Ik had dan ook niet verwacht dat in Nederland het beschavingspeil van het programma gehandhaaft zou blijven, bij RTL moet het natuurlijk weer om ''heftige emoties en senstatie'' gaan. Erg jammer dat het ook blijkt te kloppen, en dat dan nog wel van zo'n grote naam als Alain Caron. Teleurstellendquote:Op zondag 19 september 2010 07:26 schreef Charmian het volgende:
Heb gisteren een voorstukje gezien. Ik erger me nu al dood aan de opzet, het moet weer ordinair zijn met schreeuwende juryleden.
Ben je niet in de war met Topchef? Dat begint vanavond en je wordt doodgegooid met voorstukjes met schreeuwende juryleden.quote:Op zondag 19 september 2010 07:26 schreef Charmian het volgende:
Heb gisteren een voorstukje gezien. Ik erger me nu al dood aan de opzet, het moet weer ordinair zijn met schreeuwende juryleden.
Dat vond ik zo tenenkrommend aan Over de kook, die Beemsterkaas die altijd gebruikt moest wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benieuwd, zolang het maar niet door Maggi of Croma ofzo gesponsord, en de kandidaten dus die spullen moeten gaan gebruiken. Net als bij Masterchef gewoon een stel verse ingredienten op het aanrecht, en koken maar...dan kan het misschien iets worden.
Masterchef start inderdaad op de 26e op Net5, het derde jurylid is Peter Lute.quote:Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef RobinOok het volgende:
Vanavond is er Topchef, de aftrap en vanaf maandag elke dag om19:00u. ( ipv wie is de chef)
Masterchef begint geloof ik pas de 26e.
Topchef is met Kranenburg en culinair expert (?) Julius Jaspers.
Masterchef is met Hans van Wolde, Alain Caron en volgens mij nog een derde.
Ik denk dat minstens 50% van de kandidaten oud-deelnemers zijn van Wie is de Chef en Over de Kook afleveringen. Misschien wel meer.quote:Op zondag 19 september 2010 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Topchef kickoff nu @ RTL5
Die Anna en Remco hebben we eerder al in een programma gezien...
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 19 september 2010 22:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik denk dat minstens 50% van de kandidaten oud-deelnemers zijn van Wie is de Chef en Over de Kook afleveringen. Misschien wel meer.
Het wordt ook niet zoals de BBC-versie maar als de Australië-versie.quote:Op maandag 20 september 2010 00:25 schreef golfer het volgende:
Ik zie nu dat het maar 1x per week op, zondagavond wordt uitgezonden?
Niet dagelijks zoals de BBC-versie?
Dan blijven we toch maar meer BBC kijken.quote:Op maandag 20 september 2010 01:27 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Het wordt ook niet zoals de BBC-versie maar als de Australië-versie.
Eigenlijk net Topchef, maar dan even anders.![]()
Ach ja.
quote:Op maandag 20 september 2010 08:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan blijven we toch maar meer BBC kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |