abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87726474
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef RobinOok het volgende:
Ja. "Nieuwe afleveringen komen eind dit jaar, of anders begin 2011"
Ok leuk!
Dat soort tv trekt mijn aandacht veel meer als al die andere commerciele rommel.
Masterchef viel ook weer behoorlijk tegen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:05:58 #202
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_87736825
Noury! WINNEN! :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:47:59 #203
16715 Mylene
*schatje*
pi_87914699
Ze moeten zeebaars bereiden :).
pi_87916100
Grappig dat je iemand onsympathiek kunt vinden alleen maar omdat ze de uitdrukking 'stunning carbonara' gebruikt.
anonieme razernist
pi_87917362
Kan haar ook niet uitstaan. Maar dat begon al met haar karkassen van vorige week.
pi_87917376
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef NoCigar het volgende:
Grappig dat je iemand onsympathiek kunt vinden alleen maar omdat ze de uitdrukking 'stunning carbonara' gebruikt.
:D

Ik vind haar ook 'niet leuk'. Maar kan niet echt benoemen wat het nu precies is.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:22:07 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87922064
Ik vind zo'n eerste smaaktest om ingrediënten te raden zo niet TV-waardig. We ruiken en proeven niets, dus heeft het geen zin het uit te zenden.
Bij een bereiding van zeebaars kan je nog enigszins zien wat er voor ingrediënten en technieken gebruikt worden om je een beeld te vormen van hoe het smaakt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87922424
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

:D

Ik vind haar ook 'niet leuk'. Maar kan niet echt benoemen wat het nu precies is.....
De zelfingenomenheid denk ik. Je kunt merken aan haar dat ze zo goed als alles wat ze doet en is fantastisch vindt.(zelfs zonder die 450 euro). KIJK MIJ EENS MIJ ZIJN HIHI. Dat is wat ik haar hoor zeggen als ik d'r mond zie bewegen. Meer hoor ik niet
Signa Tuur
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2010 @ 01:51:54 #209
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87924683
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:09 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Wat een onzin, die uien-snijwedstrijd.
Gejat van Hell's Kitchen van Ramsay ook nog. :{
Masterchef US toch?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2010 @ 02:00:51 #210
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87924824
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef rubje het volgende:

[..]

alleen die ene fransman Alain die heb ik weleens eerder gezien
Ik vond hem erg leuk in "Koken op zee" van (volgens mij) de VPRO. Echt een kookprogramma met een andere dimensie.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 25 oktober 2010 @ 02:07:46 #211
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_87924923
Maar ik erger mij toch wel aan iets in Masterchef. Iedereen heeft het steeds over huidjes, groentetjes, kruidjes etc. Waar komt die obsessie voor verkleinwoorden vandaan?
pi_87925924
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
Ik vind zo'n eerste smaaktest om ingrediënten te raden zo niet TV-waardig. We ruiken en proeven niets, dus heeft het geen zin het uit te zenden.
Bij een bereiding van zeebaars kan je nog enigszins zien wat er voor ingrediënten en technieken gebruikt worden om je een beeld te vormen van hoe het smaakt.
Buiten dat vond ik het een erg vreemde oefening, want ik kan zo, zonder te proeven, wel al 10 dingen opnoemen die er vermoedelijk inzitten.
IK had sowieso tomaten, tomatenpuree, peper, zout, olie, boter, melk, rundergehakt, spek en kippelever opgeschreven. Dat zijn sowieso basisdingen van een bolognaise.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2010 @ 07:17:39 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87925925
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:54 schreef Chielus het volgende:
Het is een beetje een leuke gezichten wedstrijd aan het worden. Dat die Than alleen al door de eerste ronde kwam was al erg vreemd.
Nu ook weer door, terwijl ik alleen maar kritiek heb gehoord over veel te zoute vis en overheersende kokossmaak. Heel vreemd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87926142
Dus als ik het goed begrijp moet je om graatjes te kunnen verwijderen, gewoon ouwe vis kopen? :')
En ik erger me kapot aan die langste kok, weet ff zijn naam niet. Zij intonatie, het mensen niet aankijken, zijn hele houding, echt :r :D
pi_87927341
Ik had gehoopt dat ze met de laatste 12 naar het echte masterchef concept zouden gaan.
Maar we blijven dus alle kandidaten tegelijekrtijd volgen.
Ik blijf topchef een leuker concept vinden omdat dit dagelijks op tv is, je ook iets leert (masterclass) en het echt alleen maar gefocussed is op het koken.
Masterchef laat te weinig koken, tips en beoordeling zien, waardoor ik mij afvraag waarom bepaalde mensen wel en niet door zijn.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:28:35 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87932149
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 08:03 schreef Bluezz het volgende:

En ik erger me kapot aan die langste kok, weet ff zijn naam niet. Zij intonatie, het mensen niet aankijken, zijn hele houding, echt :r :D
Hans van Wolde is dat. Die heeft ook de vervelende gewoonte om als ie langs een vrouwelijke deelneemster loopt elke keer even haar aan te raken via een aai op de rug of handje op de schouder.
Beetje griezelige macho is het. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:36:05 #217
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_87932387
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:10 schreef NoCigar het volgende:
Ze heeft gewoon een beetje een raar gezicht waarmee je alleen maar "smug" kan kijken. Ik kan me voorstellen dat ze juist heel onzeker is. Zou ik tenminste wel zijn met zo'n eng hoofd.

Maar verder heb je wel gelijk hoor, mijn mond zakte ook open toen ze dat zei. Hoe krijg je het je strot uit.
(zenuwen + camera?)

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef n0a het volgende:
Kan haar ook niet uitstaan. Maar dat begon al met haar karkassen van vorige week.
Haha, ja, daar kon ze ook heel bijzondere dingen mee he? _O-
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:40:23 #218
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_87932528
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik had gehoopt dat ze met de laatste 12 naar het echte masterchef concept zouden gaan.
Maar we blijven dus alle kandidaten tegelijekrtijd volgen.
Kijk een keer 's middags op werkdagen naar de Belg, daar zenden ze Masterchef Australië uit, kun je precies zien wat je nog kunt verwachten, want het is exact hetzelfde format.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:52:01 #219
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_87932875
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Hans van Wolde is dat. Die heeft ook de vervelende gewoonte om als ie langs een vrouwelijke deelneemster loopt elke keer even haar aan te raken via een aai op de rug of handje op de schouder.
Ja, ik kan daar ook niet tegen. "Blijf van d'r af!!", zit ik hier dan te schreeuwen. :+
Maar daarbuiten vind ik dat ie redelijk normaal met ze omgaat hoor. Die Caron vind ik echt 1000 keer erger. Zoals die tegen vrouwen praat, te dichtbij komt, ooooh man, wat een overjarige griezel. Hij zal vroeger vast heel succesvol zijn geweest in het vrouwen zijn bed in lullen, maar mijn god, laat 'm daar nu alsjeblieft mee ophouden. Zo'n niet-geschoten-altijd-mis-man, als-er-maar-een-gat-in-zit.

Peter Lute vin'k de fijnste die er rondloopt, qua houding en kritieken. Behandelt de vrouwen niet anders dan de mannen. Maar Hans van Wolde vind ik ook goed te hebben hoor. Dat ie wegkijkt of zich soms wat ongemakkelijk beweegt, ach, tv maken is ook een vak, in het echt zal dat lang zo storend niet zijn. En bovendien, ik heb zo'n ontzag voor zijn kennis, dan moet je wel heeeeel erg zijn wil ik je niet mogen. ;)
pi_87932952
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat viel mij gisteren ook op...bah.
en die ene man met die bril die kreeg heel slecht commentaar op zijn eten, maar ging wel door???
volgens mij blijven bepaalde kanditaten ook erin voor het plaatje, zoals dat jonge meisje uit Arnhem met die rode bloes en de rode laarsjes, of hebben ze daar ook stylisten aan het werk, als "normaal mens" ga je toch niet zo in een keuken staan??

ik vraag mij af of ze voorbereidingstijd krijgen en nog even in een kookboek of op internet mogen snuffelen, want ik zelfs zou niet zo snel op bepaalde combinaties komen zoals vis met rode biet, of venkel bij een gerecht...of je moet heel vaak gaan eten dat je het vaker in restaurants tegen komt of zo
pi_87933015
sorry dubbel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 oktober 2010 @ 13:08:12 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87933430
Die rode laarsjes vielen mij ook al op, lekker praktisch dacht ik meteen :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87933903
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Kijk een keer 's middags op werkdagen naar de Belg, daar zenden ze Masterchef Australië uit, kun je precies zien wat je nog kunt verwachten, want het is exact hetzelfde format.
Ik vergelijk het met de engelse versie. Daar vind ik de koks sowieso sympathieker en positiever en het concept leuker omdat je een paar dagen een groep volgt.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:33:58 #224
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_87934230
Beetje onzinnig om het met de engelse versie te (blijven) vergelijken want dat is een heel ander programma.
pi_87934455
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:33 schreef RobinOok het volgende:
Beetje onzinnig om het met de engelse versie te (blijven) vergelijken want dat is een heel ander programma.
Volgens mij is in NL alleen de engelse variant van Masterchef op tv geweest, dus dan vind ik het niet zo raar dat je dit concept dan ook verwacht bij de NL versie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')