ja bedacht me dat ook direct nadat ik het geplaatst hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ho es! Gruwelijk snel. Maar ik bedoel met tekst eigenlijk alle tekst
Maar dan wel het hele plaatje, natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef Puntdak het volgende:
[..]
wat?? dit wou je toch. het plaatje zonder letters
Maar ik wil graag wel succesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef pizzaluigi het volgende:
Tegenwoordig heb je in Photoshop CS5 Content-Aware Fill. Even selecteren, knopje drukken, tekst is weg.
Net even geprobeerd. Niet echt een succes, ik bespaar je 't resultaat.
quote:
quote:
Goeie zonquote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Diabox het volgende:
Jo man, ik heb er een BMOVL-filter overheen gegooid:
[ afbeelding ]
Baas.quote:
http://www.27bslash6.com/missy.htmlquote:Op zondag 18 juli 2010 00:17 schreef mista het volgende:
[..]
shit dit doet me denken aan een topic over een kat die vermist was![]()
![]()
Dat zijn we nu dan ook aan het doenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:17 schreef mista het volgende:
[..]
shit dit doet me denken aan een topic over een kat die vermist was![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:21 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dat zijn we nu dan ook aan het doen
quote:
quote:
Fantastisch!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.27bslash6.com/missy.html
Heb me kapot gelachen.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb me kapot gelachen.
hahahaha;)quote:
je verwart troep met creativiteitquote:Op zondag 18 juli 2010 11:49 schreef Buitendam het volgende:
Mijn prachtige topic volgeplempt met troep, jullie onnozelaers!!
Of je hebt geen gevoel voor humor, of je hebt geen gevoel voor humor. Take your pick.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zal je een foto van m'n anus pm'en, dan zul je wat creativiteit beleven.
Dan zou ik zeer zeker maar een snelcursus photoshop gaan volgen vooraleer je ons gaat verassen met een foto van je anus;)quote:Op zondag 18 juli 2010 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zal je een foto van m'n anus pm'en, dan zul je wat creativiteit beleven.
Ik heb m'n plaatje al lang en breed binnen, kneus. En wie ben ik om dat hier te melden en daarmee de kans op te lopen dat het topic dichtgaat en geliefde Fok!ers niet meer naar hartelust kunnen Shoppen.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of je hebt geen gevoel voor humor, of je hebt geen gevoel voor humor. Take your pick.
Ideetje: PM Evenveel mbt deze post: Wie kan Photoshoppen? en vraag hem even of hij die voor je heeft zonder witte hoed, dan heb je je tekeningetje hoor
Leer het dan zelf ofzoquote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb m'n plaatje al lang en breed binnen, kneus. En wie ben ik om dat hier te melden en daarmee de kans op te lopen dat het topic dichtgaat en geliefde Fok!ers niet meer naar hartelust kunnen Shoppen.
Daar heb ik mijn pick al mee gedaan,
*Facepalm* Vooruit, vertel maar. Welk gedeelte snap je niet?quote:
Zit niet zo te jankenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
*Facepalm* Vooruit, vertel maar. Welk gedeelte snap je niet?
Ik heb mijn plaatje: ik blij.
Topic blijft open voor geniale paints: iedereen blij.
Praat eens normaal man, flapdrol.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je zit hier te huilen dat niemand jou het gewenste resultaat geeftquote:Op zondag 18 juli 2010 12:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb mijn plaatje al, ik dacht dat als ik dat zou melden dat er een kans zou zijn dat het topic dicht zou gaan en er niet meer gepaint kon worden, heel nobel van me. Discussie klaar. Paints.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je zit hier te huilen dat niemand jou het gewenste resultaat geeft
dus leer het zelf
Er is hier maar 1 kneus en dat ben jij.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb m'n plaatje al lang en breed binnen, kneus. En wie ben ik om dat hier te melden en daarmee de kans op te lopen dat het topic dichtgaat en geliefde Fok!ers niet meer naar hartelust kunnen Shoppen.
er is er hier maar een een kneus, en nee ik ben het nietquote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je je verlagen tot zijn niveau?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
er is er hier maar een een kneus, en nee ik ben het niet
Maar om jou een lol te doen wil ik best even een kneusje zijn voor je hoor, nooit te beroerd om te helpen
hmm, daar heb je een punt. Goed, geen kneusje spelen dus voor TS. Thanks Nemquote:Op zondag 18 juli 2010 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je je verlagen tot zijn niveau?
Offfff...je leest het topic even door.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:46 schreef ETA het volgende:
niemand die TS helpt, dan doe ik het maar:
veel plezier ermee:
[ afbeelding ]
Thanks, manquote:Op zondag 18 juli 2010 12:46 schreef ETA het volgende:
veel plezier ermee:
[ afbeelding ]
zie ik nou rechts onderin 'fuck' staan?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:46 schreef ETA het volgende:
veel plezier ermee:
[ afbeelding ]
Niet alleen rechts onderinquote:Op zondag 18 juli 2010 12:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie ik nou rechts onderin 'fuck' staan?
En in het midden en boveninquote:Op zondag 18 juli 2010 12:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bazenactiequote:Op zondag 18 juli 2010 12:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als iemand er echt een uur over doet, dan...dan...nou ja..danquote:Op zondag 18 juli 2010 12:54 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een randdebiel die ts, alsof iemand even een uurtje voor hem gaat shoppen.
Propz to Maisnon.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:54 schreef Jahr00n het volgende:
Met een Mac duurt het misschien een uur, met een fatsoenlijke pc met Windows nog geen 10 minuten.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:54 schreef Jahr00n het volgende:
Wil.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Geen photoshops meer maken aub
Dat is wat TS wilt
Briljantquote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb me kapot gelachen.
Gieren!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb me kapot gelachen.
Om te gieeeeren! Wat een blindlegger! Mwhahahahaha!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:14 schreef Joosterd het volgende:
[ afbeelding ]
BP ook weer met zijn olie lek![]()
![]()
Ik zou maar niet gaan surfen
Doe dat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga Maisnon wel PM'en, luie dondersch! Ach en wee.
Zou het ook niet wetenquote:
No shitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat een teerhartige enabler al is aan komen draven met gratis arbeid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |