quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, stapavond bij uitstek
Ik ga braaf naar bedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon braaf met je mama op de bank tv kijken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon braaf met je mama op de bank tv kijken.
biets bij je oudersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
Sowieso heb ik toch geen geld om uit te gaan
Ik wil een laptop kopen met het geld dat ik nu hebquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:52 schreef -SG- het volgende:
Geld moet je maken. GELD MOET ROLLEN. JWETTTT
Dus? Gewoon gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet eens uitgaan hier
al mn vrienden zijn op vakantie
met een laptop kan je gene chickies hosseln mangquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil een laptop kopen met het geld dat ik nu heb
Niet? Let jij maar eens opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
met een laptop kan je gene chickies hosseln mang
Die heb ik niet eens op msnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
myreala mssn ja maar daar houdt het op
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef Jotcha het volgende:
- ℓιѕα zegt:
zal wel goed komen denk ik
nog wat gedaan?
Rik zegt:
jah
bij mijn collega geweest
- ℓιѕα zegt:
van je werk?
Rik zegt:
anders is het toch geen collega
jezus
Ach het valt nog enigszins mee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:42 schreef mstr het volgende:
Maar der msnnaam zegt ook al genoeg eigenlijk.
Uh, wij hebben toch een date vanavond?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ga je weer naar het foute feest vanavond?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:54 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Uh, wij hebben toch een date vanavond?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:00 schreef Naughty_Dog het volgende:
Maar ik ga wel ja, ben je al 18 ondertussen?
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
VANAVOND HELEMAAL NAAR DE KANKERRRRRRRRRR
hoeveel nuquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef Schieganger het volgende:
Jeuj, mensen zien aan me dat ik afval. Altijd fijn
Je ziet er nu eindelijk uit als een gratenpakhuis?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef Schieganger het volgende:
Jeuj, mensen zien aan me dat ik afval. Altijd fijn
Heb vandaag niet gewogen, maar zat in een week tijd aan vetgewicht drie kilo minder al (vocht gebeuren was iets meer, maar dat tel ik niet mee, dat zit er ook zo weer aan)quote:
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een gratenpakhuis?
ben ik nou gek of had je het laatst over 7 kiloquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Heb vandaag niet gewogen, maar zat in een week tijd aan vetgewicht drie kilo minder al (vocht gebeuren was iets meer, maar dat tel ik niet mee, dat zit er ook zo weer aan)
Ja, dat was inclusief het watergewicht, ie: Niet zoveel zichtbaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben ik nou gek of had je het laatst over 7 kilo
Ik had 'm nog in mn poule mee ook tussen alle sprinters.quote:
dont cut yourselfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:01 schreef Schieganger het volgende:
YOu cant make up your mind mind mind mind mind
please dont waste my time time time time time
slechte grapquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:02 schreef Schieganger het volgende:
ik was een keertje uit en toen zag ik een grote gespierde gast op een leuk meisje aflopen. Zegt die zo:"Jij en ik dansen nu."
en dat meisje zo van:"neeeeee dank je."
"Oh, je hebt toch een dikke reet."
en dat vond ik echt gemeen
dus ik loop naar haar toe en zeg zo:"Hey, het spijt me van wat die gast net zegt. Zo zijn we niet allemaal."
"Wie ben jij?"
"Ik ben iemand die dacht je te helpen."
"Nou ik kan wel voor mezelf zorgen hoor!"
"oh, nou ik dacht van niet omdat er nogal veel voor te zorgen is met die dikke reet van je!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte grap 3.
Het is groen en het drijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke genoeg slechte grappen voor vandaag.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef SpermaWolkje het volgende:
Die is wel beter.
Slechte grap 1.
Als een stokbrood sterft, wat krijg je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte grap 3.
Het is groen en het drijft.YOU'VE BEEN REPORTED TO THE CYBER POLICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke genoeg slechte grappen voor vandaag.
Moest je maar eerder remmen, die gast kon wel een hartaanval krijgen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:20 schreef Marco001 het volgende:
pppfff somnmige con-collega's....
Kom je op een kruizing afrijden met de taxi, zie je een ander taxibedrijf's auto op de weg rijden waar jij over wilt steken, dus rem je netjes, maar iets te laat(want onoverzichtelijke kruizing), waardoor je net met de voorwielen van de bus over de stopstreep komt.. begint de gek in de andere taxi direct vol te toeteren en boze gebaren met zijn armen te maken..terwijl hij makkelijk nog om me heen kon zonder te hoeven sturen...
ach, ik en de klant die ik bij me had, lachten maar vrolijk terug en zwaaiden even netjes.
handig toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef mstr het volgende:
Toch leuk als je aan het eind van vandaag pas last van je kater krijgt.
KUT TOPICquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Stoeprand het volgende:
Zit je alleen thuis op je zaterdagavond?!
Hoiquote:Op zondag 18 juli 2010 00:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Berlijn is echt awesome! Mijn favo EU stad.
niet echt heel erg pff.. trouble in love, in life en ik heb zo'n flauw vermoeden dat mijn ouders gaan scheidenquote:
En DJ henkie dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
niet echt heel erg pff.. trouble in love, in life en ik heb zo'n flauw vermoeden dat mijn ouders gaan scheiden
dat laatste werd tijd overigens.. kankerwijf
Leven is leukquote:Op zondag 18 juli 2010 00:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
DJ henkie?![]()
![]()
nouja, life is a bitch and then you die
dan moet je wel goed spellenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef -SG- het volgende:
Haha geniaal bij rtl poker.
Zo'n oer hollandse jongen kan goed pokeren, heeft iets met een aziaat en woont in las vegas daar met haar.
Hij zo tegen haar:
Hij: 'Smartass'
Zij: 'The rest is smart too'
Hij echt op z'n nederlands.
Heb jij je lolbroek vandaag aan ofzo?
Zij: 'Heh'?
Ik lag in de deuk.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:03 schreef -SG- het volgende:
Maarja, komt misschien omdat ik niet zo nuchter ben.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
dan moet je wel goed spellen
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:02 schreef -SG- het volgende:
Haha geniaal bij rtl poker.
Zo'n oer hollandse jongen kan goed pokeren, heeft iets met een aziaat en woont in las vegas daar met haar.
Hij zo tegen haar:
Hij: 'Smartass'
Zij: 'The rest is smart to'
Hij echt op z'n nederlands.
Heb jij je lolbroek vandaag aan ofzo?
Zij: 'Heh'?
Ik lag in de deuk.
Je plaat is echt enorm achterhaaldquote:
Die vent nog geen 25 jaar denk ik. Woont in Las vegas. Beetje pokeren. Dikke appartement.quote:
Nee man!quote:
Ja duidelijk, maar goed 99% van de pokeraars die ermee keihard op hun bek gaanquote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die vent nog geen 25 jaar denk ik. Woont in Las vegas. Beetje pokeren. Dikke appartement.
En andere jonge, ook geen 25. Al een audi a8 zelf gekocht. Jacuzzi. Doen ze goed.
Ja maar nog steeds lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je plaat is echt enorm achterhaaldWel lekker vies inderdaad.
Idd, net als je moeder.quote:
Klopt, maarjaquote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja duidelijk, maar goed 99% van de pokeraars die ermee keihard op hun bek gaan.
Niks kan op tegen LVC feestjes met Lebens, Versloot en Nideckerquote:
quote:
Je weet het van versloot, he?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niks kan op tegen LVC feestjes met Lebens, Versloot en Nidecker
Duh, ik ben niet achterlijkquote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je weet het van versloot, he?
Maar ik vond kaputt zeer geslaagd, leuk tijdsverdrijf zo'n feestje geven
PARTY BIJ TCquote:Op zondag 18 juli 2010 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanaf morgenochtend 10 uur zijn mijn ouders lekker WEG voor 2 weken
en daar kom je vast en zeker wel leuke types tegenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je weet het van versloot, he?
Maar ik vond kaputt zeer geslaagd, leuk tijdsverdrijf zo'n feestje geven
Één keer geweest, wel lekker sfeertje ja. Ik zat net extrema outdoor te kijken en baalde toch wel dat ik er niet bij wasquote:Op zondag 18 juli 2010 01:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, ik ben niet achterlijk
Kaputt is aardig ja, maar Lovin' had een hoger niveau vind ik
Ja, wanneer feestje koekert?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanaf morgenochtend 10 uur zijn mijn ouders lekker WEG voor 2 weken
Waarom doe je zo op je pik getrapt, damnquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
en daar kom je vast en zeker wel leuke types tegen
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
en daar kom je vast en zeker wel leuke types tegen
quote:
Praat me er niet van, ik had erbij willen zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 01:18 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Één keer geweest, wel lekker sfeertje ja. Ik zat net extrema outdoor te kijken en baalde toch wel dat ik er niet bij was.
Ga dan naar een tentfeest.. hossen.. gratis bier en dan wat fooi achterlatenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Praat me er niet van, ik had erbij willen zijn
Al was ik op de Lovin' versie met veel gratis champagne, misschien was het daarom zo goed
omdat je dat toch best eerder had kunnen bedenkenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Waarom doe je zo op je pik getrapt, damn.
Ik ben geen boer gastquote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ga dan naar een tentfeest.. hossen.. gratis bier en dan wat fooi achterlaten. Nah. Niet echt mijn ding trouwens.
Ik ben laatst weer op zo'n feest terecht gekomen via via via via via via.. maar damnquote:
Flippofeestquote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef TC_Artemis het volgende:
De themesong is wel geniaalhttp://www.flippofeest.nl/
Ik ben me daar net te voor. Net te, meer wil ik er niet over kwijt.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik ben laatst weer op zo'n feest terecht gekomen via via via via via via.. maar damn. Meer dan damn wil ik er ook niet aan kwijt
Vind ik leuk.quote:
En toch ben je er nog uit gekropenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Abortus![]()
heeft me al twee keer uit de brand geholpen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
En toch ben je er nog uit gekropenknap
Ach ja, het scheelt weer als je in een ontoerekeningsvatbare bui een ondoordachte actie doet.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Abortus![]()
heeft me al twee keer uit de brand geholpen.
Mental five!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben moe, ik zag die niet aankomennice reversal. High five!
okquote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Abortus is ook best geniaal.
Het is goedkoper dan condooms blijven kopen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, het scheelt weer als je in een ontoerekeningsvatbare bui een ondoordachte actie doet.
slet!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Eerste nacht in m'n eigen bed weer![]()
Die moet je ook niet kopen gast!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het is goedkoper dan condooms blijven kopen.
Same here!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Eerste nacht in m'n eigen bed weer![]()
Doe ik ook niet meer sinds ik de wondere wereld van Abortus heb ontdekt. Voor AIDS ben ik niet bang want ik ben geen homo of neger dus kan ik het niet krijgen.quote:
Géén homo?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer sinds ik de wondere wereld van Abortus heb ontdekt. Voor AIDS ben ik niet bang want ik ben geen homo of neger dus kan ik het niet krijgen.
Ik krijg wel de laatste tijd vrouwen tijdens het uitgaan die vragen of ik homo benquote:
Alsof iemand de link kan leggen!quote:
Vragen = interesse, moet je kunnen regelen danquote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik krijg wel de laatste tijd vrouwen tijdens het uitgaan die vragen of ik homo benmaar nee. Straight!
Jajajajaja, obvious troll enzo.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer sinds ik de wondere wereld van Abortus heb ontdekt. Voor AIDS ben ik niet bang want ik ben geen homo of neger dus kan ik het niet krijgen.
tsss je weet toch, ik zeg zo tegen die sma:"Loop even met me mee naar de toiletten en kom er zelf achter, knipoog knipoog."quote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Vragen = interesse, moet je kunnen regelen dan.
Ehmquote:Op zondag 18 juli 2010 01:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik krijg de laatste tijd alleen maar bisexuele mannen, waar zal dat aan liggen?
Nou hahahaha, mallerd, hahaha.quote:
Heb je er maar 1 gefixxed in barcaquote:Op zondag 18 juli 2010 01:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
grapje hoorhet was er maar 1tje
of toch twee tegelijk?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
grapje hoorhet was er maar 1tje
dan moet je dit ook niet zeggen kutjequote:Op zondag 18 juli 2010 01:36 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik wil m best inkoppen maar dan wordt je nog bozer
Twee keer 9 is ook 18quote:Op zondag 18 juli 2010 01:37 schreef Schieganger het volgende:
Ach, als je twee bisexuelen neukt neuk je toch één hele hetero zeg ik altijd.
Mag ik deze quoten voor waarheid? Thanks.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik heb alleen maar rondom barca gefixxed
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik deze quoten voor waarheid? Thanks.
Dan ben je de enige.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
nee gekik geloof er wel in dat je hetero bent
quote:
we waren bijna nog naar malgrat de mar geweest, maar rosa had zich supererg verbrand dus dat ging niet doorquote:
BURN!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
we waren bijna nog naar malgrat de mar geweest, maar rosa had zich supererg verbrand dus dat ging niet door
Ja leuk, dan zit je alsnog tussen de hollandersquote:Op zondag 18 juli 2010 01:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
we waren bijna nog naar malgrat de mar geweest, maar rosa had zich supererg verbrand dus dat ging niet door
Die versta je tenminste als ze een bedrag noemen, jatochniettan!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja leuk, dan zit je alsnog tussen de hollanders.
9 euro voor een biertje fucking hell + 20 euro entree. Ik heb elke keer (2x) whiskey+pints in de ierse pub gedronken en sangria en wijn (1x) in foc u bar. Bij die laatste werd onze rekening betaald door barcelonezen van 30 jaar. Chillll.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BURN!Wat kut zeg, je had lekker in Barna moeten blijven
Moeilijk dikke clubs daar
maar de clubs zijn goedkoper!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja leuk, dan zit je alsnog tussen de hollanders.
9 euro?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
9 euro voor een biertje fucking hell + 20 euro entree. Ik heb elke keer (2x) whiskey+pints in de ierse pub gedronken en sangria en wijn (1x) in foc u bar. Bij die laatste werd onze rekening betaald door barcelonezen van 30 jaar. Chillll.
Wat een vakantie!
Same here!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb zin om uit te gaan en iets te fixxen maar het is al half 2 geweestdamn
Tune!quote:
Dat is echt kut.. dat je rond 12 uur echt geen zin hebt om weg te gaan dus maar thuis blijft, is het deurdicht tijd krijg je zin om weg te gaanquote:
Ben je echt de verkeerde tent binnen gezwalktquote:
9 euro voor een biertje. Ik zou daar zeker met mijn stomme kop, zonder te weten hoe duur bier is, gewoon 10 bier besteldquote:Op zondag 18 juli 2010 01:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
9 euro voor een biertje fucking hell + 20 euro entree. Ik heb elke keer (2x) whiskey+pints in de ierse pub gedronken en sangria en wijn (1x) in foc u bar. Bij die laatste werd onze rekening betaald door barcelonezen van 30 jaar. Chillll.
Wat een vakantie!
En rosa houdt niet van clubsquote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je echt de verkeerde tent binnen gezwalkt
Roken is voor homo's. Tevens hoor je daar op voorbereid te zijn en immer een krat bier koud te hebben liggen.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat is echt kut.. dat je rond 12 uur echt geen zin hebt om weg te gaan dus maar thuis blijft, is het deurdicht tijd krijg je zin om weg te gaan.
Tevens heb ik al 5 dagen niet gerookt, ik heb heel erg veel zin in een peuk.
deurdicht tijdquote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat is echt kut.. dat je rond 12 uur echt geen zin hebt om weg te gaan dus maar thuis blijft, is het deurdicht tijd krijg je zin om weg te gaan.
Tevens heb ik al 5 dagen niet gerookt, ik heb heel erg veel zin in een peuk.
Tess wel?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En rosa houdt niet van clubs
Ik zit lekker pintjes weg te tikken + scrubs te kijken, een kratje staat hier altijd welquote:Op zondag 18 juli 2010 01:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Roken is voor homo's. Tevens hoor je daar op voorbereid te zijn en immer een krat bier koud te hebben liggen.
Ik hoor het al. Rosa is stom.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En rosa houdt niet van clubs
Wat zeik je dan jongequote:Op zondag 18 juli 2010 01:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zit lekker pintjes weg te tikken + scrubs te kijken, een kratje staat hier altijd wel
waarom nietquote:Op zondag 18 juli 2010 01:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
anne zelf zegt dat ze zelf wel van clubs houdt maar ik geloof haar niet
Niet hopen!quote:
Dan ken je dr echt slechtquote:Op zondag 18 juli 2010 01:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
anne zelf zegt dat ze zelf wel van clubs houdt maar ik geloof haar niet
Wat een kutje is het ookquote:Op zondag 18 juli 2010 01:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alcohollozige clubs denk ik hihi
Maar gelukkig was het in de kroeg erg gezellig hoor
Ja jonge! In de trein, op het station, in het café, op de roltrap!quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze is wel een avond aangeschoten geweest haha was super schattig
Ok hard hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 01:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jonge! In de trein, op het station, in het café, op de roltrap!
Nou hard, hard...quote:
Ja, door die enorme echo die jij creëerde!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het station was wel ietwat luidruchtig![]()
Goeie inputquote:Op zondag 18 juli 2010 01:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
-
Hoi hè!quote:
10 is echt laag.quote:
Speciaal voor jou wil ik nog wel even blijven hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 02:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
how about a cup of shut the fuck up
ik hou van die uitspraak
Mijn bed wacht op jequote:Op zondag 18 juli 2010 02:05 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wil ik nog wel even blijven hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |