Dat vond ik dus echt helemaal niets... de winnaar stond wel heel erg van tevoren vast hier...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef Ladyxima het volgende:
masterchef US met Gordon Ramsay als presentator en jurylid was erg leuk, net een week afgelopen.
Heb de britse versie wel eens voorbij zien komen, niet echt gevolgd![]()
Maar denk niet dat de Nederlandse versie wat is... 1x kijken en dan zien we het wel!
Op zondag is het toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yeah voor de BBC, die heeft sowieso hele leuke programma'squote:Op donderdag 23 september 2010 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Komende week begint Masterchef: The Professionals op de BBCVoor als de NL-versie niks is
De BBC is mijn redding, nu ik zoveel thuis ben en op bed ligquote:Op donderdag 23 september 2010 09:10 schreef DarkElf het volgende:
yeah voor de BBC, die heeft sowieso hele leuke programma'sKijk er graag naar.
quote:Op donderdag 23 september 2010 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Komende week begint Masterchef: The Professionals op de BBCVoor als de NL-versie niks is
Tnx voor de tip, ik heb BBC geeneens ingesteld op mijn tv, vanavond maar eens doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
BBC-versie is per definitie beter. Illusie dat de NL versie beter is heb ik zeker niet... Vooral door het commerciële karakter.
Zie http://www.bbc.co.uk/programmes/b00mx9xb/episodes/upcoming voor het utzendschema van Masterchef UK.
Ja, ik kan alle BBC kanalen ontvangen. Jij toch ook met een schotel?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yeah voor de BBC, die heeft sowieso hele leuke programma'sKijk er graag naar.
Ligt aan je kabelaanbieder. Bijvoorbeeld ziggo.nl of upc.nlquote:Op donderdag 23 september 2010 10:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de tip, ik heb BBC geeneens ingesteld op mijn tv, vanavond maar eens doen.
Even off topic, maar weet iemand een site waar je kan zien op welke frequentie (of hoe je dat bij een tv ook noemt) de bbc in mijn woonplaats staat?
Tnx, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt aan je kabelaanbieder. Bijvoorbeeld ziggo.nl of upc.nl
bronquote:Jurylid woest om hamburger in MasterChef
Alain Caron kon het niet geloven toen één van de kandidaten hem een hamburger voorschotelde tijdens de opnames van de culinaire talentenjacht MasterChef, dat zondagavond om 21.30 uur van start gaat op NET 5. Hij vond het verspilling van zijn tijd en begreep niet waarom een collega-jurylid er wel de tijd voor nam. “Waar gaan we naar toe? Als we zo doorgaan, kan ik naar huis. Ik wil toppen“, riep hij. “Dat is leuk voor thuis, met vriendjes. MasterChef gaat om het beste gerecht!“
Caron kan het achteraf nog steeds niet geloven, vertelt hij aan Shownieuws. “Ik vind dat je iets in petto moet hebben. Dan moet je niet met een hamburger komen, maar met een gerecht dat creatief en smaakvol is. Het is gewoon twee plakjes brood met wat vlees ertussen. Wie kan dat niet? Als je dat toelaat, komen mensen straks met een broodje frikandel, een broodje haring en een hotdog. Sorry, dat willen we niet.”
In MasterChef gaan juryleden Caron, Hans van Wolde en Peter Lute op zoek naar dé ‘MasterChef’ van 2010. Uit 600 ‘auditanten’ selecteren zij 50 kandidaten. “Onze taak is een master vinden. Dat betekent dat we iemand moeten vinden die het heeft. Je moet wel iets in huis hebben om ons te imponeren.”
De show, die wordt gepresenteerd door Renate Verbaan, was in het buitenland een groot succes. “MasterChef is groot geworden bij de Britse BBC. Vervolgens zijn er met veel succes lokale versies gemaakt in Australië en Nieuw-Zeeland, waarbij de finale in Australië zelfs het best bekeken programma sinds 2001 was“, aldus NET 5.
DVD-recorder staat geprogrammeerd om het na afloop zonder reclames te kunnen bekijken.quote:
Bij mij ook.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
DVD-recorder staat geprogrammeerd om het na afloop zonder reclames te kunnen bekijken.
Bij de Engelse versie zie je die voorrondes niet.quote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef Quinn_Dexter het volgende:
hmmmm, dit heeft toch niks met de Masterchefformule te maken ?
nee. ik vind er niets aan.quote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef Quinn_Dexter het volgende:
hmmmm, dit heeft toch niks met de Masterchefformule te maken ?
Idd. Laat dat maar weer beginnenquote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Liever Masterchef: The Profesionals morgen, op de BBC
Ik schakelde af toen die fransoos dat meisje liet doorgaan omdat ze zo "leuk" was....quote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee. ik vind er niets aan.
t moet om t koken gaan, niet dat eeuwige talentenjachtgeneuzel met de jury steeds in beeld.
uitgezet.
yes, dat is wel leuk.quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Liever Masterchef: The Profesionals morgen, op de BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |