Bussentopic #34 met Ambassador 180's in Duitslandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zowel de 8714 als de 1851 ook vandaag zien rondrijden idd. Benieuwd waarom die 8714 nou weer naar Fryslân is gehaald
[..]
Dat is op zich niet nieuw (al is het in dit topic misschien nog niet gemeld); de 8846 vervangt al sinds enkele weken de 8849, als backup-QLiner.
Aangezien het de laatste tijd vaak raak is met die Integro's, is hij ook al het nodige aantal keren naar Alkmaar gesjouwd inmiddels
[..]
quote:
Ja maar als je daar filmpjes van op internet zet ben je weer pervers.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:09 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die het speciale van een Mercedes Citaro 2836 op lijn 40 niet inzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
WF is ook zo een vuige busspotter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik niet van Amerika en geschiedenis.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Maarten van Rossum is een baas, maar die houdt ook niet van busspotters.
Te vroeg is ook leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is daar nou leuk aan![]()
De bus is altijd te laat
Nee dat is helemaal niet leuk. Krengen zijn altijd te vroeg als het pleurisweer is en dan sta ik weer een half uur in de regen/sneeuw/hagel/whatever te wachten op de volgendequote:
ik was vandaag in Emmen, vrachtwagens spottenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is daar nou leuk aan![]()
De bus is altijd te laat
Klopt ja. Minder interesse in bussen. Sterker nog, met de bus reizen vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:01 schreef nattermann het volgende:
In before Socios. Oh wacht, die spot treinen hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |