Bier drinken!quote:
En nog meer bier drinken!quote:
De Japanse is veel beterquote:Op zondag 18 juli 2010 17:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En als ik hier een Japanse Squier tegenover zet?
quote:
Nee. Ik schrijf sowieso alles wanneer ik nuchter ben.Ik schrijf wat, sla het op en bekijk het een paar dagen later wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens net weer een tekst grof geschreven (ouwe weggegooid)
Maar ik vroeg me zo af doen jullie ook de nuchter aangeschoten dronken stronken test?
![]()
Dus de tekst lezen/zingen in verschillende toestanden om te ervaren of de tekst blijft staan?
![]()
Als ik aangeschoten schrijf kom ik soms niet meer bij als ik nuchter nalees.
Andersom is het vaak te saai/langdradig depri etc.
Misschien moet ik meer schrijven met een borrel op![]()
De japanner gaat niet door. Een Korean uit '89 schijnt ook erg goed te zijn ofniet, ook rond die prijs (¤150)?quote:
Metallica heette niet voor niets eerst Alcoholicaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens net weer een tekst grof geschreven (ouwe weggegooid)
Maar ik vroeg me zo af doen jullie ook de nuchter aangeschoten dronken stronken test?
![]()
Dus de tekst lezen/zingen in verschillende toestanden om te ervaren of de tekst blijft staan?
![]()
Als ik aangeschoten schrijf kom ik soms niet meer bij als ik nuchter nalees.
Andersom is het vaak te saai/langdradig depri etc.
Misschien moet ik meer schrijven met een borrel op![]()
Kwam omdat de elementen te hoog zaten, maar alsnog moet de nek afgesteld wordenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef blckbb het volgende:
ik moet m'n nek weer compleet afstellen, maakt een rottig geluid boven de 14e fret
Inderdaad, je kan echt niet blind afgaan op het feit of zo'n gitaar in Japan of Korea of waar dan ook is gemaakt.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:40 schreef Witchfynder het volgende:
Je kunt sowieso lullen wat je wilt, maar pas door die dingen uit te testen weet je pas echt of het tof is voor jou. Heb eens op een Music Man gespeeld van 1,5 x mijn maandsalaris, maar vond er geen klap aan.
Afgelopen vrijdag dus voor het eerst opgetreden in een klein café met mijn halfstack (JCM800 100 Watt / 1960B cab) Klonk retevet, maar ik kon m niet verder dan 2 zettenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef Iemand91 het volgende:
Oke, dit begint nergens op te slaan maar dit is übercool:
[ afbeelding ]
Als je pak 'm beet ¤6000 over hebt en het niet aan mij wil doneren...
Heavy petting zooquote:Op maandag 19 juli 2010 09:58 schreef Witchfynder het volgende:
Zit op mijn werk naar Vinnie Vincent Invasion te luisteren. Lekker fout en zomers. Echt titels als 'Dirty Rhythm', 'Naughty Naughty' en 'Heavy Pettin''
.
Een hernia ?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag dus voor het eerst opgetreden in een klein café met mijn halfstack (JCM800 100 Watt / 1960B cab) Klonk retevet, maar ik kon m niet verder dan 2 zettenKun je nagaan wat je met zo'n full-stack teweeg kunt brengen....
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag dus voor het eerst opgetreden in een klein café met mijn halfstack (JCM800 100 Watt / 1960B cab) Klonk retevet, maar ik kon m niet verder dan 2 zettenKun je nagaan wat je met zo'n full-stack teweeg kunt brengen....
Gaafquote:Op maandag 19 juli 2010 10:23 schreef Ibanez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoelt zo???
(Op Waldrock met Blind Sight)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |