Sorry hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga ook slechts op foto's af. DON'T YOU REGCONIZE A COMPLIMENT IF IT BIT YOU? you crazy woman
je hebt gewoon te weinig tepels schatquote:
Weinig mis mee. Pink had laatst ook zo'n leuk outfitje.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat meer naar Lily en dr outfit te kijken.
Die had nóg leuker kunnen zijn als ze iets meer tiet had gehad.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Godtje het volgende:
Ik zat meer naar Lily en dr outfit te kijken.
Dat niet, ik ben blij met mijn twee tepels. Maar die TT lijkt over mij te gaan als je vluchtig kijkt. Nou, niet dus.quote:
MWah tiet is leuk maar de maat maakt me niet heel veel uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had nóg leuker kunnen zijn als ze iets meer tiet had gehad.
Dat je het even weetquote:
Pics? Pink is wel een beetje verlopen bouwvakker tegenwoordig.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weinig mis mee. Pink had laatst ook zo'n leuk outfitje.
je wilt dat die 400 puisterige lelijke lurkers hier denken dat je geil bent?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat niet, ik ben blij met mijn twee tepels. Maar die TT lijkt over mij te gaan als je vluchtig kijkt. Nou, niet dus.
Don't we all.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je wilt dat die 400 puisterige lelijke lurkers hier denken dat je geil bent?
Dat is dan weer waar.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had nóg leuker kunnen zijn als ze iets meer tiet had gehad.
Was met Pinkpop, haar 1e outfitje. Een vriend en ik waren er wel over te spreken.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pics? Pink is wel een beetje verlopen bouwvakker tegenwoordig.
ik moet ineens hieraan denken...quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet ineens hieraan denken...
Als Peuter straks Tiener is en vriendjes mee naar huis neemt
Organiseer een fapmarathon in PUB, that will do the trickquote:
Jij bruist gewoon van de uitzinnige ideeen he?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Organiseer een fapmarathon in PUB, that will do the trick
Wie eine Champagne Flaschequote:Op zondag 18 juli 2010 00:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij bruist gewoon van de uitzinnige ideeen he?
Ik vond hm in de 90's altijd zo'n leuk smoeltje hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tijd dat hij weer eens naar Nederland komt.
Nu nogquote:Op zondag 18 juli 2010 00:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond hm in de 90's altijd zo'n leuk smoeltje hebben.
But empty heads do have great acoustics.quote:
Rookt en snuift Jaykay? Mijn held uit de 90's?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu nog![]()
Al iets meer door gerookt en door gesnoven.
En naar Malta, als het magquote:Op zondag 18 juli 2010 00:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Tijd dat hij weer eens naar Nederland komt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rookt en snuift Jaykay? Mijn held uit de 90's?
Neequote:
Why not?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij doet maar. Veel erger is dat hij eigenlijk niet meer wil touren.
Liever rondjes rijden in zijn auto's? Touren lijkt mij ook niet veel hoor. Niet te vaak in elk geval.quote:
Het lijkt mij verschrikkelijk. En hij is idd auto freak jaquote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Liever rondjes rijden in zijn auto's? Touren lijkt mij ook niet veel hoor. Niet te vaak in elk geval.
In een noodtempo, de halve wereld over, nergens naar buiten kunnen, je vrienden en familie niet zien, elke avond er vol voor gaan en vrolijk zijn. Het klinkt niet erg ontspannen.
Ik heb een wat toepasselijker nummer voor dit tijdstipquote:
Truste L-Equote:
Ik niet, maar ik vind deze wel grappig eigenlijk.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een wat toepasselijker nummer voor dit tijdstip![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind deze wel grappig eigenlijk.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Musequote:Op zondag 18 juli 2010 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bossmanquote:
Barbskequote:
Heet!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barbske
Hoe is het daar op het zonnige Malta?
Gaat wel redelijk nu. Beter dan van de week in ieder geval.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heet!En verder errug lekker
En hoest met u?
Naar de kick-off/open dag/whatever geweest?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk nu. Beter dan van de week in ieder geval.
Nee, ik geef de voorkeur boven echte wedstrijden. DIt soort dagen bezoek ik nooitquote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Naar de kick-off/open dag/whatever geweest?
Bijna opquote:
Afgelopen week was geen succes?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk nu. Beter dan van de week in ieder geval.
Ik was dinsdag totaal van de kaart/leg. Nu ben ik er iets beter aan toe.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Afgelopen week was geen succes?In ieder geval fijn om te horen dat het nu weer beter gaat kerel!
me 2quote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik geef de voorkeur boven echte wedstrijden. DIt soort dagen bezoek ik nooit
Nee, ik mag thuis nog steeds niet drinken. Mocht de verhuizing doorgaan, mag ik het wel weerquote:
dude..ik ben je fucking persoonlijke helpdesk niet...ga je eerst eens inlezen voordat je vanalles wil...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Help mij! Hoe kan ik zien of mijn MySQL werkt
sucks..pretty muchquote:Op zondag 18 juli 2010 01:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik mag thuis nog steeds niet drinken. Mocht de verhuizing doorgaan, mag ik het wel weer
Ik ga een klacht indienen!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..ik ben je fucking persoonlijke helpdesk niet...ga je eerst eens inlezen voordat je vanalles wil...
Hey ik had 't gewoon goed!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
you![]()
28
(maar meestal word ik jonger geschat)
dus als je zo vertrekt weten we genoeg?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey ik had 't gewoon goed!![]()
En weer thuis![]()
Nog ff Fok!ken en what not en m'n bed in.. Mits er nog leuke mensen zijn...
Ach ja. Ik heb het eigenlijk helemaal niet gemist in die bijna 2 jaar dat ik hier woon.quote:
Meestal is er toch niemand meer rond deze tijdquote:
Nee hoor, ik weet dat ik niet leuk benquote:Op zondag 18 juli 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meestal is er toch niemand meer rond deze tijd![]()
Je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen hoor
Ik vind je soms wel amusant, mocht het enig verschil makenquote:
Stel je niet aan, ik ga met Peuter.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah nee toch. Het bos, hoe afgezaagd/omgezaagd.jammer
Peuter is wel een chickmagneet natuurlijk. Als snuit een beetje slim is gaat 'ie met jullie mee en gaat 'ie telefoonnummers scoren.quote:
Chicks die van honden houden.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ging even door mijn hoofd Airwjn, maar een toffe hond levert meer telefoonnummers van chick's met minder issues.
Peuter stinkt minder.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ging even door mijn hoofd Airwjn, maar een toffe hond levert meer telefoonnummers van chick's met minder issues.
Ik heb nog nooit PM's gekregen bij een fobopost. Wel e-mail overigens.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:15 schreef Lily-Ella het volgende:
Krijgen jullie wel envelopjes? Snuit, heb jij een envelop? Ik heb net iets in je Fobo gezet.
Ah, een medehater?quote:
JB!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee Snuit en Air
Hoest met je huisje Snuit?
Dan zal het niet aan mij liggen.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee Lily hier ook mail. Kan het niet meer omzetten.
Ben je van je geloof afgestapt?quote:
hij staat nog JB hij staat nog!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee Snuit en Air
Hoest met je huisje Snuit?
Mooi, daar doe je uiteindelijk ook voor. De kinderen al helemaal gewend. Hoe is de overgang voor school gegaan?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heel goed, veel beter dan de vorige keer!
Alles prima nog. Maar ik hou je in de gaten hoor. Mocht het nou en bij jou en bij mij ooit nog es mislopen...quote:
PI!quote:
Goed. Eigenlijk kan ik niet veel meer zeggen, het is gewoon goedquote:Op zondag 18 juli 2010 10:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij staat nog JB hij staat nog!
En hoe is het met jou?
Datzelfde geldt ook voor mijn post.quote:
Muren/vloer/etc. duurt nog ongeveer anderhalve maand, daarna ben je van harte welkom om mijn waterkoker uit te proberen!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed. Eigenlijk kan ik niet veel meer zeggen, het is gewoon goed
Ja, die vermaken zich prima, ze spelen de hele dag buiten zo ongeveer. En de jongste vindt het hier op school helemaal geweldig, heeft heel veel vriendinnetjes (op de vorige school was ze minder gelukkig)quote:Op zondag 18 juli 2010 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, daar doe je uiteindelijk ook voor. De kinderen al helemaal gewend. Hoe is de overgang voor school gegaan?
Voor de noodles?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Muren/vloer/etc. duurt nog ongeveer anderhalve maand, daarna ben je van harte welkom om mijn waterkoker uit te proberen!
Goed om te horen allemaal. Fijn!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, die vermaken zich prima, ze spelen de hele dag buiten zo ongeveer. En de jongste vindt het hier op school helemaal geweldig, heeft heel veel vriendinnetjes (op de vorige school was ze minder gelukkig)
De oudste vindt het hier wat moeilijker, ze heeft niet zoveel meisjes in de klas en van die meisjes zijn er drie waar ze heel goed mee overweg kan, maar die kunnen vaak niet afspreken en dat is heel jammer voor dr. Die heeft dus wat meer moeite met de school. Gelukkig heeft ze in de buurt wel een hoop vriendinnetjes en vermaakt ze zich ook wel, maar toch is het jammer.
En de buurt vinden ze dus echt heel erg leuk
En met Ado bevalt t ze ook primaHij is dan ook heel goed met ze
O jaquote:
Zekerquote:
Nee, das te lief, het moet een beetje stoer zijnquote:
Ik zou 'm Ado noemen!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
We moeten wel nog een naam voor hem verzinnen, want nu heet hij: Love is Un-Stoppable
Brutus kan natuurlijk ookquote:
Dat is dan weer niet stoer, maar meer netjes.quote:
Geen, want die zijn bij papa en weten nog helemaal niet dat hij het wordtquote:Op zondag 18 juli 2010 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Brutus kan natuurlijk ooker zijn zoveel mogelijkheden.. Welke hebben je kids tot nu toe verzonnen?
Godzilla, Jaws, King Kong of Henk.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Brutus kan natuurlijk ooker zijn zoveel mogelijkheden.. Welke hebben je kids tot nu toe verzonnen?
Het was ook meer omdat dat MIJN nick wasquote:Op zondag 18 juli 2010 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet stoer, maar meer netjes.
Henk vind ik nog wel leuk, maar ik dnek niet dat ik dat erdoor krijgquote:
Moor is ook niet echt stoer. Wat dacht je van Vin? (naar Vin Diesel)quote:Op zondag 18 juli 2010 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Henk vind ik nog wel leuk, maar ik dnek niet dat ik dat erdoor krijg
Moortje vind ik ook wel leuk, maar dan Moor denk ik
Diesel is dan beter, ivm zwart enzoquote:Op zondag 18 juli 2010 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moor is ook niet echt stoer. Wat dacht je van Vin? (naar Vin Diesel)
of vince, vind ik dan nog iets leuker dan vin klinken.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moor is ook niet echt stoer. Wat dacht je van Vin? (naar Vin Diesel)
Diesel of Beer dan maar!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Diesel is dan beter, ivm zwart enzo
Vic vind ik leuker dan Vin (moet ik aan een vis denken)
Beer vind ik ook wel lief
Het kost heul veel energie om 24 auto's in goede banen over het bed te begeleiden zonder dat deze botsen. Niets met luiheid te maken!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben echt te lui voor woorden vandaag. Ging naar boven om te douchen, en ineens lag ik in mijn bed met een peuter en 24 speelgoedautootjes.
Dat bos wacht wel. Nu eerst broodjes uit de oven.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het kost heul veel energie om 24 auto's in goede banen over het bed te begeleiden zonder dat deze botsen. Niets met luiheid te maken!
Maar douchen moet wel, want je moet het bos in!
En jij kan zelf niet kiezen? Dus moeten wij dat voor je doen? Ik zou 2 kiezenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef -Engel- het volgende:
Goedemorgen mensen
![]()
Ik heb vandaag twee opties...
1. ik ga eens naar mijn ouders fietsen
2. ik ga naar de historische dag in A'foort.... zien en beleven van het recht in vroegere tijden
Hoe lang is het geleden dat je je ouders hebt gezien? Meer als 2 weken dan zou ik naar je ouders gaan..quote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef -Engel- het volgende:
Goedemorgen mensen
![]()
Ik heb vandaag twee opties...
1. ik ga eens naar mijn ouders fietsen
2. ik ga naar de historische dag in A'foort.... zien en beleven van het recht in vroegere tijden
De kinderen en Ado moeten het er ook mee eens zijn, das nog best lastigquote:
Ik kan best kiezen, maar ik wil het eigenlijk allebei.... een stukje fietsen (afstand a'foort en gehucht stad ouders is een goede afstand) en het tweede is geschiedenisquote:Op zondag 18 juli 2010 11:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij kan zelf niet kiezen? Dus moeten wij dat voor je doen? Ik zou 2 kiezen
Kinderen hebben niets te willenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De kinderen en Ado moeten het er ook mee eens zijn, das nog best lastigMet Amy hebben we allemaal namen opgeschreven en toen gekeken welke we allemaal leuk vonden, aar de leukste uit gekozen, die in een bak gedaan en daar een briefje uit getrokken
Ik zou je ouder gewoon opbellen en dan samen naar die dag gaan.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan best kiezen, maar ik wil het eigenlijk allebei.... een stukje fietsen (afstand a'foort en gehucht stad ouders is een goede afstand) en het tweede is geschiedenis![]()
logistiek gezien ... kan ik naar mijn ouders in 2 uur fietsen (misschien iets sneller) en de historische dag begint om 13.00 en duurt tot 17.30
>>>>11+2>>>13.00 uur ff theeleuten en kletsen en dan terug fietsen 15.30dan kan ik er nog 2 uur van zien..... het probleem is dat ik niet weet of ze steeds opnieuw een show gaan opvoeren of dat het iets is wat om 13.00 begint en dan echt tot 17.30 draait.... ik denk momenteel het eerste maar het VVV wist er gister niet meer over te vertellen.
dus.......... ik kan natuurlijk ook mijn ouders bellen vragen of ze naar A'foort komen... dan fiets ik alleen naar de stad enzo (maar dat doe ik in een kwartiertje of zo)
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je je ouders hebt gezien? Meer als 2 weken dan zou ik naar je ouders gaan..
Minder dan 2 weken dan zou ik naar de historische dag gaan![]()
Als ik niet hoefde te werken was ik over een uurtje bij je
Bij je instellingen in je foboquote:Op zondag 18 juli 2010 10:15 schreef Lily-Ella het volgende:
Krijgen jullie wel envelopjes? Snuit, heb jij een envelop? Ik heb net iets in je Fobo gezet.
Zo hebben ze bijna mijn naam ook gekozenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De kinderen en Ado moeten het er ook mee eens zijn, das nog best lastigMet Amy hebben we allemaal namen opgeschreven en toen gekeken welke we allemaal leuk vonden, aar de leukste uit gekozen, die in een bak gedaan en daar een briefje uit getrokken
Toen ik op mezelf zat zag ik mijn ouders soms een maand nietquote:Op zondag 18 juli 2010 11:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Do... mijn moeder.... weet je hoe lang ik je al niet meer gezien heb.... Ik: nou dat moet met de verjaardag van S. geweest zijn... mijn moeder .... het gaat toch wel goed met je ???
![]()
Kortom 2 weken vinden ze echt al zoooooooooooooo te lang... but hee ze mogen ook mijn kant opkomen ..
>>> oja ik moet je nog een pm sturen.... de agenda heeft gebeld
Jawel hoor, en nee, want mn vorige kat heette Jack en dat vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kinderen hebben niets te willenGewoon Jack Black noemen
Wat modern van ze!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo hebben ze bijna mijn naam ook gekozen![]()
Ze hebben uiteindelijk gestemd
Je moet toch iets als je het niet eens kan wordenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zie mn ouders ook weleens lang niet hoor, mn vader zelfs halve jaren...quote:Op zondag 18 juli 2010 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen ik op mezelf zat zag ik mijn ouders soms een maand niet![]()
Maar wat tijntje hierboven zegt, ga samen naar die dag!
Cool, ik kijk er naar uit!
Waren dat leuker namen dan die je nu hebt?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Black Sabbathquote:Op zondag 18 juli 2010 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor, en nee, want mn vorige kat heette Jack en dat vind ik niet kunnen.
Goeie morgenquote:
Ik weet alleen nog dat als ik een jongen was geweest ik Sebastiaan of Roderick had gehetenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waren dat leuker namen dan die je nu hebt?
Sebastiaan zo heet mijn broertjequote:Op zondag 18 juli 2010 11:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat als ik een jongen was geweest ik Sebastiaan of Roderick had geheten
Juist omdat je dan ok/diep geslapen hebt ben je duf.. Ik heb daar ook altijd last vanquote:Op zondag 18 juli 2010 11:35 schreef Lotusss het volgende:
Haai J-K en Tijntje!
Voel me echt zwaar duf en moe terwijl ik wel ok geslapen heb en geen rare pillen heb geslikt
Ik had Charissa geheten als ik een meisje geweest was.. 3x raden hoe mijn Ex heetquote:Op zondag 18 juli 2010 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sebastiaan zo heet mijn broertje![]()
Ik had waarschijnlijk Eva Maria geheten als ik een meisje was
Els?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had Charissa geheten als ik een meisje geweest was.. 3x raden hoe mijn Ex heet![]()
klopt, de tour is idd heiligquote:Op zondag 18 juli 2010 11:42 schreef -Engel- het volgende:
Ma zegt: de tour is op de buis... en nog wat dingen
Anyway ik ga niet naar pa en ma fietsen (de tour is heilig)
en ze komen niet naar mij toe.
Dus ik ga naar histo dag
Dank, Godt.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij je instellingen in je fobo
Fotoboek van editsettings
Have funquote:Op zondag 18 juli 2010 11:42 schreef -Engel- het volgende:
Dus ik ga naar histo dag
De tour, bah, 4 dagen lang drama toen ze gingen starten hier in Rotterdam..quote:Op zondag 18 juli 2010 11:42 schreef -Engel- het volgende:
Dus ik ga naar histo dag
rare naam...Bijnaquote:
Ik heb best wel ok geslapen... nou, vandaag ga ik EINDELIJK mijn groentesoep weer klaarmakenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee lady lekker geslapen?
![]()
En wat ga je maandag koken nu het gas weer veilig te gebruiken is?
quote:
Lasagneschotel... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 18 juli 2010 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb best wel ok geslapen... nou, vandaag ga ik EINDELIJK mijn groentesoep weer klaarmaken![]()
Dat is echt mijn ultieme comfortfood!
En morgen weet ik nog niet.... officieel eet ik dan bij mijn moeder... maar ik denk dat ik dan een lasagneschotel oid ga maken, om mijn oven uit te proberen!
Moe en duf enzo, maar verder wel ok. Gelukkig geen verplichtingen vandaag, dus kan heerlijk "hangen".quote:
Het is een mooie dag om te hangen, probeer er van te genieten.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moe en duf enzo, maar verder wel ok. Gelukkig geen verplichtingen vandaag, dus kan heerlijk "hangen".
Ruilen?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moe en duf enzo, maar verder wel ok. Gelukkig geen verplichtingen vandaag, dus kan heerlijk "hangen".
Jah, en ik heb eindelijk mijn groentesoep strakjes!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een mooie dag om te hangen, probeer er van te genieten.
Rare werktijdenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Nouja, ik heb 't niet slecht straks hoor, werken tot een uur of 6, dan thuis tot een uur of 9 en dan weer 4 uurtjes werken..
Tjah, havenjongens naar hun werk brengen, daarna wat scheepsknapen naar hun hotel brengen, Dan ben ik even thuis, en mag ik vanavond die havenjongens doen, die hebben dan ploegenwisselquote:
Sportiefquote:Op zondag 18 juli 2010 11:57 schreef xFriendx het volgende:
Net ook maar gehangen, aan de gewichten. Wat is het toch lekker om te sporten, kan er helemaal ontspannen en fris van worden![]()
Dacht alleen dat het vandaag mooier weer zou zijn maar dat valt vooralsnog wat tegen.
Aha vandaar. Als het maar goed betaald toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, havenjongens naar hun werk brengen, daarna wat scheepsknapen naar hun hotel brengen, Dan ben ik even thuis, en mag ik vanavond die havenjongens doen, die hebben dan ploegenwissel
Ik heb 't vooral naar m'n zin, dat is waar het mij om gaatquote:Op zondag 18 juli 2010 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aha vandaar. Als het maar goed betaald toch?
Ik hou wel van bewegen jaquote:Op zondag 18 juli 2010 12:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sportief![]()
Hoezo geen mooi weer....
Hier mijn woonkamer is het een sauna
En hoi![]()
nieuw???
Maar zin betaald de huur/hypotheek niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 't vooral naar m'n zin, dat is waar het mij om gaat
Oh dat gaat wel hoor, geen probleem zelfs.. Ik zal er niet rijk mee worden, maar ik kan er van levenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar zin betaald de huur/hypotheek niet.![]()
Dat je werk leuk is ook erg belangrijk maar je moet er ook van kunnen leven.
Dat is mooiquote:Op zondag 18 juli 2010 12:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel hoor, geen probleem zelfs.. Ik zal er niet rijk mee worden, maar ik kan er van leven
Vind ik ook! Ik heb kans op een vaste aanstelling over iets van een half jaartje ofzo, en tot nu toe zijn ze heel tevreden over me!quote:
nee, kwart over zes stond hij aan m'n bed. Toen vond hij dat het wel 7 uur mocht zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:57 schreef Lily-Ella het volgende:
Morning JB.
Kereltje tot 7 uur geslapen?
Mijn nichtjes vonden ook altijd wel dat het op bepaalde tijdstippen best eens een andere tijd mocht zijn.. Als ik oppaste dan vonden ze om 7 uur dat het al 8 uur was en dan mochten ze mij wakker maken en een dvd opzettenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, kwart over zes stond hij aan m'n bed. Toen vond hij dat het wel 7 uur mocht zijn.
Datzelfde kunstje kun je natuurlijk terug doen bij hem als het bedtijd is. Wedden dat hij dan wel het verschil weet tussen kwart over zes en zeven uur?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:32 schreef JoeBravo het volgende:
nee, kwart over zes stond hij aan m'n bed. Toen vond hij dat het wel 7 uur mocht zijn.
Werkze!quote:Op zondag 18 juli 2010 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
En we gaan maar eens geld verdienen!![]()
Uurtje of 6 weer terug
* Graseter doet gordijn stukje opzijquote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Mooi weer he. Wij zijn naar het bos en het park en de speeltuin geweest, Peuter ligt nu afgepeigerd in bed. Ik ga eens kijken of de foto's mooi zijn geworden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
* Graseter doet gordijn stukje opzij
Oh, daarom zijn mijn ouders gaan zeilen
Ik heb mijn gordijn nou open gedaan. Mooi weer ja, mooi om naar te kijkenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het is echt lekker buiten, helemaal niet te warm, geweldig.
Ben je bang voor buiten?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb mijn gordijn nou open gedaan. Mooi weer ja, mooi om naar te kijken
Buiten is bang voor G-E.quote:
Heerlijk! Gezellig paar uurtjes in de binnentuin gezeten met Leuke Buurvrouw, nu naar terras.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het is echt lekker buiten, helemaal niet te warm, geweldig.
Haaaiquote:
Ola!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:02 schreef FreelanceMessias het volgende:
Ook maar weer eens hier.
Goedemiddag!
Geniet even van je rust!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:13 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb uit verveling gestreken en de ramen gelapt.Maar hij is nóg niet wakker.
Ik vind het veel gezelliger als hij wakker isquote:
Dan maak je hem wakkerquote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind het veel gezelliger als hij wakker is.
Ga ik doen idd. Anders wordt het vanavond weer niet slapen. Bedankt voor de tip he.quote:
Ik ben goedquote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga ik doen idd. Anders wordt het vanavond weer niet slapen. Bedankt voor de tip he.
No shitquote:
Je schrijft het verkééhéérd!quote:
quote:
Ik mis watquote:Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je schrijft het verkééhéérd!![]()
WOBWOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
quote:
WUBquote:Op zondag 18 juli 2010 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WOBWOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
Je moet wel in de maat blijven he?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
WUBWUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
WUB
Ik volg 'm nog steeds niet. Maar ik kom te weinig in ONZ geloof ikquote:Op zondag 18 juli 2010 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WOBWOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB
WOB?quote:
Dit is nooit in ONZ geweest.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik volg 'm nog steeds niet. Maar ik kom te weinig in ONZ geloof ik
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er valt ook niks te volgenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey Zusje!quote:
quote:
Ik moet nog even wennen aan de naamquote:
Hola Sis!quote:
Is dat alles?quote:
Neuj, k hoef geen zak chipsquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj, k hoef geen zak chips![]()
zometeen toscaanse aardappeltjes bakken met victoriabaars
quote:
Nee ze wil geen chips. En aangezien het "TUUT CHIPS, FLESJE BIER!" is wil ze ook geen bierquote:Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
sorry lieverd, wil je samen met mij een biertje drinken voor het eten?
OMFG, they're multiplying!quote:
Neen, ik ga geen youtubefilmpjes kijken, ik ben heel rielex GnR aan het luisterenquote:
Beslis jij dat voor haar? Don't unleash the fury, dudequote:Op zondag 18 juli 2010 17:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee ze wil geen chips. En aangezien het "TUUT CHIPS, FLESJE BIER!" is wil ze ook geen bier
Graseter fapt te veelquote:Op zondag 18 juli 2010 17:57 schreef Paul het volgende:
Ik hoorde van Graseter dat je hier chicks kan scoren
Hallo en welkom.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:57 schreef Paul het volgende:
Ik hoorde van Graseter dat je hier chicks kan scoren
En geen desperate vrouwen, zulks een Griekse Tragedietmquote:Op zondag 18 juli 2010 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hallo en welkom.
En nee, je kan hier geen chicks scoren. We hebben al zat desperate mannen hier
En toch vind ik dat wij über stoere UI's hebben, Lotusssquote:Op zondag 18 juli 2010 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hallo en welkom.
Paul luister niet naar hunquote:Op zondag 18 juli 2010 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hallo en welkom.
Ik ga er ook een aanvragenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toch vind ik dat wij über stoere UI's hebben, Lotusss![]()
Het gaat met vlagen...quote:
Ach, zodra de normale crew hier weer is zal het wel weer omhoog gaanquote:
Hij baseert hem op je originele UI of je iets uit je fobo. Je had toch een UI?quote:
Echt wel!quote:Op zondag 18 juli 2010 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toch vind ik dat wij über stoere UI's hebben, Lotusss![]()
Ik heb ook een UI, kijk maar in de broncode van deze paginaquote:Op zondag 18 juli 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij baseert hem op je originele UI of je iets uit je fobo. Je had toch een UI?
dan wil ik niet weten wat ze van die van mij brouwenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij baseert hem op je originele UI of je iets uit je fobo. Je had toch een UI?
pornoquote:Op zondag 18 juli 2010 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten wat ze van die van mij brouwen
wordt wel weer eens tijdquote:
Nou, als je ziet hoe hij de mijne verbouwd heeftquote:Op zondag 18 juli 2010 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten wat ze van die van mij brouwen
WIlde je nog iets nuttigs bijdragen, of....?quote:
Ik ben een beetje verlegenquote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WIlde je nog iets nuttigs bijdragen, of....?
Gaat 'm niet worden, Lotusssquote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WIlde je nog iets nuttigs bijdragen, of....?
Nou is het klaar met die ONZ- meuk. Ga daar maar de joker uithangen ofzo.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:13 schreef porsche1 het volgende:
Hoi, ik moest van Paul melden dat hij graag een keer met een meisje wilt zoenen of wat andere dingetjes wilt doen.
Ik moest dit melden omdat Paul een beetje verlegen is.
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou is het klaar met die ONZ- meuk. Ga daar maar de joker uithangen ofzo.
hoe wat waar wanneer hoelaat enz.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoe hij de mijne verbouwd heeftKomt vast wel iets moois uit hoor
En zo niet, dan gebruik je hem niet!
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4quote:Op zondag 18 juli 2010 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe wat waar wanneer hoelaat enz.
Lotusss was snellerquote:Op zondag 18 juli 2010 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe wat waar wanneer hoelaat enz.
Klopt, maar das my big sisquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt, maar das my big sis![]()
ik heb gezegd dat ik ook wil
ik vind je heel afstandelijk vandaagquote:
Nee toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind je heel afstandelijk vandaag
Heb ik ook, maar dat komt door de temperatuur hier...quote:Op zondag 18 juli 2010 18:45 schreef Lotusss het volgende:
Pfff ik blijf maar duf en moe alsof ik aan de pillz heb gezeten
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:45 schreef Lotusss het volgende:
Pfff ik blijf maar duf en moe alsof ik aan de pillz heb gezeten
ik weet niet of dat nog gaat lukken hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |