nu ga je te verquote:Op zondag 18 juli 2010 13:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over mensen die altijd geld tekort komen
wat moetje daarmeequote:[b]Op zondag 18 juli 2010 13:41 schreef tubacloud het volgende /b]
ik wil mijn mountainbike
mountainbikenquote:
Wie zegt dat mountainbiken over onverharde paadjes gaat?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Fietsen is over de weg, mountainbiken is over onverharde paadjes
mountainbiken is hoogtemeters maken door het bos, gevolgd door een afdaling over een rotsig bospad met 50 km per uur, waarna je vering het begeeft en je je vingers kneustquote:Op zondag 18 juli 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fietsen is wat anders dan mountainbiken
Ikquote:Op zondag 18 juli 2010 13:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wie zegt dat mountainbiken over onverharde paadjes gaat?
dat is het hele idee van de sport, onverharde padenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wie zegt dat mountainbiken over onverharde paadjes gaat?
Over de zwarte piste fietsen is koningquote:Op zondag 18 juli 2010 13:47 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mountainbiken is hoogtemeters maken door het bos, gevolgd door een afdaling over een rotsig bospad met 50 km per uur, waarna je vering het begeeft en je je vingers kneust
Funpark is ook tof.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat is het hele idee van de sport, onverharde paden
*downhill fiets niet inbegrepen, afdaling op eigen risico, levensverzekering gewenstquote:
Lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef Jotcha het volgende:
Ik zit deze zomer weer een week in Oostenrijk
pfff, ik welquote:Op zondag 18 juli 2010 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
LekkerIk weet nog niet waar ik zit, maar ergens in de bergen is wel zeker, alleen ga ik daar niet mountainbiken, ben ik veel te mieterig voor
neequote:Op zondag 18 juli 2010 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft toevallig iemand van jullie ervaring met de nieuwe sony nex-5 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |