Ik moet het wel erop zetten.. Ik kan moeilijk zonder pinpas op vakantie gaan, ik neem echt niet zoveel geld contant mee op vakantiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Als je het geld er niet opzet, dan kunnen ze het niet afschrijven en doen ze het gewoon in september
(dan heb je voor jezelf een betere richtlijn en hoef je niet met zoveel geld op vakantie).
Mijn formulier hadden ze, denk ik, al wel binnen voor de 28e, maar ik had het geld er ook niet op staan
het punt is dat als je niet in het rood zou kunnen staan, een automatische afschrijving alsnog door gaat...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moet het wel erop zetten.. Ik kan moeilijk zonder pinpas op vakantie gaan, ik neem echt niet zoveel geld contant mee op vakantie. Bovendien kan ik duizend euro in het rood staan, dus afschrijven kunnen ze het altijd wel.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:29 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
het punt is dat als je niet in het rood zou kunnen staan, een automatische afschrijving alsnog door gaat...
Dan kom je alsnog in het rood te staan, automatische incasso houd zich niet aan de wet van wel-of-niet-rood, voor zover ik weetquote:
Alsof ik via een incasso een miljard van je rekening kan trekkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:56 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dan kom je alsnog in het rood te staan, automatische incasso houd zich niet aan de wet van wel-of-niet-rood, voor zover ik weet
er zullen vast uitzonderingen, beperkingen en dergelijke zijn ja, maar in dit geval lijkt me dat sterkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof ik via een incasso een miljard van je rekening kan trekken
Zelfde probleem hier. Ik houd er ook totaal niet van om zoveel geld op m'n rekening te hebben staan. Er zal maar eens een onverwachte factuur of afschrijving een dag van tevoren komen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb de formulieren eergister op de bus gedaan, zou het collegegeld dan 16aug worden afgeschreven? Ik vind het maar ververvelend dat ze geen richtlijnen erbij hebben staan, zo van: als je je formulier voor XX opstuurt, dan wordt het XXaug afgeschreven.
* hetzusjevan zit ook met het probleem dat ze liever niet met zoveel geld op de lopende rekening op vakantie gaat maar dus wel binnenkort al gaat..
Dan wordt het misschien tijd om een rekening te nemen waar je wel in het rood kan? Ik gok dat je daar nu onderhand wel volwassen genoeg voor bent?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Ik houd er ook totaal niet van om zoveel geld op m'n rekening te hebben staan. Er zal maar eens een onverwachte factuur of afschrijving een dag van tevoren komen..
* Friek_ kan niet rood staan.
Dat dacht je maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar nu onderhand wel volwassen genoeg voor bent?
My personal studyguide aanklikken in blackboard..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Gatenkaas het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik op 'My weekly schedule' zowel de vakken van mijn bachelor als van mijn minor kan weergeven? Op het moment kan ik enkel een van de 2 erop toveren.
Heb je het idee van twee opleidingen laten varen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Yay, ingeschreven voor cursus Spaans ^^. Heb trouwens wel een relaxed rooster zie ik nu, toch tof dat je zelf je vakkenpakket mag samenstellen bij deze master. Hebben jullie je rooster al gezien? Is het wat?
Gelukt, thanks. Vond het al vreemd dat ik via 'my programme' niet beide tegelijk kon selecteren, maar dit is net zo goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
programma = je bachelor
vakken/keuzevakken (moet je even kijken) daarmee moet je je minorvakken doen denk ik. Heb ik iig toen gedaan. Zoals ik het deed: je moet een voor een je minorvakken opzoeken en aanklikken bij keuzevakken.
Oui.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je het idee van twee opleidingen laten varen?
No problemquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Gelukt, thanks. Vond het al vreemd dat ik via 'my programme' niet beide tegelijk kon selecteren, maar dit is net zo goed.
Wat moet je dan doen nu dat vak niet gegeven wordt? Of nog geen idee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef Friek_ het volgende:
Ik moet een vak uit m'n tweede jaar overdoen, maar dat wordt precies tegelijkertijd gegeven met een vak uit mijn derde jaar. Ook wordt een ander vak dat ik niet gehaald heb gewoon simpelweg niet meer gegeven, wat ook weer lekker is. Mag een afspraak met de studieadviseur gaan maken; ik zit wederom in een bezemklasje.Leuk, zo'n oud curriculum.
Tot nu toe heb ik enkel in de avond college trouwens.
Geen idee, dat mag gaan blijken uit het gesprek met de studieadviseur. In het ergste geval moet ik tutorials gaan volgen, maar dat lijkt me serieus verschrikkelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:27 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen nu dat vak niet gegeven wordt? Of nog geen idee?
Tik week is sowieso een aanrader, maar je moet wel weten dat de gemiddelde leeftijd 18-20 zal zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:10 schreef roosmar het volgende:
Ik heb mijn bachelor aan een andere uni gedaan....en ga nu in tilburg alleen de master doen. Is de TIK-week dan ook aan te raden of alleen de masterdag? Alvast bedankt!
Als je zoiets leuk denkt te vinden, dan wel. Voor mij zou het niets zijn en helemaal niet als master student.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:10 schreef roosmar het volgende:
Ik heb mijn bachelor aan een andere uni gedaan....en ga nu in tilburg alleen de master doen. Is de TIK-week dan ook aan te raden of alleen de masterdag? Alvast bedankt!
Dat hadden wij vorig jaar ook met 3 vakken. Er kwamen wel tentamen gelegenheden en verder was het "succes!"quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Geen idee, dat mag gaan blijken uit het gesprek met de studieadviseur. In het ergste geval moet ik tutorials gaan volgen, maar dat lijkt me serieus verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |