Ik heb laatst even gecontroleert maar hij is écht alleen mod van MEDquote:
Hoi egeltjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi allemaal! Kzit nu in de trein met superveel bagage...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb laatst even gecontroleert maar hij is écht alleen mod van MEDDat is nog eens handig gebruik maken van je rechten (denk aan toegang besloten fora FC, nieuwe layout etc.)
[..]
Hoi egeltje
Mwah, ik vind zwart mooierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een kleurtje.We doen het allemaal voor het kleurtje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zwart mooier![]()
Maar het is wel prettiger als je een rustig subforum hebt als mod, minder werk en toch profijt van de extra bevoegdheden en toegang
TAL lijkt me ook een leuk forum om mod voor te zijn (het liefst zonder te moeten modden natuurlijk)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom is TAL ook prima om te doen
nja, voor de rest voegt het ook niet zoveel toe
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zwart mooier![]()
Maar het is wel prettiger als je een rustig subforum hebt als mod, minder werk en toch profijt van de extra bevoegdheden en toegang
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja, wth. Mn vader is weg met de auto dus kan ik niet opgehaald worden. Tis 25 min lopen maar kheb echt kei veel bagage. Grmbl.
En je doet het leuk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik geef eigenlijk niet zoveel om de rechten en achter de schermen houd ik mezelf behoorlijk stil. Ik doe het gewoon voor het subforum dat ik leuk vind.
WB Crazy-Mquote:
jah maar jouw foto hangt in de auto om je minder te hoeven missenquote:
aaah okquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB Crazy-M
Naar mijn idee niet veel gemist voor zover ik weet
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar jouw foto hangt in de auto om je minder te hoeven missen
Hij was te makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|