abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84168492
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:26 schreef Beach het volgende:
Kan je dit niet beter in V&A doen?
Dat heb ik al een keer gedaan en dat werkte destijds ook niet

Anyway, het was ook meer een klacht dat ik hem niet kwijt raakte dan een verkooptopic zegmaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84168520
Een V&A topic met een klacht in KLB
pi_84168550
Ja het is toch een klacht

Die kan voor 1600 euro opgelost worden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84168567
Wou je die een paar jaar geleden niet ook al kwijt?

Mooi interieur Probeer het anders eens via wat clubs: daar vind je meer liefhebbers denk ik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_84168591
Probeer het eens bij Liekendiek!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juli 2010 @ 14:35:33 #31
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_84168599
Bumper gescheurd, TS kan niet parkeren
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_84168600
Waarom denk je dat niemand dat ding wil? Zelfde reden waarom jij ervan wil in combinatie met een auto uit 97
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_84168605
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef Djeez het volgende:
Bumper gescheurd, TS kan niet parkeren
TS is een vrouw
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_84168607
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
Wou je die een paar jaar geleden niet ook al kwijt?

Mooi interieur Probeer het anders eens via wat clubs: daar vind je meer liefhebbers denk ik.
Staat al te koop bij de lancia delta club nederland sinds vandaag.

Overigens als zich iemand meld voor 1600 euro wacht ik eerst reactie van Dimage af, voor hem gaat hij voor 1450 weg. Dus als hij akkoord gaat dan schiet ik er met plezier zelf 150 euro extra bij in en heeft degene die 1600 bood gewoon dikke pech
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:35:58 #35
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_84168611
Ken het oude topic idd ook nog. Mooie bak, zonde van de bumper. Het vrouwtje erin gereden?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_84168632
Ik geef je max. 5 euro voor dat lelijke rotding.
pi_84168648
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Waarom denk je dat niemand dat ding wil? Zelfde reden waarom jij ervan wil in combinatie met een auto uit 97
Onzin. Iedereen denkt dat Lancia's gare kutwagens zijn met torenhoge onkosten en dergelijke.
Ik heb hem nu een jaar of 5 ofzo en heb buiten het gebruikelijke onderhoud nooit iets raars eraan gehad.

Ja tuurlijk, hij doet geen 1 op 20 nee, dat snapt elke mongool
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84168665
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:35 schreef DeeCruise het volgende:
Ken het oude topic idd ook nog. Mooie bak, zonde van de bumper. Het vrouwtje erin gereden?
Ook, maar die scheur heb ik er zelf ingereden toen ik finaal in de stress en veel te gehaast en druk doende was met van alles en nogwat behalve met uitparkeren
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84168684
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:20 schreef panjaboy het volgende:
ik geef je 750
Nu ik die foto's heb gezien wil ik hem voor 10.000..
Echt een prachtbak
Ik ben koalo panja mattie
pi_84168692
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin. Iedereen denkt dat Lancia's gare kutwagens zijn met torenhoge onkosten en dergelijke.
Ik heb hem nu een jaar of 5 ofzo en heb buiten het gebruikelijke onderhoud nooit iets raars eraan gehad.

Ja tuurlijk, hij doet geen 1 op 20 nee, dat snapt elke mongool
Het ging ook meer on het gebruik ja, en dat bouwjaar zegt meer over dat het een auto van zon 14 jaar is met 2 ton op de teller en daar ga je gewoon tegen problemen aanlopen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_84168768
Met deze auto loop je bij fatsoenlijk gebruik niet tegen meer problemen aan dan een willekeurige andere auto met 2 ton op de klok.

Minder nog denk ik, want jan met de pet start zijn auto en geeft gewoon gas zonder hem eerst netjes warm te rijden en na de rit af te laten koelen.

Dat is met deze auto wel altijd netjes gebeurd en ik ga er van uit dat je er nog makkelijk 30dkm mee kan rijden voordat je eens moet gaan denken aan een turborevisie bv
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:42:45 #42
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_84168796
Zoek prof hulp. Je bent me te druk enzo
pi_84168828
Ik ben hartstikke relaxed
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:50:16 #44
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_84168961
- dubbelpost -
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 14:51:24 #45
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_84168984
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 14:50 schreef DeeCruise het volgende:
Wel te merken dat dit in KLB staat, wat een reacties

Feit blijft nou eenmaal dat liefhebbers auto's voor de massa niet te verantwoorden zijn, terwijl de liefhebber er bakken met geld voor over heeft. Persoonlijk vind ik het niet veel geld voor deze wagen, puur omdat het een zeer sportief karretje is. Succes met de verkoop!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_84169034
Klacht: TS kan niet met geld omgaan en moet van pure armoe met spoed zijn auto verpatsen
5 Ferrari's op videoband!
pi_84169109
Zeker een sportief karretje.
Hier een review over deze auto:
quote:
Lancia heeft de Delta voor 1998 maar eens in de steigers gezet. Alle uitstekende delen zijn voortaan in de kleur van de carrosserie, en onze HF-versie is vanaf nu voorzien van n-g heftiger spoilerwerk en bijzonder fraaie "Integrale"-velgen. Al met al een anabolen-kuur die hem goed gedaan heeft. Verder werd er stuivertje gewisseld tussen een aantal opties en standaardzaken. De fenomenale Recaro-stoelen en airco zijn nu standaard, maar voor instelbare schokdempers zul je moeten bijbetalen.

Deze hardloper is voorzien van zo ongeveer alles wat je zou verwachten, dus ook van ABS en twee airbags. Alleen moet je bijbetalen voor afstandsbediening op de centrale vergrendeling (zo"n f 225). Om al het brute geweld op de weg te krijgen en te houden, heeft de Delta een voorbeeldig visco-sperdifferentieel.

Eigenaardig is de eerste indruk van de Lancia-zit. Dat lijkt verdorie wel een ruimtewagen, zo hoog als je boven alles uittorent. Zelfs zo hoog, dat je steeds geneigd bent een beetje voorovergebogen te zitten - dan zie je tenminste niet alléén de weg, maar ook nog iets van de lucht en de verkeersborden die erboven hangen. Maar die stoelen... briljant. Die zouden bij de wet verplicht gesteld moeten worden. En wat je voor je ziet, kán alleen maar Italiaans wezen: een stijlvolle vracht metertjes die elegant in een smaakvol dashboard gebeeldhouwd zijn. Erg fraai.

Over de ruimte voor achterpassagiers kunnen we kort zijn: die is niet riant. Bij de Lancia zit je letterlijk en figuurlijk aan de keerzijde van die Recaro"s - die slorpen nogal wat ruimte op. Trouwens: de achterruit van de Delta is nogal klein en je moet door de moddervette C-stijl rekening houden met een dode hoek van formaat.

Ochtendhumeur
De Delta reageert een beetje chagrijnig als je hem net tot leven gewekt hebt, als Cruella DeVil uit "101 Dalmati"rs" op een dag dat "r haar niet wil. Met zo"n air van "als "t dan toch moet", zét hij zich er de eerste meters maar toe. Gelukkig duurt z"n ochtendhumeur heel kort: hij heeft geen zin, maar maakt het z-. Héél langzaam met de rij meerijden is een gruwel. Bokkend en tegenstribbelend vertelt hij het volledig met je eens te zijn en die file reuze-irritant te vinden.

Als je voor de instelbare schokbrekers kiest - kost maar liefst zo"n 4.000 piek (maar is wel een aanrader) is het onderstel van de Delta naar keuze hard (schokdempers in "Auto") of spijkerhard (in "Sport") afgestemd - communicatie vóór alles. Wat je in de Lancia overkomt als je gaspedaal intrapt, tart iedere beschrijving. Als je met lekker veel toeren de koppeling loslaat, accelereert de Delta niet, nee: hij ontploft. Een gezellig stapeltje losgeslagen straatstenen achterlatend, Krakataut de Delta zich een weg door alle landelijke limieten.

Even een voorliggertje inhalen? Zoals een jachtluipaard met een gazelle
omgaat: hard en meedogenloos. Maar pas op: dan moet je wel in de juiste versnelling zitten. Want trap het rechter-pedaal in bij 80 in z"n "5", dan geeft hij niet thuis. Maar als de toerenteller de 3500 voorbij is en de turbo komt een handje helpen, dan gaat de Delta er opeens weer met z-"n rotgang vandoor - da"s bijna eng. Daarbij: iemand die in "n Delta Turbo 80 in z"n 5 rijdt, zou zich toch moeten laten nakijken. Gewoon één - of leuker: twee - versnellingen terug en BOEM, de lont maakt weer korte metten met het kruitvat. De besturing is daarbij geweldig: bekrachtigd, en toch met gevoel. Dat kunnen de Italianen tegenwoordig wel.

Eén serieuze kanttekening: dit soort grappen kost je een klein vermogen aan brandstof - we hebben fors doorgereden, daar sméékt-ie nu eenmaal om, maar zelfs dan is een verbruik van 1 op 7,1 ronduit schrikbarend.

De lol zit hem bij deze auto vooral in de krankzinnige snelheden waarmee hij bochten verslindt, niet zozeer in de manier waarop hij het doet. Het ding is domweg niet te verstoren. Goed, je moet wel oppassen met al te bruusk van het gas gaan in een bocht, maar dat is in élke auto vragen om moeilijkheden.

Om kort te gaan: als u wilt weten met wat voor een grijns wij deze auto hebben gereden, dan kunnen wij u van harte aanraden uw mondhoeken op uw kruin vast te nieten.

# Voordelen
  • Akelig snel
  • Top-wegligging
  • Perfecte stoelen

    # Nadelen
  • Drinkt als een tempelier
  • Zicht naar achteren
  • De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_84169177
    Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
    pi_84169221
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
    http://link.marktplaats.nl/285491386

    wil er 12.500 voor
    Ik reageer niet meer op jou.

    Jij hebt er duidelijk totaal nul komma nul verstand van.

    Voor een oerdelta en zeker de laatste EVO's in uitmuntende staat leg je zo 25 duizend euro neer en dan heb je nog een goeie deal gedaan.
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_84169244
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
    http://link.marktplaats.nl/285491386

    wil er 12.500 voor
    Je begrijpt het niet geloof ik.
    Ga eens zoeken op die uitvoering.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')