idd maar vanaaf weer heerschen op de gitaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
yes! weer lekker werken vandaag!!
Nais!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga deze van iemand over kopen
Deze week ophalen
[ afbeelding ]
Heb 'm een paar weken geleden al verkocht.quote:
Metallicaquote:
Morgen = woensdag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jamorgen of woensdag heb ik ze binnen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef -Menn0- het volgende:
A CAMPINGFLIGHT TO LOWLANDS PARADISE 2010
vr 20-8-10 - 13:00
Lowlands Festival / Evenemententerrein Walibi Flevo, BIDDINGHUIZEN
Plaatsen: Normaal 155,00 EUR 2 310,00 EUR
Totaal 310,00 EUR
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan heb ik vrijdag iets te doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb 'm een paar weken geleden al verkocht.Maar hij ligt vrijdag hier in de winkel, dus dan zijn ze een stuk makkelijker verkrijgbaar.
Er achter proberen te komen wat in godsnaam het nut van het ding kan zijnquote:
Je kan in ieder geval geen virus oplopen van een geinfecteerde usb stickquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er achter proberen te komen wat in godsnaam het nut van het ding kan zijn
Ik vind het een vet ding die mijn huidige laptop prima kan vervangen dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er achter proberen te komen wat in godsnaam het nut van het ding kan zijn
Ik snap het alleen niet echt, want als je hem beet hebt voor je zodat je relax kan lezen heb je alleen je duimen vrij dus kan je niet relax typen of overal snel bij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vind het een vet ding die mijn huidige laptop prima kan vervangen dus ik zie het probleem niet.
Word vanavond/morgen toch nog even knutselen, dikste snaar buzztquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:52 schreef blckbb het volgende:
En ik heb vandaag mijn elementen en brug afgesteld, en ook weer ietsjes aan m'n trussrod.
Ik denk niet dat ik de actie lager ga krijgen maar hij speelt en klinkt weer voortreffelijk, geen spijt van de tijd die ik in dat oude chinese ding gestoken heb
Klinkt goed hoor. Welke van de 2 ben jij?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:18 schreef Under_Score het volgende:
weer een geniaal slechte coverbeste take van de dag en de enige waar ik geen bekken trek als een spast
Ik heb ermee gewerkt, en ik vond dat allemaal wel meevallen, en met bepaalde hoesjes kan je hem ook in een hoek zettenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap het alleen niet echt, want als je hem beet hebt voor je zodat je relax kan lezen heb je alleen je duimen vrij dus kan je niet relax typen of overal snel bij.
En als je hem plat legt zit je irritant naar beneden te staren ?
Of zoals een oud-klasgenoot (die er een heeft) zei: een overpriced fotolijstje. Heb zelf zo'n ding ook al eens in handen gehad, maar kon het nut ervan niet echt ontdekken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond het maar een veredeld notitieblok. Wel handig als je notulist bent of achter een manager aan moet lopen. Verder? Geen idee joh. Leuke gadget verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |