Nee inderdaad. Ik weet nog niet precies waar ik allemaal wel naar toe ga met dit ding, maar het is wel prettig dat ik nu gewoon kan besluiten om ergens heen te gaan en me niet druk hoef te maken over overstappen, vertrektijden en dat soort dingenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Tim met die racebolide niet alleen van Tietjerksteradeel naar Sexbierum en terug rijdt...
Fiat -> Ferrariquote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Fiat Cinquecento Sporting uit 1997 met APK tot aanstaande maart. Sporting betekent in dit geval: 1.1 liter motor, 53 hele pk's, sportstoelen voor en rode gordels!. Gelijk vandaag ook geprobeerd of er 5 mensen in passen en het antwoord daarop is
. Kleur van de auto? Geel. Heel erg geel
quote:Op zondag 18 juli 2010 07:57 schreef iamredleader het volgende:
De voorbereidingen voor vanmiddag zijn in volle gang. Vlees is uit de vriezer, de aardappels zijn gekookt en in aluminiumfolie om te bakken, de andere aardappeltjes zijn voor de aardappelsalade gemaakt, straks ga ik nog een paar laatste kleine dingen halen en vanmiddag gaan we de allerlaatste voorbereidingen treffen
Heb je in ieder geval iets dat snel lijkt Tim,quote:Op zondag 18 juli 2010 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een Fiat Cinquecento Sporting uit 1997 met APK tot aanstaande maart. Sporting betekent in dit geval: 1.1 liter motor, 53 hele pk's, sportstoelen voor en rode gordels!. Gelijk vandaag ook geprobeerd of er 5 mensen in passen en het antwoord daarop is
. Kleur van de auto? Geel. Heel erg geel
quote:Op zondag 18 juli 2010 07:57 schreef iamredleader het volgende:
De voorbereidingen voor vanmiddag zijn in volle gang. Vlees is uit de vriezer, de aardappels zijn gekookt en in aluminiumfolie om te bakken, de andere aardappeltjes zijn voor de aardappelsalade gemaakt, straks ga ik nog een paar laatste kleine dingen halen en vanmiddag gaan we de allerlaatste voorbereidingen treffen
Ik zou er bijna verlegen van worden...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diaan is gewoon een hartstikke toffe dame!
Ja, lunch maar wel, alleen niet te uitgebreidquote:Op zondag 18 juli 2010 08:09 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Ik zit nu al te denken of ik straks wel zal lunchen of niet.
Koffie, ja graagquote:
Kan zeker geen kwaad, lekker knabbelspul is wel prettig tussendoorquote:Op zondag 18 juli 2010 08:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He red, ik heb nog een zakje wortels liggen. Meenemen?
Mooi, want volgens mij hebben ze straks kibbeling in de vreetschuur.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, lunch maar wel, alleen niet te uitgebreid
Wow!!quote:Op zondag 18 juli 2010 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Even om te pimpen: klik op de link in m'n sig, de foto's van de getapete auto zijn online
ziet er verbazend goed uit Redquote:Op zondag 18 juli 2010 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Even om te pimpen: klik op de link in m'n sig, de foto's van de getapete auto zijn online
Kwart voor zeven is een keurige tijd inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2010 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wow!!![]()
Kwart voor zeven is toch wel een mooie tijd voor jullie of niet??
Vind ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |