Dus een week lang moeten we alert zijn op nieuwelingen hier.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, voor 48 uur, nu wegens doorklonen een week extra.
Ik vond het wel heel erg schattig dat ze op een gegeven moment bij haar thuis zei "Erik, als je een vriendje hebt mag je die ook gewoon hier mee naartoe brengen, dat weet je toch wel he?"quote:Op zondag 18 juli 2010 10:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Kijk oma dit zijn eigenlijk allemaal vrienden van me, we zijn één grote gemeenschap"
En dat oma dan heel erg trots is op haar kleinzoon, voor zover ze dat al niet was.
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel erg schattig dat ze op een gegeven moment bij haar thuis zei "Erik, als je een vriendje hebt mag je die ook gewoon hier mee naartoe brengen, dat weet je toch wel he?"
Zit jij naar de naaktfoto's van Yuri te kijken of zo?quote:
Toch maar niet hierheen dus?quote:
Reageren op een PM zou leuk zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch maar niet hierheen dus?
Even kijken wat ik vanmiddag ga doen dan.
Steve heeft pm's. Wil je er ook een? Heb je ook wat te doen deze middag.quote:
Morgen is dat niet anders, alleen dan is het naast lelijk en asociaal ook nog nicht.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste ervaring met de kermis van Tilburg:
1. Hoeveel lelijke, asociaal volk kun je kwijt op een vierkante meter
2. Die ritprijzen voor een attractie![]()
3. Die drukte
Verder was het stappen wel gezellig....
das toch die tvkok?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste ervaring met de kermis van Tilburg:
1. Hoeveel lelijke, asociaal volk kun je kwijt op een vierkante meter
2. Die ritprijzen voor een attractie![]()
3. Die drukte
Verder was het stappen wel gezellig....
Oh en ik heb BN'ers gespot: Joris Matthijsen en Jody Bernal... wie wil me aanraken?
Eh nee dat is de centrale verdediger van het Nederlands Elftal.. ik gok erop dat hij niet zelf kookt maar een cateraar heeft... of een blonde stoot die zijn prakkie prakt!quote:
quote:
Die heeft meer geld dan een tv-kok hoorquote:
ik ben geen yolanthe hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft meer geld dan een tv-kok hoor
Hu? Wat?quote:
Ik lig in bed. Met max. Dat zie ik niet op de iPhone.quote:
Ik moest aan jouw donkere foto-stijl denken bij het bekijken van een showcase-topic, vandaarquote:
Die van de wild things!!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is Max nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |