Ik vind Italiaans design heel mooi. Dit vierkante, vreselijk gedateerde hok alleen niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij rijdt dan, als je Italiaans design zelfs niet mooi vindt.
Een Delta is nooit mooi geweest, wel een beest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind Italiaans design heel mooi. Dit vierkante, vreselijk gedateerde hok alleen niet.
Nou wat een beest zeg.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een Delta is nooit mooi geweest, wel een beest.
Sommige dingen zijn niet mooi vanwege hun souplesse maar vanwege hun bruutheid. Zoals de Lamborghini LM002, ook Italiaans.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vind Italiaans design heel mooi. Dit vierkante, vreselijk gedateerde hok alleen niet.
Die is dan ook niet mooi.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet mooi vanwege hun souplesse maar vanwege hun bruutheid. Zoals de Lamborghini LM002, ook Italiaans.
[ afbeelding ]
Bij Autogarage Liekendiek van de familie Liekendiek uit Rotterdam kreeg je zeker nog 3.000 euro voor zo'n auto.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:34 schreef shiftknop het volgende:
VERKOOP HEM AAN LIEKENDIEK!!!! 3 Chucks voor je topic!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto verkopen via Klaagbaak![]()
1600 voor een oude ragbak
Ik voel me niet op m'n pikkie getrapt wanneer iemand anders niet weet waarover hij praat hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 03:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
blijkbaar allemaal kneusjes op hun pikkie getrapt met die integrale , de tering zeg
En wat repeat zegt het blijft een tyfuslelijke auto.![]()
Wanneer kan je deze kant op komen?quote:
Ik zeik niemand zijn auto af.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Aldus de man
Altijd maar andermans auto afzeiken en ondertussen in een oude schijtlancia rijden die je aan de straatstenen niet kwijtraakt. Karma is a bitch.
Hoe kom je er bij dat ik hem verwaarloosd heb?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Zet die bak gewoon weg tot betere tijden... Tis jammer dat je 'm hebt verwaarloosd anders was je 'm al kwijt. Zonde om er nu zwaar verlies op te draaien.
Maar ziet er beter uit , en heeft veul minder kilometersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is ouder, langzamer en nog duurder in kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |