zo te zien welquote:
Zoek jij een lekkere op?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
+ het zijn kontjes
- de voorkant hoef ik niet te zien
- die armen
Duhquote:
Wtf.quote:
quote:
milli vanilliquote:
Ik ga die pics van jou natuurlijk niet postenquote:
Die reclame is zo ergquote:
Hoezo, misschien was het warmquote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Inderdaad heel vreemd dat die gozert alleen een broek aan had.
Mag je doen, maar daar sta jij ook opquote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga die pics van jou natuurlijk niet posten
geweldig dat nummer is zo verslavendquote:
Daaromquote:
Kijken hoelang het duurt voor je een steen door je voorruit hebtquote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef 3keernix het volgende:
Deze keihard in de auto door de schilderswijk
postquote:
Blijkbaar lopen veel mannen in lange broeken met warm weer en geen schoenen omdat hij ze bij de gang heeft uit geschoptquote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wel een spijkerbroek maar geen schoenen?
mexico.vgquote:
's nachts dan hequote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef 3keernix het volgende:
Deze keihard in de auto door de schilderswijk
Gewoon ramen open hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voor je een steen door je voorruit hebt![]()
Je moet rond deze tijd een rondje Hoefkade doen, dan zie je meer dan een gemiddelde boer in z'n hele leven
vrijdagmiddagquote:
Of hij heeft sandalen en een wolvenshirt dat hij daar ook al uit heeft gedaanquote:Op zondag 18 juli 2010 00:28 schreef Franneh het volgende:
[..]
Blijkbaar lopen veel mannen in lange broeken met warm weer en geen schoenen omdat hij ze bij de gang heeft uit geschopt
Ik zei net dat ik dat niet ging doenquote:
wolvenshirtsquote:Op zondag 18 juli 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Of hij heeft sandalen en een wolvenshirt dat hij daar ook al uit heeft gedaan
Gooi er eens wat Duitse toppers inquote:Op zondag 18 juli 2010 00:29 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gewoon ramen open hoor, heb ook met Verdammt ich liebe dich gedaan, die koppen als je langs rijd
quote:
Lijkt mij te veel op huilie Ronaldoquote:
ik gun iedere man op aarde zon wijf..quote:Op zondag 18 juli 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Haar telefoon nummer heb ik al
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |