Zou ik ook krijgenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:18 schreef Viking84 het volgende:
@ TT.
Als 't niet weekend was geweest, hadden we 't misschien vandaag al laten doen. Maar ik wil niet. En ik wil het maandag ook niet. Maar het moet. Elke keer als 'ie even opleeft omdat 'ie een snoepje krijgt oid, krijg ik weer hoop en wil ik het uitstellen.
Wat zij zegt... Heel veel sterkte Vikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Dapper dat je deze beslissing hebt genomen!
Sterkte
Ik zal aan jullie denken..... het blijft vreselijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:
We gaan hem vandaag laten inslapen. Om half 6 een afspraak bij een dierenarts in Haren.
En die lul leeft natuurlijk weer even op, net nadat er een afspraak is gemaakt. Maar ik ben ook op, ik kan dit niet meer.
no way dat die jurk van jou mij gaat passen! Laat hem maar thuis!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel een uniek momentje: topje maat 36 te groot en 34 paste prima, ook bij Vanilia... Bizar!
Sterkte.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:
We gaan hem vandaag laten inslapen. Om half 6 een afspraak bij een dierenarts in Haren.
En die lul leeft natuurlijk weer even op, net nadat er een afspraak is gemaakt. Maar ik ben ook op, ik kan dit niet meer.
Jurk is maat 38. Zou dat niet gaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
no way dat die jurk van jou mij gaat passen! Laat hem maar thuis!
@ viking: heel veel sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef Duvel het volgende:
De potentiële bruiloftsoutfit van XM:Wow, dat staat d'r super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik moet ook wel zeggen, het zijn allemaal dingen die ik normaal niet leuk vind, en/of die ik NOOOOIT zou kunnen dragen wegens te rond - maxi-dress, hoge broek, relatief wijd shirtje. But for some reason you make it workquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik twijfelde nog, maar jullie klinken wel positief!![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Dag held!
We hebben flink gehuild op de terugweg en nu huil ik nog harder. Vlak voordat we weggingen leefde 'ie nog op en de dierenarts mocht hem gewoon oppakken en toen dachten we meteen: "Nee, we willen hem weer mee terug nemen!". Maar de tumor bleek nog veel groter te zijn dan we dachten, dus die is meteen na de operatie flink doorgegroeid. Het in laten slapen zelf viel me op zich mee. Ik ben blij dat ik er bij ben geweest.
Echt vreselijk. Je bent toch zo bang dat je de verkeerde beslissing neemt, maar de dierenarts zei heel stellig dat het inderdaad hopeloos was. Toch blijf je twijfelen en twijfelen. Wat een kutdag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Dag held!
We hebben flink gehuild op de terugweg en nu huil ik nog harder. Vlak voordat we weggingen leefde 'ie nog op en de dierenarts mocht hem gewoon oppakken en toen dachten we meteen: "Nee, we willen hem weer mee terug nemen!". Maar de tumor bleek nog veel groter te zijn dan we dachten, dus die is meteen na de operatie flink doorgegroeid. Het in laten slapen zelf viel me op zich mee. Ik ben blij dat ik er bij ben geweest.
My thought exactlyquote:
Dit vat precies samen wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
My thought exactlyXM wat zie je er super uit! Mooi slank hoor!
En sterkte voor Vik en NW, zo sneu..
Vertel, dat vrolijkt de boel misschien wat op. Wat heb je gedaan met je vrije zaterdag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb wel een enorm fijne dag gehad..
Op de één of andere manier vind ik dit een heel leuk lijstje!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijstje:
O: 1/3e ananas, handje cherrytomaatjes
O/B: 2 bordjes geroerbakte groenten (o.a: broccoli, sperziebonen, paprika)
L: klein bakje sla met olijfolie, uitjes, komkommer, wilde zalm, caeserdressing, grote latte met sojamelk en twee suikertjes![]()
T: 2 blokken oude kaas, handje paprikachips, cherrytomaatjes
D: 2 koppen broccolisoep met een lepeltje kruidenkaas
T:waarschijnlijk bakje magere yoghurt en/of handje paprikachips
We hebben een flink stuk gefietst, 20 km of zo. Onderweg geschuild voor een enorme regenbui, aan het einde lekker in de zon op een terrasje gezeten. En daarna heb ik heel lekker gekookt, al zeg ik het zelf. Soep van rode bieten en appel, risotto met tomaat, limoen en mascarpone, en ik ga nu de aardbeiensaus voor de panna cotta maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Vertel, dat vrolijkt de boel misschien wat op. Wat heb je gedaan met je vrije zaterdag?
Nommmquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Panna cotta is letterlijk gekookte room. Het is ook supersimpel: bekertje slagroom aan de kook brengen met een doorgesneden vanillestokje en wat suiker, daarna geweekte gelatine erbij en op laten stijven in de koelkast. Ik ben er echt dol op.
Same herequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nommm![]()
![]()
*kijkt naar vetribbeltjes*
*kijkt treurig*![]()
Eén woord: zelfacceptatiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:44 schreef j.t het volgende:
[..]
Same here
Moet trouwens binnen 12 dagen bikini proof zijn. Hoe gaat me dat ooit lukken![]()
En 7 dusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:06 schreef motorbloempje het volgende:gewoon een 8 voor m'n laatste essay gehaald
wist alleen 'dat ik 'm gehaald had', maar niet met welk cijfer
dat haalt mijn gemiddelde wel flink omhoog. Niet voor dat vak, maar wel m'n propedeuse gemiddeldeen 6,925..
nèt geen 7
Mehe geen idee!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, volgens mij ben jij zenuwachtiger dan wij bij elkaar![]()
Oh da's dan alleen maar mooi!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk 't niet!we hebben er vooral heel veel zin in, maar zenuwachtig echt totáál niet!
we gaan ook niet echt zomerfeesten doen en vooral lekker chillen de komende dagen zodat we geen katers, wallen en andere nare dingen oplopen
hubbie?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:00 schreef Perruche het volgende:
Hier ook een heerlijke dag gehad, ontbijtje, toen naar het Amsterdamse bos en heerlijk in het zonnetje gewandeld, daarna pizza gaan eten en net even in slaap gevallenZo komen er nog vrienden langs voor de verjaardag van m'n hubbie, hopelijk vallen we niet in slaap halverwege
Lijstje:
O: 2 croissants, gekookt ei, en stukjes appel nectarine en aardbei
L: boterhm hagelslag en split ijsje
D: pizza gorgonzola, glas wijn
T: ga zo even taartje halen bij de appie en waarschijnlijk salami, brie en chipjes, en een biertje ofzo
ik vind het zo eng dat ik nog geen van de slankies die komen gemeet heb...Behalve Mo dan!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En 7 dus![]()
Gefelie mademoiselle-die-bijna-gaat-trouwen-en-die-ik-ga-ontmoeten-dan![]()
![]()
</zenuwen slaan toe>Ik begin me te realiseren dat donderdag al best wel dichtbij is!
![]()
hubbie (de hubbie): man / vriend / kerel / mannetjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hubbie?
Definitief lijstje:
O: 2 beschuiten (volkoren) met roomboter en hagelslag
S: ruim uur flink doorzwemmen
L: 2 bolletjes met roerei van 2 eieren
T: 2 nectarines
T: paar mozerellasticks
D: pastasalade
T: kopje thee met chocolaatje.
Voor een weekenddag niet zo verkeerd, dacht ik..
oh echtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat gebruik je alleen als je getrouwd bent, toch?
ja, dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat gebruik je alleen als je getrouwd bent, toch?
voor bezoekjes zeker wel..maar hij is hier aan het promoveren. Wellicht kan hij een aantal maanden in Zweden komen zitten, dat zou wel tof zijn..Let's see!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
mehehe oeps!
Nynke, is er geen mogelijkheid dat je Duutser naar Zweden komt?
Heb ik jou op mijn hyves? Nee he?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor degene op hyves... de derde foto, met die gekken moet ik het doen
Lief...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind het jammer dat je er niet bij bent uniek.
Welquote:
Nee hoor, een quintetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:17 schreef shinydiscoball het volgende:
cheesecake quartet sextet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, een quintet.
lalala.
Ik ga ook maar eens slapen. Een poging doen tot iig... Ben doodop!.
.
Whoops, ik kwam per ongeluk even hoi zeggen, please ignore mequote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, het wordt de broek![]()
En thnx uniek![]()
En nieuwsgierig Aagje dat ik ben, zit ik nu in unieks hyves te speuren wie Tink zou kunnen zijn, maar ik heb echt geen idee
![]()
't Lijkt wel kwartetten zoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef _Calimero_ het volgende:
@XM: Hahaha ik heb ;t net andersom, ik heb tink maar weet niet wie uniek is, dus ik ga dan maar ff bij jou speuren![]()
Ik heb net shrek in 3D gezien,mijn eerste 3d film ooit! en in het begin zat ik alleen maar van "oohhh en aahhh" en "Wauw,dit is echt gaaf!! en ik kan het bijna aanraken!"
Same for me, en de band weet ook niet dat ik Fokquote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Calimero en ik hebben en band
Oja op hyves liever niet Fok vermelden
volgens mij heb k hier al op gereageerd maar k zeg ok!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan gewoon ergens in september met z'n allen tapa's eten ofzo, en dan moet Uniek ook komen
en kwak! En neen! en sdb! en Perruche, en Sarabi, en j.t. en iedereen
Meteen in de allereerste les regels afspreken. Voelt misschien een beetje lullig, omdat je niet zo wilt beginnen (ik wilde tenminste eerst kijken hoe het ging), maar het is echt beter als zowel jij als de leerlingen vanaf het begin weten waar ze aan toe zijn. En het is ook goed als je dat samen doet, want je kunt lln beter houden aan een afspraak die je samen hebt gemaakt (dan zullen ze zich er verantwoordelijker voor voelen) dan aan een afspraak die je hebt opgelegd.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:04 schreef josja het volgende:
Oh en ik kan gaan studeren, heb het lesmateriaal opgehaald. Vind het erg spannend, eind augustus sta ik voor de klas! Voor het eerst, docenten hier nog tips voor me?
proberen de namen zo snel mogelijk te lerenquote:Op zondag 18 juli 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meteen in de allereerste les regels afspreken. Voelt misschien een beetje lullig, omdat je niet zo wilt beginnen (ik wilde tenminste eerst kijken hoe het ging), maar het is echt beter als zowel jij als de leerlingen vanaf het begin weten waar ze aan toe zijn. En het is ook goed als je dat samen doet, want je kunt lln beter houden aan een afspraak die je samen hebt gemaakt (dan zullen ze zich er verantwoordelijker voor voelen) dan aan een afspraak die je hebt opgelegd.
Thanks, ik ben inderdaad een beetje bang dat ik wat te vrij ga zijn, ben over het algemeen niet zo van de regels. Vond jij het moeilijk de eerste paar keer? Nou ja ik ga er maar van uit dat ik goede begeleiding krijg.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meteen in de allereerste les regels afspreken. Voelt misschien een beetje lullig, omdat je niet zo wilt beginnen (ik wilde tenminste eerst kijken hoe het ging), maar het is echt beter als zowel jij als de leerlingen vanaf het begin weten waar ze aan toe zijn. En het is ook goed als je dat samen doet, want je kunt lln beter houden aan een afspraak die je samen hebt gemaakt (dan zullen ze zich er verantwoordelijker voor voelen) dan aan een afspraak die je hebt opgelegd.
Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 18 juli 2010 10:13 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Oh vik, klinkt inderdaad herkenbaar, maar het is ook gewoon een rouwproces waar jullie doorheen gaan nu. Sterkte een voorzichtige jeej voor het afvallen.
Gister met meneer en moeder naar de bioscoop in Liwwarden geweest. Heul veul zoute popcorn gegeten en nu ben ik een opgeblazen michelinvrouwtje
Ja, het is een klassiek probleem. Beginnende docenten hebben het gevoel dat ze politieagentje spelen als ze streng optreden. Ze weten nog niet goed hoe ze zowel streng als aardig kunnen zijn. Meestal zijn ze aardig en slap of streng en boos. Maar leerlingen hebben echt behoefte aan duidelijkheid. Ik werd er door de leerlingen zelf van beschuldigd dat ik te slap optradquote:Op zondag 18 juli 2010 10:14 schreef josja het volgende:
[..]
Thanks, ik ben inderdaad een beetje bang dat ik wat te vrij ga zijn, ben over het algemeen niet zo van de regels. Vond jij het moeilijk de eerste paar keer? Nou ja ik ga er maar van uit dat ik goede begeleiding krijg.
Ga je trouwens een educatieve master doen?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:31 schreef josja het volgende:
Namen leren lijkt me wel een goeie jaEn ik duik morgen de bieb maar eens in, misschien hebben ze wat over didactische vaardigheden.
Nou ik weet nog niet precies hoe het allemaal gaat lopen, begin in eerste instantie als instructeur , en de school waar ik ga werken biedt de mogelijkheid het BVE certificaat te halen. Het is allemaal zo snel gegaan, moet er echt even goed induiken.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je trouwens een educatieve master doen?
mijn god, hoe krijg je die O naar binnen!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: Calippo ijsje
T: nada
L: twee boterhammen met ei
T: weet nog niet, miss twee beschuitjes met aardbei
D: couscous
T: blikje cola
Nu eerst maar even douchen.
Geen ideequote:Op zondag 18 juli 2010 11:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn god, hoe krijg je die O naar binnen!
oh, dat is fijn, die foto!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee.
Had wel trek toen ik opstond, maar als ik dan te lang wacht, verdwijnt die trek weer.
Kon jij niet al Zweeds?
We gaan die ene close-up foto van Taco vergroot laten afdrukken en inlijsten.
De lengte van de jurk staat toch gewoon op de site?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar ging het niet voornamelijk om de lengte? Die kun je wel zien, door de jurk voor je te houden, of niet? of je gaat gewoon naast XM staan en als ie bij haar tot de grond komt en jij bent 2 koppen groter, dan weet je ook genoeg![]()
Ik kreeg trouwens een mooi compliment vandaag: Had bij een nieuwe sportschool lesgegeven, en naderhand vroeg er iemand of ik ook veel buiten fiets. Dus ik "Ja, dat probeer ik wel regelmatig te doen, mijn pakje heeft me zeker verraden?"
toen antw hij dat het niet de outfit maar mijn benen waren, waardoor die dat dacht, tijdens het fietsen zijn er schijnbaar veel spieren te zien
Ik heb neen gezien en kan dat beamen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte Nachtwacht en Vik. Ik vond jullie gevecht met Taco#s ziekte al moeilijk aan te zien, laat staan hoe het moet zijn als zo'n katje zelf aan het knokken is. Fijn dat jullie vrede hebben met de beslissing.
En @neen: volgens mij ben jij en vinden andere mensen jou veel leuker dan je zelf denkt. Ik vind je i.i.g. erg leuk, voor wat het waard is.
Dito.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:28 schreef AKnynke het volgende:
S: opruimwoede
oeh dat klinkt als een goede tipquote:Op zondag 18 juli 2010 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gisteren zag ik '1080 recepten', een mooi dik en prachtig geïllustreerd spaans kookboek voor 15 euro bij de slegte liggen!Aanrader, heb m zelf ook!
Oh ja ik kan echt achter elkaar doorratelenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb neen gezien en kan dat beamen!
Alleen werd ik een beetje babbelziek en shinyface volgens mij ook, toen werd ie wat stiller
Als je al een actieve telefoonlijn hebt - Alice is best snel en ook niet duur! Maar zo niet, neit nemen want ze rekenen 100 euro voor die f*cking telefoonlijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:05 schreef Syrena het volgende:
Ik wil sneller internet, dacht dat ik een goeie aanbieding had gevonden bij Online.nl. Toch de hele site maar eens goed doorgespit, blijkt het ADSL te zijn en ze rekenen een tientje aan je door voor het gebruiken van de telefoonlijn![]()
![]()
Aan de andere kant zal een telefoonlijn niet uitvallen zodra het heter dan 28 graden is zoals mijn kabel dat wel blijkt te doen. Ik dacht dat Tele2 niet doorberekende, ga ik daar maar eens even kijken.
iedereen heeft een leuke en minder leuke kant, en volgens mij ben jij gewoon een moppuequote:Op zondag 18 juli 2010 14:13 schreef neen het volgende:
Ja, tuurlijk ben ik soms wel eens leuk maar ik ben ook vaak niet leuk. Of in ieder geval lullig en dat is niet aardig van mij
M'n vader is erg trouwens, hij speelt dus nu al de hele dag mario en ik wil ook eens maar de hele tijd "nog 1 level" en hij zei net tegen m'n moeder dat ze ook donderdag wel op vakantie konden gaan ipv morgen
Veel plezier trouwens alvast mo & wolve! en die anderen die gaanen
voor vik en nachtwacht
Mark heeft een dikke trui aangetrokken, want hij vindt het koudquote:Op zondag 18 juli 2010 14:18 schreef Syrena het volgende:
Ik ga in de tuin liggen roosteren met een boek & de tuinslang
nice! die staat al een tijdje op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 18 juli 2010 12:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gisteren zag ik '1080 recepten', een mooi dik en prachtig geïllustreerd spaans kookboek voor 15 euro bij de slegte liggen!Aanrader, heb m zelf ook!
ik heb ook voor het eerst sinds tijden weer een lange broek en sokken aan, en een tshirt met lange mouwen...als het zonnetje schijnt is het hier warm, maar het is meer bewolkt..quote:Op zondag 18 juli 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark heeft een dikke trui aangetrokken, want hij vindt het koud.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef Duvel het volgende:
De potentiële bruiloftsoutfit van XM:Wow, staat prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vik en nachtwacht, heel veel sterkte
Oja, mijn laptop is kapot en ik zal dus niet zoveel online zijn.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
O: 2 pistoletjes (kipfilet en kaas)quote:[b]Op zondag 18 juli 2010 15:21 schreef Blurred86 het volgende:
als jullie nou eens allemaal een lijstje posten dan kan ik die gebruiken voor D-inspiratie
Waar heb jij die blueberry muffin yoghurt ooit eens vandaan gehaald?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:43 schreef Ewelina het volgende:
gister:
O: broodje mini hamburger (wel een zelfgemaakte, dus geen troep)
L: appel/peer smoothie, bagel met gerookte kip, pesto, komkommer en avocado
D: stuk tortilla, zelfgemaakte mini hamburger, 400 gram sperziebonen met kruidenboter en wat spekjes
T: schaaltje chocoladeijs
T: bakje ananas
AH heetf dat! Wel erg chemisch vond ik ;m,maar ondanks dat ook wel lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 17:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waar heb jij die blueberry muffin yoghurt ooit eens vandaan gehaald?
Hmm ff kijken of ze het bij mijn kleine ook hebben. Huismerk?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
AH heetf dat! Wel erg chemisch vond ik ;m,maar ondanks dat ook wel lekker
zeg, wel posten en niet m'n vraag beantwoorden!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
mijn D wordt kipshoarma met vooral heel veel groenten en een knoflooksaus van volle griekse yoghurt en wat slanom!
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef AKnynke het volgende:
zeg mo, toen jullie vorig jaar in Zwitserland waren, toen hebben jullie gekampeerd, toch? Hadden jullie van te voren campings gereserveerd, of ging het op de bonnefooi? \ben benieuwd!
Je was ook wel erg irritant bezig (maar je had wel gelijk)quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, ik heb iemand boos gemaakt met mijn meligheid in het wat eten en drinken we nu topic![]()
oh, en ik zie een vlieg die ik dood kan makenwat een heerlijk avondje
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je was ook wel erg irritant bezig (maar je had wel gelijk)![]()
Wat lief DaD!! So cute
Neuh, maar gelukkig zou ik ook nooit zo'n maaltijd voor mezelf klaarmakenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, als jij datzelfde plaatje van je eten had gepost was ik nog steeds zo melig geweesten had ik 't zelfde gezegd
maargoed, ik denk ook niet dat je 't zo persoonlijk had opgenomen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Xm gaat vanaf morgen 5 volkorenboterhammen, 2 stuks fruit, bak kwark, 300 gram groente en een lekker stukje vlees eten
Top om te horen dat je lekker nomraal gaat eten
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Xm gaat vanaf morgen 5 volkorenboterhammen, 2 stuks fruit, bak kwark, 300 gram groente en een lekker stukje vlees eten
Top om te horen dat je lekker nomraal gaat eten
Hmm maar dat is wel lekker zondag eten vinnik. En daarom vergeef ik XM ook, want zo ben ikquote:Op zondag 18 juli 2010 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ohaaai!
Filmmiddag met vriendinnetjes was weer erg leuk! En snaairijk, want we maken altijd zelf van alles en nemen dat dan mee![]()
Dus lijst, in kader van eerlijkheid:
O: twee sneetjes met cream cheese
T: stuk kokoscake (speesjaal voor jou, Uniek)
T: cream cheese brownie (had ik gemaakt)
T: stukjes pitabrood met tzaziki (zou ik dat een L mogen noemen?)
T: stukje gedroogde meloen, 3 maltesers, 3 spekjes
D: halve kop champignonsoep en een bruin bolletje met kaas
T: onderweg een frappuccino
Morgen: groente!![]()
Ik ben er geen ster in, maar muesli tikt redelijk aan, dus zo'n 400 á 500 kcal voor ontbijt. Lunch zal rond 500 zijn afhankelijk wat je erop doet (met pindakaas msschien tussen de 500 en 600?). Normale portie avondeten 600-800? en dan extra 200 kcal (krentebol of energiereep zou wel ietsie meer zijn dan.)quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga denk ik de komende tijd met een standaardlijst werken,in plaats van elke dag compleet iets anders te eten. Dan is het makkelijker de hoeveelheid in de gaten te houden.
Mijn idee is als volgt:
O: brinta of yoghurt met muesli en fruit
T/L/T: 5 boterhammen en 1 stuk fruit
D: gewoon normaal avondeten met pasta/rijst,groente en vis/vega/kip
Minimaal anderhalve liter water (nu drink ik denk ik gemiddeld 0.5 liter per dag)
En op dagen dat ik intensief sport kan ik nog toevoegen:
T: kwark/yoghurt ofzo of krentebol/energiereepje voor onderweg bij wielrennen
Iemand die uit de losse pols kan schatten hoeveel Kcal dat zouden zijn?
Brood wordt belegd met:kipfilet, filet americain en pindakaas of kaas (laatste max 2 boterhammen op een dag)
Komt voor de bakker!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmm maar dat is wel lekker zondag eten vinnik. En daarom vergeef ik XM ook, want zo ben ik![]()
Maar morgen wel wat groens ertussen
Ik zou de brownie een L noemenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ohaaai!
Filmmiddag met vriendinnetjes was weer erg leuk! En snaairijk, want we maken altijd zelf van alles en nemen dat dan mee![]()
Dus lijst, in kader van eerlijkheid:
O: twee sneetjes met cream cheese
T: stuk kokoscake (speesjaal voor jou, Uniek)
T: cream cheese brownie (had ik gemaakt)
T: stukjes pitabrood met tzaziki (zou ik dat een L mogen noemen?)
T: stukje gedroogde meloen, 3 maltesers, 3 spekjes
D: halve kop champignonsoep en een bruin bolletje met kaas
T: onderweg een frappuccino
Morgen: groente!![]()
Ik had zelf ontbijt iets minder geschat (300 ofzo?) maar alsnog valt het nog best mee, ik dacht dat het ruim over de 2000 heen zou gaan, maar dat valt mee. Ik zou dt dus best als basislijst kunnen gebruiken en als ik wil afvallen er 200 afhalen (zodat ik rond 1700/1800 kom te zitten?)quote:Op zondag 18 juli 2010 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben er geen ster in, maar muesli tikt redelijk aan, dus zo'n 400 á 500 kcal voor ontbijt. Lunch zal rond 500 zijn afhankelijk wat je erop doet (met pindakaas msschien tussen de 500 en 600?). Normale portie avondeten 600-800? en dan extra 200 kcal (krentebol of energiereep zou wel ietsie meer zijn dan.)
Dus zo'n 1800-2000 dan?
Ja ligt er een beetje aan met het ontbijt, maar ik ben gek op muesli en ging laatst eens naar de voedingswaarde kijken, en das toch best veel. Niet perse slecht natuurlijk, maar er zit toch wel wat kcal in (ik geloof dat die van mij 300 zoveel kcal per 100 gram was). En brood, ja brood eet ik niet zoveel meer omdat ik merk dat ik daar gewoon dik van wordt, maar jij beweegt ook een stuk meerquote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik had zelf ontbijt iets minder geschat (300 ofzo?) maar alsnog valt het nog best mee, ik dacht dat het ruim over de 2000 heen zou gaan, maar dat valt mee. Ik zou dt dus best als basislijst kunnen gebruiken en als ik wil afvallen er 200 afhalen (zodat ik rond 1700/1800 kom te zitten?)
thanks
Maar de pita is iig nog brood! En in de tzaziki zat komkommerquote:
ff in de Kcalteller gegooid: yoghurt = 85 kcal (250 ml), muesli 150 kcal (40gr) en een stuk fruit a 50 kcal erbij---> ongeveer 300.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan met het ontbijt, maar ik ben gek op muesli en ging laatst eens naar de voedingswaarde kijken, en das toch best veel. Niet perse slecht natuurlijk, maar er zit toch wel wat kcal in (ik geloof dat die van mij 300 zoveel kcal per 100 gram was). En brood, ja brood eet ik niet zoveel meer omdat ik merk dat ik daar gewoon dik van wordt, maar jij beweegt ook een stuk meer![]()
Maar wel goed plan, ik zat vandaag ook te denken dat meer structuur in mijn eetpatroon waarschijnlijk een stuk meer zou helpen.
Ik lust geen boter, dat scheelt! Kan ik zeker elke dag een stukje chocola voor eten in de plaatsquote:Op zondag 18 juli 2010 22:20 schreef Syrena het volgende:
Oja het was ook wel een eyeopener dat ik dacht dat ik vrij weinig boter smeerde en dat per snee toch nog aardig bleek aan te tikkenBen alleen weer heul snel vergeten hoeveel het scheelde.
Ik probeer ook zoveel mogelijk van de kcals op de verpakkingen uit te gaan en niet van algemene tabellen. Lang leve de Duitse Lidl die de kcals per portie netjes voor op alle pakken zet
jij hebt echt een gebrek aan sex hequote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Syrena het volgende:
Stiekem denk ik dat het aan de pil ligt en wil ik daar wel mee stoppen, maar ja, PUKKELS en ik kan geen hordes mannen meer op mijn hol aanslepen(
alsof dat ooit nog eens gaat gebeuren
)
De lekkere van de Lild is 130 kcals per lullig reepjequote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik lust geen boter, dat scheelt! Kan ik zeker elke dag een stukje chocola voor eten in de plaats
Jaquote:Op zondag 18 juli 2010 22:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
jij hebt echt een gebrek aan sex he
40 gram muesli is echt heel weinig. Maar goed, ik eet dan ook altijd heel veel muesli. Morgenochtend ga ikh et voor de grap eens afwegen...quote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ff in de Kcalteller gegooid: yoghurt = 85 kcal (250 ml), muesli 150 kcal (40gr) en een stuk fruit a 50 kcal erbij---> ongeveer 300.
ik geloof dat ik brood wel prima kan hebben en inderdaad, met alle beweging (zonder sporten fiets ik nog 2x per week 20-25 km en loop ik ook 2x per week 30min) zouden die kh denk ik wel handig zijn. In ieder geval vind ik het ook makkelijk en snel om klaar te maken/mee te nemen en als ik iets teveel moeite vind ben ik gauw geneigd het maar niet te doen. gevolg: dan ga ik foute dingen kopen en eten![]()
Eetplan FTW
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef AIara het volgende:
O: zuivelproduct + vezelproduct (dus bijvoorbeeld yoghurt of kwark, met muesli, of melk met brinta)
T: stuk fruit
L: 4-5 volkoren boterhammen (of gelijkwaardig) met gezond beleg. (meestal heb ik het na 3 boterhammen wel gezien en vul ik het aan met 3 sneetjes roggebrood ofzo)
T: stuk fruit, of komkommer/tomaatjes, of handje nootjes
D: wat de pot schaft, maar geen 2 borden vol opscheppen en een beetje gezond verstand gebruiken met sausjes enz.
Als ik die dag sport eet ik 's avonds ook nog iets om aan te vullen. Meestal wat kwark ofzo
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:28 schreef Syrena het volgende:
Misschien moet ik het eens de wereld in twitteren![]()
En dan ontslagen worden oid. Nah.
Met dat lijstje val ik ook prima af, al vervang ik 1 - 2 boterhammen door veel groente. Eet ik de boterhammen wel en sport ik niet, dan blijf ik op gewicht.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:18 schreef AIara het volgende:
_Calimero_, jouw lijstje komt heel erg overeen met mijn 'basislijstje'
[..]
Hoeveel calorieën het is weet ik echt niet en mijn muesli gooi ik ook niet op de weegschaal, maar ik doe dit nu een week of 6 zo (uiteraard wel met af en toe wat lekkers/ijsje/toetje) en dit werkt tot nu toe voor mij prima!
Toen ik m'n havermout ging afwegen kwam ik tussen de 60 en 70 gram per portie en dan zat ik echt flink vol. Volgens mij valt 40 gram muesli wel mee qua hoeveelheid.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
40 gram muesli is echt heel weinig. Maar goed, ik eet dan ook altijd heel veel muesli. Morgenochtend ga ikh et voor de grap eens afwegen...
ohja, dat lijkt er inderdaad wel echt heel erg op! Ik verspreid mijn lunch alleen over de hele dag, ipv het in 1x op te eten (eet eigenlijk zelden meer dan 2 boterhammen in 1 keer).quote:Op zondag 18 juli 2010 23:18 schreef AIara het volgende:
_Calimero_, jouw lijstje komt heel erg overeen met mijn 'basislijstje'
[..]
Hoeveel calorieën het is weet ik echt niet en mijn muesli gooi ik ook niet op de weegschaal, maar ik doe dit nu een week of 6 zo (uiteraard wel met af en toe wat lekkers/ijsje/toetje) en dit werkt tot nu toe voor mij prima!
O dan ga ik zo ook maar even in de trein.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Het is heerlijk rustig in de trein.
Hou 'es op! Mijn oudste nichtje is ook al 14! En heeft sinds een paar maanden een vriendje (quote:Op maandag 19 juli 2010 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en wat lief DaD
Pfff, mijn jongste neefje is 9 (van mijn zus), de rest is al tussen de 12 en 17
I am OLD!
Ik vind het verschil tussen wél en niet wielrennen wat klein. Het lijkt me dat je wel wat meer verbrand met wielrennen dan wat een bakje magere kwark levert!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:48 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga denk ik de komende tijd met een standaardlijst werken,in plaats van elke dag compleet iets anders te eten. Dan is het makkelijker de hoeveelheid in de gaten te houden.
Mijn idee is als volgt:
O: brinta of yoghurt met muesli en fruit
T/L/T: 5 boterhammen en 1 stuk fruit
D: gewoon normaal avondeten met pasta/rijst,groente en vis/vega/kip
Minimaal anderhalve liter water (nu drink ik denk ik gemiddeld 0.5 liter per dag)
En op dagen dat ik intensief sport kan ik nog toevoegen:
T: kwark/yoghurt ofzo of krentebol/energiereepje voor onderweg bij wielrennen
Iemand die uit de losse pols kan schatten hoeveel Kcal dat zouden zijn?
Brood wordt belegd met:kipfilet, filet americain en pindakaas of kaas (laatste max 2 boterhammen op een dag)
Edit: Alle zuivel die ik eet is mager, melk, yoghurt of kwark!
Haha, mijn oudste neefje is ook 14 en die heeft nog geen vriendinnetje. En hij pubert ook nog niet. Ik hoop dat dat nog even zo blijftquote:Op maandag 19 juli 2010 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hou 'es op! Mijn oudste nichtje is ook al 14! En heeft sinds een paar maanden een vriendje (). En ik ben heul niet oud
yes, ik heb hem!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi zo, Vik..
Nynke, heb je het adres al van iemand gekregen? Anders pm ik je het even.
M'n nichtje vroeg net of ze nog eens een keertje mocht komen logeren. Natuurlijk mag dat. Blij snoetje: "Overmorgen?" En de koekjes die ze heeft gebakken waren superdepuperlekker.
Ik eet ze op dit momentquote:Op maandag 19 juli 2010 09:40 schreef josja het volgende:
Goeiemorgen! Krijg honger van dat zomerfruit, vooral frambozen, zo lekker
Ja ik heb ook een forse studieschuld en stak m'n kop ook altijd in het zand. Nou ja: ik heb iig een prettige studietijd gehad, dat is ook wat waardquote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
yes, ik heb hem!
Wat lief, je nichtje!
Boh, ik heb net m'n studieschuld gezien, en daar ben ik toch wel even van gechrokken. Ik was altijd een struisvogel daarover, hoe stom ook...
die van mij ook. 2 jaar volledig lenen tikt hard aan...quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, de mijne was iets tussen de ¤ 30.00 en ¤ 50.000. Weet het niet eens meer. Dus Vik, het zal allemaal wel meevallen denk ik.
Idem. Komend studiejaar krijg ik wel weer 'gewoon' stufi.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb langer gestudeerd dan dat je stufi krijgt, dus ja.
Ja inderdaad, want mijn schuld ligt nog onder de 30.000 (neem aan dat je dat bedoelt, niet 30 euroquote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, de mijne was iets tussen de ¤ 30.00 en ¤ 50.000. Weet het niet eens meer. Dus Vik, het zal allemaal wel meevallen denk ik.
Of je gaat gewoon nu al op reis. Met minder geld.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want mijn schuld ligt nog onder de 30.000 (neem aan dat je dat bedoelt, niet 30 euro). Nu zie ik mezelf niet zo groot en duur wonen, dus ik denk dat het wel te doen is. Ik vind het belangrijker dat ik veel kan gaan reizen als ik een baan heb. Daar verheug ik me écht op! Zodra ik een vaste baan heb en het geld er is, dan wil ik een verre reis maken in mijn vakantie
.
Nee, dat is geen optie. Ik heb echt weinig geld (mede dankzij de ellende met Taco) en nu zou het niet goed voelen om toch op reis te gaan, terwijl ik dat geld misschien nog hard nodig heb straks. Ik ga ervan uit dat ik na de zomer gauw een baan krijg en dan ga ik volgende zomer (of eerder, als dat baantechnisch gezien mogelijk is) lekker op reisquote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon nu al op reis. Met minder geld.
*boks*quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Als je het niets vindt kan je toch ook versneld aflossen? Je hoeft er geen 10 jaar over te doen hoor, het mag, het is een gunst.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:14 schreef j.t het volgende:
Morning!
Ik moet in januari beginnen met mijn studieschuld aflossen. Die is geloof ik iets van 15.000 en moet 100 per maand betalen. Dan ben ik echt wel dik over de 10 jaar bezigvind het maar niks
Ik weet, maar dan moet ik eerst een loterij ofzo gaan winnenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je het niets vindt kan je toch ook versneld aflossen? Je hoeft er geen 10 jaar over te doen hoor, het mag, het is een gunst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dan gewoon hard gaan werkenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:20 schreef j.t het volgende:
[..]
Ik weet, maar dan moet ik eerst een loterij ofzo gaan winnen
Maar is dat wel verstandig? De IB-groep loopt zo rente mis en zal dat gemis toch op de eoa manier moeten compenseren? Ik heb iig wel eens gelezen dat het verstandiger is om over een lange termijn af te lossen dan alles in één keer of in enkele keren. Hoewel dat laatste ook mijn voorkeur zou hebben, omdat ik dan iig van de schuld af ben.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je het niets vindt kan je toch ook versneld aflossen? Je hoeft er geen 10 jaar over te doen hoor, het mag, het is een gunst.
Ik heb de spoiler snel weer dichtgeklikt. Kan hier vandaag niet goed tegen. XM: eet!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik dacht dat je normaal zou gaan eten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje, althans grotendeels nog in de planning:Haal maar even 2 pistoletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Het ging mij erom dat j.t. haar schuld in 10 jaar meot aflossen en dat maar niets vindt. Ik vind een studieschuld een gunst van de maatschappij waar je niet over moet gaan zeuren. Een gunst die je over een lange looptijd en een relatief lage rente mag aflossen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar is dat wel verstandig? De IB-groep loopt zo rente mis en zal dat gemis toch op de eoa manier moeten compenseren? Ik heb iig wel eens gelezen dat het verstandiger is om over een lange termijn af te lossen dan alles in één keer of in enkele keren. Hoewel dat laatste ook mijn voorkeur zou hebben, omdat ik dan iig van de schuld af ben.
Er komt wel een moment dat er zoveel geld beschikbaar komt dat ik mijn schuld in één keer kan aflossen, maar dat moment hoeft van mij nog niet te komen (nml. overlijden van mijn ouders). Bovendien kan ik het geld dan vast ook wel voor andere zaken gebruiken. Keuzes, keuzes.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje, althans grotendeels nog in de planning:Hoi, doe eens normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ben ik ook blij mee, lage rentes enzo. Maar het feit dat je toch ergens een schuld hebt staan. Ik wilde bij de bank wat bijlenen om een fatsoenlijk autootje te kunnen kopen. Ben toch maar niet heen gegaan, want dan heb ik 2 schulden! Dat kan toch niet?!!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat j.t. haar schuld in 10 jaar meot aflossen en dat maar niets vindt. Ik vind een studieschuld een gunst van de maatschappij waar je niet over moet gaan zeuren. Een gunst die je over een lange looptijd en een relatief lage rente mag aflossen.
Sowieso vind ik dat er wat minder gezeurd mag worden
Waarom kan dat niet? Niet dat ik leningen propageer ofzo.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef j.t het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee, lage rentes enzo. Maar het feit dat je toch ergens een schuld hebt staan. Ik wilde bij de bank wat bijlenen om een fatsoenlijk autootje te kunnen kopen. Ben toch maar niet heen gegaan, want dan heb ik 2 schulden! Dat kan toch niet?!!
Dus nu rijd ik nog steeds in mijn uberoude, bijna uit elkaar vallende auto, buiten vakantie tijd elke dag 150 km naar mn werk. Veilig? Niet echt. Handig? Allerminst. Maar ik kan het anders niet betalen.
Dus ondertussen zoek ik naar een betaalbare 2e handse auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |