F10 toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom kan ik geen screenshots maken
staat hij in vmware of gewoon op je pc?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom kan ik geen screenshots maken
Oke, je hebt voor een basis gevraagd, hier is die;quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:45 schreef BlazingV2 het volgende:
Iemand een basis voor een RC3 park?
Ik faal altijd met parken bouwen.
pc @ windows 7.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
staat hij in vmware of gewoon op je pc?
draai je windows 7?
mogelijk heeft hij geen schrijfrechten op de map, even rollercoaster draaien als administrator (rechtsklikken en run as admin)quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
pc @ windows 7.
Originele versie.
Dit kan het zijn, ik kwam erachter dat mijn savefiles er ook niet in werden opgeslagen (waar die ze dan opslaat weet ik nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
mogelijk heeft hij geen schrijfrechten op de map, even rollercoaster draaien als administrator (rechtsklikken en run as admin)
Omg, Tuurlijk niet, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:46 schreef Red----One het volgende:
hoi mensen, bij lukt geen scrreenshot,,, of ligt het aan het feit dat ik een crack versie heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PS werkt bij mij niet hoor, dan krijg ik een zwart vlak. Gewoon menu -> screenshot.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Omg, Tuurlijk niet, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken.
Run as Adminstrator (hetspel), en Printscreen maken. Klaar.
Als ik jou was zou ik die wachtrij iets korter maken, rechts onderinquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Red----One het volgende:
hoi het is me gelukt dank voor de hulp
anyway, dit was een parkje die ik zowat gelijk weer heb afgebroken
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:51 schreef Maisnon het volgende:
Maar doet nou iedereen hier het park bouwen zonder missie zeg maar
Klik op de attractie dan krijg je dat ronde menu rechts onderin. Op 1 van die knopjes drukken (volgens mij het kraantje) en dan kan je een in en uitgang selecteren en plaatsen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef DemonRage het volgende:
Hoe zet je een ingang bij zo'n vrije val attractie (RCT3) ?
Ik krijg niet de mogelijkheid om een ingang en uitgang te plaatsen net als bij achtbanen. Als ik er paden naartoe leg en ik wil de attractie aanzetten dan zegt-ie dat het niet kan omdat er geen ingang is.
Dan gaan ze minder snel zeuren ja dat de wachttijd te lang is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:21 schreef PiRANiA het volgende:
Heeft zo'n TV in de watrij zin in RCT2?
Ik bedoelde echt een basis map waarop ik weer kan bouwen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:49 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Oke, je hebt voor een basis gevraagd, hier is die;
- 5 Achtbanen
- 2 Waterachtbanen (Indien je Soaked! hebt)
- 2 Draaimolens
- 1 Spookhuis
- 2 van die Safari dingen (Indien je Beestenboel! hebt)
- 10 Wachtrijen van elk 10 blokjes
- 2 Ballonnen kraampje
- 3 Eet krampjes ( Wat voor eten/drinken is, mag jij weten)
En dan mag je nog naar wens 2 Attracties plaatsen, heb je redelijk elementaire pretpark.
een leeg scenario dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:50 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde echt een basis map waarop ik weer kan bouwen.
Hoe langer ze in de wachtrij staan te wachten, hoe minder snel ze hun geld uitgevenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Red----One het volgende:
nah, ik hou van lang wacht dinges,, kunnen ze lekker lang lopen
nah, nu ziet het er zo uit,, wat snel knutsel werk,, scenery doe ik wat later :p maar de zaken draaien goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |