Ik weet niet wat er de voordelen van zijn tbhquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
Omdat het vorige topic op slot zit:
Kan dit wat zijn?:
http://cgi.ebay.com/Guitar-Coiled-Lead-Cable-instrument-Coil-amp-cord-NEW-/230498642862?cmd=ViewItem&pt=Guitar_Accessories&hash=item35aaca2bae
Niet zozeer voordelen maar gewoon of het goed bruikbaar is, lijkt me wel toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de voordelen van zijn tbh
Deze is wel kort en het zal de hele tijd trekken, koop gewoon een normale kabelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet zozeer voordelen maar gewoon of het goed bruikbaar is, lijkt me wel toch?
Ik heb geloof ik wel zoiets in die lengteklasse, kostte me 15 euro maar is een prima kabel.. Ik heb er zo ondertussen wel een stuk of 5quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:46 schreef Iemand91 het volgende:
Wat kost een metertje of 4 - 6 kabel eigenlijk ongeveer? Tips?
beetje brom hou je toch altijd. mischien dat je op kan lossen met een noise gate OID.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:31 schreef blckbb het volgende:
Toch maar besloten mijn gitaar zo te houden. Na het volledig besnaren scheen de brom toch flink mee te vallen, je hoort alleen wat getik als je de snaar bij het begin aanraakt, maar daar kan ik (denk ik) wel mee leven..
En guess what; hij klinkt al 10x beter dan met de oude elementen
ik vind het verdomd lastig, die snoeren raken altijd in de knup en spelen gewoon niet lekker omdat ze altijd strak staan. ze trekken dus als het ware aan je gitaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef Iemand91 het volgende:
Omdat het vorige topic op slot zit:
Kan dit wat zijn?:
http://cgi.ebay.com/Guitar-Coiled-Lead-Cable-instrument-Coil-amp-cord-NEW-/230498642862?cmd=ViewItem&pt=Guitar_Accessories&hash=item35aaca2bae
no shit?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat komt door de rek in het metaal, dat verdwijnt idd na een paar dagen als ze goed onder spanning staan
ik vervang ze als ze roestig worden. maar dan doe ik het meestal als nog te laat![]()
Nee, dát is nou wat men een vrouw noemt, knulquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:20 schreef KaMo het volgende:
Hey, je doet het verkeerd! (@ OP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |