idd.quote:
Je mag haar hebben hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind dat ze haar rol als standaard prima vervuld. Plus, dit is een grote jongensgitaar, hoor.
In gothic metal zijn de elfjes wel altijd zichtbaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat altijd onzichtbare elfjes me stemknopen losser draaide...
Ik zeg: doenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:08 schreef Iemand91 het volgende:
Een gebruikte Squier Affinity voor om en nabij ¤100,- voor een beginner? Ja of nee?
Was die van de Affinity niet wat dunner/minder groot (i don't know how to put this...quote:Op zondag 18 juli 2010 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ja maar volgens mij zit er wel een verschil in een Standard of Affinity neck dan.
Wist niet eens dat je een strat had. Wat voor een dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
gisteren me strat opgehaald, had hem laten afstellen enzo. speel en klinkt weer super nu!
Deze is wel aan te raden.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe versterker voor mijn Epiphone Custom.
Kan iemand iets aanraden?
Deze + dezequote:Op zondag 18 juli 2010 13:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe versterker voor mijn Epiphone Custom.
Kan iemand iets aanraden?
en vaak ook over de 100 kilo.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In gothic metal zijn de elfjes wel altijd zichtbaar.
En als ik hier een Japanse Squier tegenover zet?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:08 schreef Iemand91 het volgende:
Een gebruikte Squier Affinity voor om en nabij ¤100,- voor een beginner? Ja of nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |