Waar blijft mijn bedanktbloemetje?quote:
En nog niet alle namen zijn bekendquote:Op zondag 18 juli 2010 15:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh en all time low natuurlijk, wordt het dan toch een lijstje van 15 namen...
en dan maar hopen dat het in het blokkenschema past
Bestaat die hype nog steeds?quote:
En dan zeker de hele dag rennen van de ene tent naar de andere om geen band te missen..quote:Op zondag 18 juli 2010 15:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh en all time low natuurlijk, wordt het dan toch een lijstje van 15 namen...
en dan maar hopen dat het in het blokkenschema past
Jaquote:
Jaquote:En werkt het? Wat is de 'demografie'? huisvrouwen?
je zegt dat, like it's a good thing.quote:
russ meyerquote:Op zondag 18 juli 2010 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is dat vrouwvriendelijk? Zoals playboy tv? Dat je net niets ziet. ...
15 namen in 3 dagen.... moet kunnen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En dan zeker de hele dag rennen van de ene tent naar de andere om geen band te missen..
aahh, gebroken pols jongen.quote:
quote:
Je laat je niet verrassen door onbekende bands? Je weet precies wat je wilt gaan zien?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
15 namen in 3 dagen.... moet kunnen hoor
Die onbekende bands ben ik nu ff allemaal aaan het youtuben, om te kijken of t mijn smaak isquote:Op zondag 18 juli 2010 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je laat je niet verrassen door onbekende bands? Je weet precies wat je wilt gaan zien?
Eind augustus, 20 21 22quote:Wanneer is LL?
dat heb ik lang wel gedaan, maar dat doe ik al lang niet meer, Lowlands is mijn enige vakantie per jaar, dan ga ik niet stressen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En dan zeker de hele dag rennen van de ene tent naar de andere om geen band te missen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat heb ik lang wel gedaan, maar dat doe ik al lang niet meer, Lowlands is mijn enige vakantie per jaar, dan ga ik niet stressen.
Uiteindelijk zal het wel neer komen op 3 dagen knutselen, shirtjes en tassen pimpen zei Ang3l gisteren al, ik ben erg van de alternatieve activiteiten op lowlands, vorig jaar heb ik maar 2 muziek optredens gezien![]()
maar goed toen mocht ik natuurlijk zelf ook optreden voor 50.000 tot 60.000 man op het hoofdpodium
we zijn blij voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier staat ook al weinig nuttigs..
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat heb ik lang wel gedaan, maar dat doe ik al lang niet meer, Lowlands is mijn enige vakantie per jaar, dan ga ik niet stressen.
Uiteindelijk zal het wel neer komen op 3 dagen knutselen, shirtjes en tassen pimpen zei Ang3l gisteren al, ik ben erg van de alternatieve activiteiten op lowlands, vorig jaar heb ik maar 2 muziek optredens gezien![]()
maar goed toen mocht ik natuurlijk zelf ook optreden voor 50.000 tot 60.000 man op het hoofdpodium
ja dat was gaaf om te zien !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopen dan!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
bij ons is 95% gewoon jong, vrijgezel en flexibel in de botten!
ik ben verliefd![]()
[ afbeelding ]
Ook al is ie lomp zwaar en bijna niet te verslepenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kopen dan!
Heb ik ook gedaan met de salontafel waar ik verliefd op werd
[ afbeelding ]
Hij is tenminste wel lekker directquote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, dat ging makkelijk.![]()
C. Ronaldo: me, you, fuck fuck?
dat doe je dan ook aan een keukentafelquote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook al is ie lomp zwaar en bijna niet te verslepen
En een beetje onpraktisch om bordspellen op te spelen wat we nog wel eens doen
Eveneens gaat eten met 5 man aan die salontafel voor de tv OOK niet meer
Maar ja, ach![]()
Wat een dokus is dat zegquote:Op zondag 18 juli 2010 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, dat ging makkelijk.![]()
C. Ronaldo: me, you, fuck fuck?
Niet een glamourmodel of een bloedmooie miljonairsdochter, maar een straatarme serveerster is de moeder van het zoontje van stervoetballer Cristiano Ronaldo. Aangezien de oliedomme Ronaldo nauwelijks Engels spreekt, heeft hij de Amerikaanse verleid met het weinig subtiele zinnetje "me, you, fuck fuck."
Zijn openingszin bracht Cristiano Ronaldo - tegen alle verwachtingen in - wel degelijk succes. Ondanks dat de Amerikaanse in eerste instantie niet precies begreep wat Ronaldo bedoelde, belandde ze dezelfde nacht nog met de Portugese voetballer in bed.
Toen de vrouw zwanger bleek van de 25-jarige Ronaldo, heeft hij haar twaalf miljoen euro zwijggeld betaald. De Mirror heeft dat onthuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |