Ja dat is ook humor en onwijs kansloos en fout. Maar veel minder duidelijk bagger of getroll dan Fairydust is. Daar kan crew echt niet mee weg komen, met zo'n account als Fairy, hoe willen ze in godsnaam dan nog serieus wat zeggen over de andere baggerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik heb hier en daar wel gelachen om Schenkstroop
Ik ook.quote:
Dat vraag ik me zonder crewkloons nog wel afquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is ook humor en onwijs kansloos en fout. Maar veel minder duidelijk bagger of getroll dan Fairydust is. Daar kan crew echt niet mee weg komen, met zo'n account als Fairy, hoe willen ze in godsnaam dan nog serieus wat zeggen over de andere bagger
gelijk leg ik de link met TTquote:
Meer omgeving Helmond.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
Bella, als je omgeving tilburg zit en je hebt geluidsoverlast moet je maar langs komen en niet klagen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb in jaren geen goede kloon gezien.
AP is de irritantste user sinds jaren, die lul voegt echt niets toe.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
Ik erger me aan alles wat Fairy post.Maar datzelfde heb ik met AP.
Triestquote:
Dat is een toffe UVT-knul.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens ken ik denk ik 95% van de mods op FOK! wel bij naam, maar soms zie je dan ineens weer zoiets als dit:
Merino
Dat je denkt ' Waitwutwie?
'
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens ken ik denk ik 95% van de mods op FOK! wel bij naam, maar soms zie je dan ineens weer zoiets als dit:
Merino
Dat je denkt ' Waitwutwie?
'
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AP is de irritantste user sinds jaren, die lul voegt echt niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |