Je kan de tering krijgen. Dat ding is makkelijk 2000 euro waard.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:20 schreef panjaboy het volgende:
ik geef je 750
Ik heb al teringquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan de tering krijgen. Dat ding is makkelijk 2000 euro waard.
Er staat er op dit moment 1 te koop en die vraagt 1950 euro en heeft dik 30 duizend km meer op de klok staan dan de mijne.
Een goedkope strontbak kopen die zuinig is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Conflict het volgende:
En wat ga je dan met dat geld doen?
+/-203dkmquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Wat staat er op de teller?
Ja, waarom moet je dan een andere wagen hebben?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik vragen wat die omstandigheden zijn?
Inruilen tegen een oude caddy en dan bij selectvracht gaan rijden!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Een goedkope strontbak kopen die zuinig is.
Ik kan de Lancia prima betalen, ik zit alleen wegens een tijdje werkeloosheid met een dikke betalingsachterstand van god weet hoeveel rekeningen en die wil ik zo snel mogelijk wegwerken en dat betekend helaas dat deze auto de deur uit moet
Tijdje werkeloos geweest en daardoor met een hoop rekeningen opgezadeld die nog betaald moeten worden. Dat wil ik zo snel mogelijk doen, dus ik bezuinig nu op alles.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik vragen wat die omstandigheden zijn?
okee, sterkte en succesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdje werkeloos geweest en daardoor met een hoop rekeningen opgezadeld die nog betaald moeten worden. Dat wil ik zo snel mogelijk doen, dus ik bezuinig nu op alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |