Prima, maar laat er dan niet, zoals gisteren, een recept bij zitten en ze zelf improviseren met de aanwezige ingrediënten.quote:Op maandag 8 november 2010 13:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die blackbox improvisaties daarentegen vind ik persoonlijk wel wat. Zelf staan we ook wel eens voor de kast met de nodige ingrediënten die wellicht niet helemaal bij elkaar passen, maar waarmee uiteindelijk toch wat lekkers van gemaakt kan worden.
Noem het programma dan niet Masterchef, maar noem het de Thuiskok.quote:Die blackbox improvisaties daarentegen vind ik persoonlijk wel wat. Zelf staan we ook wel eens voor de kast met de nodige ingrediënten die wellicht niet helemaal bij elkaar passen, maar waarmee uiteindelijk toch wat lekkers van gemaakt kan worden.
Ben benieuwd hoeveel Nederlandse chefkoks hun handen willen branden als je het BBC Format van dit jaar zou gebruiken.quote:Op maandag 8 november 2010 14:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Noem het programma dan niet Masterchef, maar noem het de Thuiskok.
Ik vind er in ieder geval weinig aan, aan dat gepruts.
Iets bakken is natuurlijk niet hetzelfde als iets koken, bij baken moeten de verhoudingen wel goed zijn, want je kunt er later niet nog een grammetje of scheutje erbij doen en wie niet dagelijks cupcakes maakt heeft dit niet in zijn hoofd, dus een basisrecept daar kan ik wel nog inkomenquote:Op maandag 8 november 2010 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima, maar laat er dan niet, zoals gisteren, een recept bij zitten en ze zelf improviseren met de aanwezige ingrediënten.
Dat ben ik met je eens, alhoewel ik me afvraag in hoeverre de Amerikaanse versie van Masterchef bijvoorbeeld zonder recepten werkt.quote:Op maandag 8 november 2010 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima, maar laat er dan niet, zoals gisteren, een recept bij zitten en ze zelf improviseren met de aanwezige ingrediënten.
quote:Op maandag 15 november 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Knap hoor hoe dat 19-jarige meisje toch elke keer weer toch goed bezig is.![]()
Op mij 19e had ik nog lang niet zoveel smaak en fantasie ontwikkeld.
Wij waren ook verbaasd, je kon dat helemaal niet opmaken uit de commentaren bij de gerechten tijdens het proeven.quote:Op maandag 22 november 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat het witte team vandaag verloor. Hun gerechten waren allemaal zoveel verfijnder.
Ik denk dat Joleen ook nog wel een goede kans maakt. Ik vermoed dat Bas er eerder uit is.quote:Op maandag 22 november 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
Begint nu interessant te worden.
Zal uiteindelijk wel tussen Than, Bas en Esmee (als outsider) gaan.
Onbegrijpelijk trouwens dat het witte team vandaag verloor. Hun gerechten waren allemaal zoveel verfijnder.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Pablo88 het volgende:
Estee![]()
Iets wat chaotisch maar wel heel lief!
En wat kan ze mooi koken.
Ze gaan toch een programma niet van de buis halen als het een wedstrijd betreft en het nu steeds spannender wordtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje: is dat programma nog steeds niet afgelopen voor tvwant de echte winnaar is toch al 2 maanden geleden bekend gemaakt en men dient ivm contractuele zaken 2 maanden lang de mond te houden?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje: is dat programma nog steeds niet afgelopen voor tv want de echte winnaar is toch al 2 maanden geleden bekend gemaakt en men dient ivm contractuele zaken 2 maanden lang de mond te houden?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Pablo88 het volgende:
Estee![]()
Iets wat chaotisch maar wel heel lief!
En wat kan ze mooi koken.
Net zoals jij voordat het programma begon zo zeker wist wie al de winnaar was bij Herman den Blijker in Nieuw Zeeland en het dus achteraf gezien helemaal fout bleek te hebben?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje: is dat programma nog steeds niet afgelopen voor tvwant de echte winnaar is toch al 2 maanden geleden bekend gemaakt en men dient ivm contractuele zaken 2 maanden lang de mond te houden?
De finale is afgelopen week pas opgenomen, dat was echt nog niet "al 2 maanden geleden bekend".quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef rubje het volgende:
Ik denk dat Than volgende week er uit ligt.quote:
Ik vond het ook erg vreemd dat ze niet mochten proeven???quote:Op maandag 29 november 2010 12:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Er stond nu bij estee 20, wsl net jarig geweest.
Ik vond de kip met chocolade echt een prut opdracht en bizar dat het niet werd voorgedaan in een soort masterclass. Een kok wil toch koken niet vertellen.
Of wel geproefd en buiten de uitzending gelaten.quote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Die andere 3 weten nu dus ook niet of ze het goed of slecht gedaan hebben, want niet geproefd is neem ik aan ook geen commentaar.
Ja maar dat is behoorlijk stom vind ik. Hoe moet je dan als kijker beoordelen wie je favoriet is? De chefkoks moeten voor jou proeven....quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Of wel geproefd en buiten de uitzending gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |