine wel, maar in de winter kom je verkleumd van je scooter af en ondanks je extra gekochte sjaal/fleecetrui/dikke handschoenen en geitenwollensokken heb je het zķ koud, dat de verwarming hoger gezet moet worden om een beetje op temperatuur te komen..quote:
Ik voel me nu best wel bikkel zonder rijbewijsquote:Op zondag 18 juli 2010 16:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aanschaf en benzine wel, maar in de winter kom je verkleumd van je scooter af en ondanks je extra gekochte sjaal/fleecetrui/dikke handschoenen en geitenwollensokken heb je het zķ koud, dat de verwarming hoger gezet moet worden om een beetje op temperatuur te komen..
Nou ja alles op de fiets zou mijn een beetje ver gaan.. Ik heb nu geen werk maar mijn vorige baan was 25 km enkele reis en het gaat me een beetje ver om dat iedere dag te gaan fietsenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:06 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik voel me nu best wel bikkel zonder rijbewijs![]()
Doe alles op de fiets alleen is vrijdag m'n fiets gejat
100? Ik heb er pas 30quote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Holyme het volgende:
Oh en thanks Sharana
En bah, zit al de hele dag op 99 followers, gief 100!
Ik ken blogs die maanden langer bezig zijn dan jij en de 100 nog niet hebben gehaald.. Followers zijn leuk, maar staar je er niet blind op. Je blogt omdat je het leuk vindt, niet omdat je honderden followers wilt hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Holyme het volgende:
Ja maja 100 is toch een beetje een mijlpaal he
Nee precies, weet ik ook wel. Als het echt alleen om followers ging zou ik giveaways doen maar heb liever mensen die followen omdat ze 't leuk vinden wat ik blogquote:Op zondag 18 juli 2010 17:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ken blogs die maanden langer bezig zijn dan jij en de 100 nog niet hebben gehaald.. Followers zijn leuk, maar staar je er niet blind op. Je blogt omdat je het leuk vindt, niet omdat je honderden followers wilt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:29 schreef princess-a het volgende:
Dames, sorry dat ik jullie er hier mee lastig valIk zit met een dilemma waar ik misselijk van ben
Ik denk dat het uiteindelijk beter zal voelen als je het weet. Kan me heel goed voorstellen dat de struisvogeltactiek erg aantrekkelijk lijkt nu, maar dan zal die twijfel of je het wel/niet hebt toch enorm aan je blijven knagen. En van stress is nog nooit iemand gezonder geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval sterkte![]()
Dames, sorry dat ik jullie er hier mee lastig valIk zit met een dilemma waar ik misselijk van ben
Ah wat klote voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat het beter is om je te laten testen, hoewel ik me wel kan indenken dat het nu heel erg aantrekkelijk lijkt om het gewoon te negeren![]()
![]()
ik loop zelf al heel lang in het ziekenhuis (jaaaaren) en ik denk dat je beter wel kunt gaan, want in onzekerheid leven is echt zwaar @#$@#$, geloof mij. Ook al zou je misschien ziek zijn is het wel fijn om te weten wat het is, en dan zijn ze er vanaf het begin bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel heel zwaar voor je, heel veel sterkte met mamma en als je wilt praten laat maar weten![]()
Ik zou het ook willen weten ook al lijkt het makkelijker om het niet te wetenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik loop zelf al heel lang in het ziekenhuis (jaaaaren) en ik denk dat je beter wel kunt gaan, want in onzekerheid leven is echt zwaar @#$@#$, geloof mij. Ook al zou je misschien ziek zijn is het wel fijn om te weten wat het is, en dan zijn ze er vanaf het begin bij.
Wel heel zwaar voor je, heel veel sterkte met mamma en als je wilt praten laat maar weten
mja mijn gezondheid gaat steeds meer achteruit en ze weten het maar niet, niet echt fijn maarjaquote:Op zondag 18 juli 2010 17:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen weten ook al lijkt het makkelijker om het niet te wetensterkte
Ik zou het ook willen weten. Niet weten is veel kutter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die symptomen kunnen ergens heel anders van komen.
Ik quote verkeerd ik reageerde op princess-a.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja mijn gezondheid gaat steeds meer achteruit en ze weten het maar niet, niet echt fijn maarja
ik denk dat je zoiets moeilijk kan negeren? het blijft toch in je achterhoofd hangen van zal ik het wel of niet hebben?
Ah echt klote. Het blijft toch in je hoofd hangen nu dus ik zou me laten testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Testen. Wetenschap verandert niets, kan je alleen maar helpen de dingen beter een plaats te geven. Plus dat je niet meer met knagende onzekerheid zit. SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Moeilijk! Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is. Bij mij in de familie komt heel veel borstkanker voor. Vroeger wilde ik altijd laten testen of ik het gen ook heb. Maar ja, wat dan? Laat ik dan mijn borsten amputeren? Nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nu laat ik me gewoon regelmatig controleren en mammo´s doen enzo.
Maar ja, dit is wel heel iets anders natuurlijk.
Succes Sterkte met je beslissing!!
Komt goedquote:Op zondag 18 juli 2010 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh SQ ik zal je straks nog even mijn swaplakjes sturen, sorry was het vergeten
Ik heb ook aardig wat vetjes en in de tijd van mijn scooter nog veel meer. Maar ik zat op mijn scooter met 2 truien, 2 tshirts eronder, 2 broeken, 2 paar handschoenen, 2 paar sokken en een mega dikke jas en toch werd ik in de winter nooit meer warm. Een scooter is heerlijk in de zomer, maar meer voor erbij vind ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha, nou, wij hebben 2 auto's, met zijn 2en... eigenlijk kom ik niet vaak de stad uit, en als dat toch moet, dan kanmakkelijk carpoolen, er wonen nog zo'n 6 collega's van haar in Tilburg...
En ja, koud zal het in de winter best zijn ja! Maar ik heb genoeg vetjes en ben gelukkig niet zo'n koukleum. (ik heb tot febr. zonder verwarming gezeten dit jaar... was kapot...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |