quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat als dit een week of wat geleden was uitgebracht, dat we wel een toffe zomerhit zouden hebben
quote:
lekker hoorquote:
Dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Gewoon klein en leuk... hoop dat ze doorgaan.
En dat ze de volgende keer weer Spaans gaan zingen
ik heb verschillende filmpjes van ze gezien, ze zijn gewoon goed, en die stemmen passen perfect bij elkaar, maar hij moet volgende keer wel zijn gitaar beter stemmen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Gewoon klein en leuk... hoop dat ze doorgaan.
En dat ze de volgende keer weer Spaans gaan zingen
Ohw, daar heb ik niet op gelet..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb verschillende filmpjes van ze gezien, ze zijn gewoon goed, en die stemmen passen perfect bij elkaar, maar hij moet volgende keer wel zijn gitaar beter stemmen..
Si! Si!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten Yo No Se Manana uitbrengen op single
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
Con la moral corregimos los errores de nuestros instintos y con el amor corregimos los errores de nuestra moral.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
Cada uno atiende mas a la pasion que a lo que dicta la razon.
Ga door! Ga door!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
El verdadero amor no es el que perdona nuestros defectos, sino el que no los conoce.
Misschien beter zo..... Kunnen ze zonder een RTL-contract verder .. Ze hebben het talent ervoorquote:
2quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Als ze een album gaan maken hebben ze er bij dezen alvast een verkocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |