Krijg je de arbo meteen op je dak?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, want dat is echt een kutprocedure
Dank jequote:
Doktersverklaring oid en de rest van de week een chagrijnige cheffinquote:Op maandag 19 juli 2010 09:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Krijg je de arbo meteen op je dak?
[..]
Dank je![]()
Een huisarts is niet verplicht deze af te gevenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Doktersverklaring oid en de rest van de week een chagrijnige cheffin
Ik woon in Belgiëquote:Op maandag 19 juli 2010 09:15 schreef Rifoki het volgende:
In Nederland is 't niet toegestaan een doktersverklaring af te geven.
Morgen Tassiepassiequote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef Tassiepassie het volgende:
is dit topic nu nog niet vol
goedemorgen mensjes xxx
hoi liev.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef Tassiepassie het volgende:
is dit topic nu nog niet vol
goedemorgen mensjes xxx
Maar je werkt in Nederland, in principe moet je hier ook een zorgverzekering hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:17 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik woon in België
Maar goed, ik ben nog nooit ziekgemeld dus ik zou t ook niet precies weten
Ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal zit, ik ben geloof ik via het werk van mn moeder (BE) meeverzekerdquote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maar je werkt in Nederland, in principe moet je hier ook een zorgverzekering hebben.
Na, denk niet dat die verzekering ook geldt voor iemand die in het buitenland werkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal zit, ik ben geloof ik via het werk van mn moeder (BE) meeverzekerd
quote:Werken en wonen in Nederland
U komt in Nederland werken en wonen. De hoofdregel is dat u een Nederlandse zorgverzekering moet afsluiten als u in Nederland werkt en/of woont. Dit moet u doen binnen vier maanden nadat u hier bent gaan wonen/werken. Uw gezinsleden die met u naar Nederland komen, zijn ook verplicht een Nederlandse zorgverzekering af te sluiten.
http://www.deombudsman.nl(...)n/uit-het-buitenland
zaterdag avond in een greppel gegleden op een slecht verlicht parkeer terrein/weiland bij extrema. Dus nu dikke (en lichtelijk) blauwe enkel waar ik slecht op kan staan/mee kan lopenquote:
Ai aiquote:Op maandag 19 juli 2010 10:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zaterdag avond in een greppel gegleden op een slecht verlicht parkeer terrein/weiland bij extrema. Dus nu dikke (en lichtelijk) blauwe enkel waar ik slecht op kan staan/mee kan lopen
Tassieee!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:19 schreef Tassiepassie het volgende:
Pffff warm zeg! zo snel bij oma poetsen voor het vanmiddag te warm wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |