Wie verdoet haar tijd om deze onzin te volgen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:48 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg humor.Maar zit niet constant iemand af te zeiken.Dat doen mensen alleen maar als ze zelf een kut leven hebben.Dan ga je op andere ouwehoeren he
Yolanthe is een grote golddigger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:48 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg humor.Maar zit niet constant iemand af te zeiken.Dat doen mensen alleen maar als ze zelf een kut leven hebben.Dan ga je op andere ouwehoeren he
Dat zou op zich wel weer lachen zijn; wel familie, niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:48 schreef mazaru het volgende:
Ben jij soms familie van hem of haar? Je bent zo fanatiek.
Maar wel een goed betaalde!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Yolanthe is een grote golddigger.
Oh en een hoer!
LOLquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel weer lachen zijn; wel familie, niet uitgenodigd.
Vergeet de combinatie van beide niet, een ordinaire starfuckerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh en een hoer!
Ja, want als je vrouw weddingplanner is ga je als man naar al die bruiloftenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heeft dit spektakel georganiseerd. Vandaar dat meneer Lima er ook zijn mag
Geweldige vent!!! Wat heb ik om hem gelachen de afgelopen (WK) weken!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:53 schreef Majkool het volgende:
[..]
Vergeet de combinatie van beide niet, een ordinaire starfucker![]()
[ afbeelding ]
Hellyquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:54 schreef Helly het volgende:
[..]
Ja, want als je vrouw weddingplanner is ga je als man naar al die bruiloften.
Denk om haar bloeddruk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh en een hoer!
Ik ben oprecht geintrigeerdquote:
Zo is het, daarom ik schakel nu direct over naar Shownieuws.quote:
Voetballers met een bacootje teveel op?quote:
Hij gaat gewoon zijn hele hebben en houwen met haar delen Viev.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:01 schreef Vivi het volgende:
De buitenlandse pers is ook niet zo enthousiast over de kledingkeuze :'0
http://www.dailymail.co.u(...)ootballers-wife.html
Oh, ik ben trouwens pro-Yo en Wes.
Al zal ik tzt wel weer smullen van de scheidingsperikelen .
Ik denk dat ze niet altijd bij elkaar blijven maar wel langer dan iedereen nu verwacht[/prognose]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Een sprookjeshuwelijk is het zeker, zij is een enorme heks en hij een kabouter!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
Een sprookjeshuwelijk is het zeker, zij is een enorme heks en hij een kabouter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |