Het lijkt wel alsof ze alle kookprogramma's die ooit op tv zijn geweest in 1 programma stoppen, haha!quote:Op maandag 8 november 2010 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Van het blauwe team was zij dan ook wel duidelijk de zwakste. Maar natuurlijk had er eigenlijk iemand van het rode team uit gemoeten.
Ach, het maakt het wel leuke emo-TV op deze Ramsay-achtige manier met zelf iemand uit je team weg moeten sturen.
Dat gejank van die vrouwen.![]()
Overigens koken ze dus wel gewoon naar een recept als ze die mysterie-boxen krijgen. Met die cup-cakes maken werd een paar keer gezegd dat ze dus wat varieerden op het recept dat ze aangeleverd gekregen hadden.
Ehm wat is de titel van dit topic?quote:Op maandag 8 november 2010 08:04 schreef casper019 het volgende:
is masterchef nl eigenlijk al begonnen??
quote:Op maandag 8 november 2010 08:04 schreef casper019 het volgende:
is masterchef nl eigenlijk al begonnen??
Prima, maar laat er dan niet, zoals gisteren, een recept bij zitten en ze zelf improviseren met de aanwezige ingrediënten.quote:Op maandag 8 november 2010 13:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die blackbox improvisaties daarentegen vind ik persoonlijk wel wat. Zelf staan we ook wel eens voor de kast met de nodige ingrediënten die wellicht niet helemaal bij elkaar passen, maar waarmee uiteindelijk toch wat lekkers van gemaakt kan worden.
Noem het programma dan niet Masterchef, maar noem het de Thuiskok.quote:Die blackbox improvisaties daarentegen vind ik persoonlijk wel wat. Zelf staan we ook wel eens voor de kast met de nodige ingrediënten die wellicht niet helemaal bij elkaar passen, maar waarmee uiteindelijk toch wat lekkers van gemaakt kan worden.
Ben benieuwd hoeveel Nederlandse chefkoks hun handen willen branden als je het BBC Format van dit jaar zou gebruiken.quote:Op maandag 8 november 2010 14:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Noem het programma dan niet Masterchef, maar noem het de Thuiskok.
Ik vind er in ieder geval weinig aan, aan dat gepruts.
Iets bakken is natuurlijk niet hetzelfde als iets koken, bij baken moeten de verhoudingen wel goed zijn, want je kunt er later niet nog een grammetje of scheutje erbij doen en wie niet dagelijks cupcakes maakt heeft dit niet in zijn hoofd, dus een basisrecept daar kan ik wel nog inkomenquote:Op maandag 8 november 2010 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima, maar laat er dan niet, zoals gisteren, een recept bij zitten en ze zelf improviseren met de aanwezige ingrediënten.
Dat ben ik met je eens, alhoewel ik me afvraag in hoeverre de Amerikaanse versie van Masterchef bijvoorbeeld zonder recepten werkt.quote:Op maandag 8 november 2010 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima, maar laat er dan niet, zoals gisteren, een recept bij zitten en ze zelf improviseren met de aanwezige ingrediënten.
quote:Op maandag 15 november 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Knap hoor hoe dat 19-jarige meisje toch elke keer weer toch goed bezig is.![]()
Op mij 19e had ik nog lang niet zoveel smaak en fantasie ontwikkeld.
Wij waren ook verbaasd, je kon dat helemaal niet opmaken uit de commentaren bij de gerechten tijdens het proeven.quote:Op maandag 22 november 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat het witte team vandaag verloor. Hun gerechten waren allemaal zoveel verfijnder.
Ik denk dat Joleen ook nog wel een goede kans maakt. Ik vermoed dat Bas er eerder uit is.quote:Op maandag 22 november 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
Begint nu interessant te worden.
Zal uiteindelijk wel tussen Than, Bas en Esmee (als outsider) gaan.
Onbegrijpelijk trouwens dat het witte team vandaag verloor. Hun gerechten waren allemaal zoveel verfijnder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |