En dan kom je met deze gast aan? Elke gitarist van elke andere Bay Are band speelt hem er finaal uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gitaristen moeten lange krullen en een dun snorretje om het te laten werken
[ afbeelding ]
We hadden het ook niet over skillsquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan kom je met deze gast aan? Elke gitarist van elke andere Bay Are band speelt hem er finaal uit.
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zat net even lekker te jammen, kwam iets perfects uit, iets dat ik echt goed kon gebruiken... ga ik even iets anders doen, ben ik het kwijt.![]()
Ik had het direct op moeten nemen.
Dan is het blijkbaar niet perfect genoegquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:17 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zat net even lekker te jammen, kwam iets perfects uit, iets dat ik echt goed kon gebruiken... ga ik even iets anders doen, ben ik het kwijt.![]()
Ik had het direct op moeten nemen.
Ik heb een erg slecht kortetermijngeheugen helaas.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar niet perfect genoeg
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grappig, meestal zie je deze post alleen in SEX. Uh, nevermind....
.
Ik denk toch ook hele dagen aan jou, en jij bent ook zeker niet perfectquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar niet perfect genoeg
Ja dat is puur omdat onze seks gewoon heel goed isquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:24 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik denk toch ook hele dagen aan jou, en jij bent ook zeker niet perfect
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is puur omdat onze seks gewoon heel goed is
Waar koop je zo'n berg rotzooi?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net ff kadootjes gekocht voor huisgenootje die jarig is
[ afbeelding ]
Prachtig papier ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Euroland
14 euro voor alles inc papier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er zit 6 meter omheen gerold
tenminste
eerst 3 meter
dan helemaal vol geduct-taped
en dan weer
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef KaMo het volgende:
Persoon A geeft een feestje, persoon B geeft hem een fles speciaalbier.
C is erg zat op dat feestje, en word de volgende dag wakker, kijkt in zijn tas en ziet dat de fles speciaalbier erin zit. Persoon C heeft geen idee dat die van persoon A was.
Persoon B geeft een paar dagen erna een feestje, persoon C geeft hem de fles speciaalbier die B zelf aan A heeft gegeven
Conclusie, C is lomp en A en B voelen zich beiden in hun bek gepaald!
Dit is dus echt gebeurt vorige week waar ik bij was
Welke was jij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef KaMo het volgende:
C is erg zat op dat feestje, en word de volgende dag wakker, kijkt in zijn tas en ziet dat de fles speciaalbier erin zit. Persoon C heeft geen idee dat die van persoon A was.
Persoon B geeft een paar dagen erna een feestje, persoon C geeft hem de fles speciaalbier die B zelf aan A heeft gegeven
story of my lifequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:19 schreef KaMo het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
Ik snap wel dat je teksten lastig zijn ja.
Wie?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Nee ik heb Serieus GAS![]()
Ik voel me als imelda marcos voor een schoenenwinkel .....
Wisten jullie dat Mr T retegoed gitaar kan spelen????quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:42 schreef KaMo het volgende:
Krijg je gratis bij je Flavor Wave Turbo Oven
[ afbeelding ]
Leugens... video? Link? Bron?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:14 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Mr T retegoed gitaar kan spelen????
.... wel een lekker wijf trouwens.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb GAS![]()
Wil een Gitaar en een Bas.
Pas dan ben ik in mijn sas.
Geld speelt een rol.
Portemonnee is niet vol.
Wat te doen aan mijn gerief.
O GAS ik haat je en heb je lief![]()
Dat zijn de betere..... Zier er leuk uit, je thuisstudio!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijna compleet
[ afbeelding ]
Supervet
Nu alleen nog een condensator mic erbij NOMNOM
nicequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijna compleet
[ afbeelding ]
Supervet
Ik heb nog een kleinmembraam voor je voor 40 euro. Ideaal voor akoestische gitaar of voor je versterker. Zang kan ook prima.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijna compleet
[ afbeelding ]
Supervet
Ik zag het en ik heb ff geen geld meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb nog een kleinmembraam voor je voor 40 euro. Ideaal voor akoestische gitaar of voor je versterker. Zang kan ook prima.
Te gek!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog even werken waar ik zit, dan hou je nog wel eens twee en een halve doos vol moois over
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb nog een kleinmembraam voor je voor 40 euro. Ideaal voor akoestische gitaar of voor je versterker. Zang kan ook prima.
Dit soort herriequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef Libelah het volgende:
Die interval is inderdaad hetzelfde als bij een E tuning, maar wat moet je in godsnaam in een drop A tuning?
Goede boxen heb ze ook gehadquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Damn die speakers zijn zooo vet![]()
Zat eerst nog te twijfelen om later nog voor een subwoofer te sparen erbij maar deze kunnen al zoveel bas aan dat het nergnes voor nodig is
Zo blij meehele dag keihard muziek luistere
KRK RP8G2quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:48 schreef Lespaulspelert het volgende:
Welke boxen zijn dat? Zijn die met versterker erin? Zien er kek uit.
hmm had ik toch andere maar wel krk'squote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
KRK RP8G2
Zijn actieve monitoren
http://www.krksys.com/product_rokit.php
Fijn dat je het zelf toegeeft.quote:
Lijken allemaal op elkaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef genakt het volgende:
[..]
hmm had ik toch andere maar wel krk's
Wat en waar heb je betaald?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
KRK RP8G2
Zijn actieve monitoren
http://www.krksys.com/product_rokit.php
Kon ze tegen inkoopprijs krijgen, dus 350 voor de set terwijl ze normaal voor 5-600 gaan dus dat scheeltquote:
Ik heb ze op half vermogen staan en volgens mij ga je dan je schakelbrommer al niet meer horenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef Lespaulspelert het volgende:
Hoe hard gaan ze eigenlijk? Ik bedoel, kun je een decibel meting maken, of, zo hard als een schakelbrommer? Of, zo hard als je schreeuwt ofzo?
Eerste 2 zou ik niet durven zeggen, laatste is inderdaad hoe ze om je oor gesloten zitten, dus hoe meer gesloten ze zijn, hoe (logisch) meer gesloten ze om je oor zitten en hoe minder omgevingsgeluiden je oppikt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:50 schreef spykie33 het volgende:
Ik heb 3 vraagjes!
- Bestaat zoiets http://www.voxamps.com/amplug/ ook voor akoestische gitaar? Ik vind dat de gitaar versterkt veel meer power heeft, vandaar.
- Wat kost een akoestische gitaarversterker voor beginners? Heb je al iets degelijks voor ¤100 (evt. 2dehands)? Een roland cube kan geloof ik ook voor akoestische gitaar, klinkt dit minder goed als een versterker die enkel voor akoestische is, want dit zou wel handig zijn als ik binnen een jaartje een elektrische aanschaf, dat ik niet meerdere versterkers nodig heb.
- Wat wordt er bedoeld met een halfopen, een gesloten en een open hoofdtelefoon? Ik neem aan dat het iets met het deel dat op je oor moet te maken heeft, wat zijn de voordelen?
dankje!
Hmm. Ik heb hier nu twee eltax concept 400 staan (bazengeluidquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ze op half vermogen staan en volgens mij ga je dan je schakelbrommer al niet meer horenGeen idee hoe hard, maar ze gaan echt associaal hard
Waarvoor wil je het geluid gaan gebruiken ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb hier nu twee eltax concept 400 staan (bazengeluid) maar niet echt neutraal (mist mid range
) maar ik ga ze gebruiken voor een ruimte van 20 bij 10, maar ik moetnu dus nog een goede versterker (deze is prut). Denk je dat die studiomonitoren van jou (of iets soortgelijks, behringer?) genoeg vermogen hebben om die ruimte van redelijk hard goed geluid te voorzien? (met redeljk bedoel ik ongeveer schreeuwvolume)
Dus een gesloten draait zich helemaal om je oor, terwijl een half/open of open er zeg maar op zit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerste 2 zou ik niet durven zeggen, laatste is inderdaad hoe ze om je oor gesloten zitten, dus hoe meer gesloten ze zijn, hoe (logisch) meer gesloten ze om je oor zitten en hoe minder omgevingsgeluiden je oppikt.
Preciesquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef spykie33 het volgende:
[..]
Dus een gesloten draait zich helemaal om je oor, terwijl een half/open of open er zeg maar op zit?
Je staat nogal vals volgens mij, vooral in het intro hoor je dat heel erg.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef genakt het volgende:
van de week opgenomen maar had ban dus kon niet posten
me gitaar is nu wel weg
Laten afstellen
Mooiquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijna compleet
[ afbeelding ]
Supervet
Ja hij stond goed maar als ik 5 min speel gaat die 4e snaar al kut. Daarvoor heb ik hem weggebracht gelijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je staat nogal vals volgens mij, vooral in het intro hoor je dat heel erg.
En wordt het niet eens tijd voor een covertje van At The Gates ofzo?
Ja zo'n setje gaat erbij komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maar doe ze eens gauw akoestisch ontkoppelen van je bureaublad![]()
![]()
![]()
Vette Scheiß !quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zo'n setje gaat erbij komenals ik weer geld binnen heb
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Idd de hals was me te D vormig en te dik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Vipers zijn wel cool, maar ik vind die hals net wat irritant dik tegenover andere LTD's
Was het een chinese Tokai? (ik neem aan van wel aangezien die andere in dezelfde prijsklasse zitten)quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vandaag op drie gitaren gespeeld alle drie niet de juiste feel.
Dus geen GAS geld uitgegeven![]()
![]()
Het waren trouwens een Tokai Les Pablo SEP/LTD Viper en een Vintage SG.
Ja het kwam van de " Democratische " republiek China ....quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Was het een chinese Tokai? (ik neem aan van wel aangezien die andere in dezelfde prijsklasse zitten)
Want die zijn niet heel goed nee.
Wegens gebrek aan speelervaring met die laatste kan ik jouw uitspraak niet bevestigen, maar die chinese zijn inderdaad niet veel beter (miss wel slechter) dan een epiphone of een vintage ofzo. Die japanse daarentegenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja het kwam van de " Democratische " republiek China ....
In geen velden of wegen te vergelijken met de Tokai producten uit de jaren 70/80
Oude Chinese kopieënquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja het kwam van de " Democratische " republiek China ....
In geen velden of wegen te vergelijken met de Tokai producten uit de jaren 70/80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |