Wat jij wilt jongenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef xyzyx het volgende:
Je had ook een screen van je filmpje kunnen maken ipv dat het nu lijkt op zo'n verkapt kijk mij eens hard rijden topic![]()
Niet dat 180 snel is maar dat terzijde..
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:12 schreef GizartFRL het volgende:
Die duitser in zijn SUV zal ook wel hebben gedacht, daar hedde ge weer zoneen Hollander die niet weet waarom daar camera's hangen boven de snelweg.
Inderdaad, 180 doe ik nog op m'n step.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef xyzyx het volgende:
Je had ook een screen van je filmpje kunnen maken ipv dat het nu lijkt op zo'n verkapt kijk mij eens hard rijden topic![]()
Niet dat 180 snel is maar dat terzijde..
Het verschil tussen techniek en vaardigheden niet begrijpen.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:39 schreef S1nn3rz het volgende:
180 In een bmw en de gemiddelde duitse SUV amper in kunnen halen_!
Rot lekker op, je hebt dit filmpje alleen geplaatst omdat je waarschijnlijk eens mee mocht rijden met de tante van een oom van een goede vriendin van een zus van je oma die een vriendin heeft waar het weer een achternicht van is, in zijn of haar bmw 1 serie.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef tsjas het volgende:
[..]
Het verschil tussen techniek en vaardigheden niet begrijpen.![]()
Het verschil tussen opel en BMW niet kennen
Nogmaals,quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot lekker op, je hebt dit filmpje alleen geplaatst omdat je waarschijnlijk eens mee mocht rijden met de tante van een oom van een goede vriendin van een zus van je oma die een vriendin heeft waar het weer een achternicht van is, in zijn of haar bmw 1 serie.![]()
Als het je echt om die portalen ging had je wel een screenshot neergzet in platas van een filmpje die heel trots laat zien dat je maar liefst 180 reed!![]()
![]()
the sadness_!
Als ik zeg dat het een bmw is, dan is het dat. Dus ga niet lopen trollen hier of er proberen een trolltopic van te maken. Je had het filmpje kunnen uploaden en van dat filmpje een screenshot kunnen maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef tsjas het volgende:
[..]
Nogmaals,
het is geen BMW.
Los daarvan is het maken van een screenshot op je telefoon vrij onmogelijk. Als je even goed kijkt zie je ook dat het vanaf een telefoon geupload is. Overigens ben ik de bestuurder en niet de maker van het filmpje.
Je lijkt best wel gefrustreerd als ik zo je reactie lees.
Maar ik wil wel even op je screenshot verhaaltje ingaan.
Wat jij dus van mij verwacht is dat ik extra werkzaamheden ga verrichten en dus eerst het filmpje op mijn pc moet zetten om er vervolgens een screenshot uit te maken met de gedachte dat anders andere mensen wel niet zouden kunnen denken dat ik graag wil laten zien dat ik hard rij.![]()
Je bent echt een beetje paranoia hoor.Ik zal je uit de droom helpen. Het is een filmpje omdat ik geen zin heb om moeilijk te doen.
Daarbij komt ook dat ik de bestuurder ben en niet de filmer. De filmer was mijn vriendin en het filmpje is gewoon voor privegebruik.
Je doet allerlei aannames en haalt je allemaal dingen in je hoofd die niet correct zijn.
Er zijn een paar plekken waar portalen staan over de snelweg in Duitsland die wel flitsen (o.a. op de A3 richting Frankfurt). Maar de kasten die je op jouw filmpje ziet zijn idd dingen die de tol voor vrachtwagens innenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:20 schreef Jumparound het volgende:
hmm, had toch het idee dat dat ding naar me flitste zaterdag.. maar dat kan natuurlijk ook de lichtinval geweest zijn
Gelukkig is het maar tol dan... die krengen staan namelijl ook rond 120 / 130 stukken
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot lekker op, je hebt dit filmpje alleen geplaatst omdat je waarschijnlijk eens mee mocht rijden met de tante van een oom van een goede vriendin van een zus van je oma die een vriendin heeft waar het weer een achternicht van is, in zijn of haar bmw 1 serie.![]()
Als het je echt om die portalen ging had je wel een screenshot neergzet in platas van een filmpje die heel trots laat zien dat je maar liefst 180 reed!![]()
![]()
the sadness_!
oh fuck, en laat ik nou net daar gereden hebben...quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Er zijn een paar plekken waar portalen staan over de snelweg in Duitsland die wel flitsen (o.a. op de A3 richting Frankfurt). Maar de kasten die je op jouw filmpje ziet zijn idd dingen die de tol voor vrachtwagens innen
3 baans naar beneden met duidelijk aangegeven max. snelheden voor elke rijstrook?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oh fuck, en laat ik nou net daar gereden hebben...
dan toch de sjaak
Of je klikt direct door naar 1:09quote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een bmw is, dan is het dat. Dus ga niet lopen trollen hier of er proberen een trolltopic van te maken. Je had het filmpje kunnen uploaden en van dat filmpje een screenshot kunnen maken.
Nu ben je de users hier aan het vermoeien, die moeten 2 minuten lang naar een verkapt zie-mij-hard-rijden-filmpje kijken.
En als je niet moeilijk had willen doen dan had je die kar van je aan de kant gezet en een toevallig voorbijkomende duitser gevraagd wat die palen waren.
Internetz popi jopies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |