abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84885402
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Starlie het volgende:
Nou er is bij Doutzen nog amper wat te zien!! Ben benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitziet, waarschijnlijk nog steeds prachtig!
Nou ja, ze heeft nu een buikje. Had ze eerst echt niet.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 10:54:41 #102
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84886720
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef Vivi het volgende:
Hoeveel woordenbraaksel kan er uit je toetsenbord komen zeg :').
Ow wacht sorry. Ik was even vergeten dat je hier elke zwangere vrouw schitterend moet vinden, want er zitten hier van die huilies die er niet tegen kunnen als iemand een zwangere vrouw niet zo mooi vind. Sorry hoor...last van je hormonen misschien??

En alicia is echt prachtig hoor. Ik mag god op mijn blote knietjes danken als ik ooit zo prachtig zwanger mag zijn _O_
To infinity…and beyond!
pi_84890933
Lily Allen is zwanger!

quote:
AMSTERDAM - Eindelijk is het door een woordvoerder officieel bevestigd: zangeres Lily Allen is zwanger van haar eerste kindje.

Er gaan al lange tijd geruchten dat Lily in verwachting is van haar lover Sam Cooper, maar tot nog toe werd dat in alle toonaarden ontkend.

Toch liet Lily heel verrassend de drank staan en werd ze ook niet meer met een sigaret in haar handen gezien. Ook leek het er toch echt op dat ze een beetje voller werd.

Blijkbaar wilde de zangeres heel graag wachten tot ze in de 'veilige fase' was beland. Nu ze drie maanden zwanger is mag dan ook iedereen het weten, meldt BBC. Het stel zou in de wolken zijn.
pi_84891050
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:59 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Lily Allen is zwanger!
[..]

Stond een paar posts hierboven al. ;)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84891606
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:03 schreef Felixa het volgende:

[..]

Stond een paar posts hierboven al. ;)
Oh... Sorry... Maar, toch: leuk!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:22:40 #106
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84893948
Leuk voor Lily!! :)
To infinity…and beyond!
pi_84896294
Leuk voor Lily!

En ook een verse voebalvader:

quote:
Dochtertje voor Luis Suarez Van onze redactie
Nog meer goed nieuws voor Ajax-aanvaller Luis Suarez. Nog geen twaalf uur nadat de Amsterdammers de play-offs bereikten van de Champions League, werd de Uruguayaan de trotse vader van een meisje. Ze heet Delfina.

Suarez vloog woensdagavond na het treffen in Griekenland tegen PAOK Saloniki rechtstreeks met een privéjet naar Spanje waar zijn vrouw op het punt stond te bevallen. Daarvoor had hij toestemming gekregen van Ajax-trainer Martin Jol, omdat hij voor de komende twee competitieduels toch geschorst is.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_84898270
Danica McKellar, oftewel Winnie Cooper uit The Wonder Years:

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84926289
Alicia Keys weer eens. En Queen Latifah die achter haar loopt in een héél onflatteus badpak.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84950948
Via Twitter: THIS JUST IN: Amy Poehler and Will Arnett have welcomed their second child, a boy, Abel James Arnet, this AM. Congrats!!
pi_84958228
Koninklijke baby's in aantocht

quote:
Deense kroonprinses verwacht tweeling

Kroonprinses Mary van Denemarken is weer zwanger, heeft het Deense koninklijk huis vrijdag bevestigd. Zij verwacht in januari 2011 een tweeling.

De in Tasmanië geboren prinses trad in 2004 in het huwelijk met kroonprins Frederik. Het paar heeft al twee kinderen, Christian (4) en Isabella (3).

Prinses Mary is door Vanity Fair uitgeroepen tot een van de tien best geklede vrouwen van 2010
pi_84969056
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef ivetje het volgende:
Prachtig? Haar kont is net zo dik als haar buik op die pic en in die jurk. En ze heeft alleen maar buik aan de voorkant. Die heel hoog lijkt te zitten op die pic. Geen mooi, rond buikje maar 1 grote skippybal. Ik vind het echt niet mooi. En ik had dan liever nog even gewacht met dat huwelijk of met het kindje. Beetje zonde om zo je "mooiste" ag te beleven.
ze heeft altijd al een goeie kont gehad en waarschijnlijk zal die nu tijdens de zwangerschap alleen maar groeien....
maar hoever is ze eigenlijk dan??? Want die buik wat zij nu heeft had ik pas met 36/37 weken
pi_85038811
Isabelle Brinkman krijgt een meisje.
quote:
AMSTERDAM - Isabelle Brinkman is in verwachting van een meisje. De radio-dj kondigde haar zwangerschap al in juni aan, maar weet nu dat er een dochter op komst is.

Brinkman noemde het te horen krijgen van het geslacht van de baby 'misschien nog wel spannender dan de bevalling'.

"Ik had niet echt een heel sterk voorgevoel, maar als ik al ergens naar neigde, was het naar een jongetje", vertelt de 38-jarige Brinkman in De Telegraaf.

"Mijn buik staat ook vooruit, ik heb een leuk bolletje. En volgens de bakerpraatjes krijg je dan een zoontje."

Spiritueler

Het voorgevoel van haar vriend Rick klopte wel. "Rick is spiritueler. Hij had wel het idee dat het een meisje is. Ook omdat volgens hem mijn moeder, die in maart is overleden, nog niet helemaal klaar was op deze wereld."

Brinkman is op eerste kerstdag uitgerekend.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85048976
quote:
Congrats are in order for Rod Stewart: The rock legend and father of six – who said last fall that he was hoping for one more child – and his wife, Penny Lancaster, are expecting a baby.

"We were thrilled and delighted to be able to tell Alastair that he was going to be the big brother to a little baby, expected just before Mummy's 40th birthday," the couple said.

Stewart, 65, has five other children from previous relationships, in addition to a 4-year-old son, Alastair, with Lancaster, 39.

No word on whether the upcoming arrival is a girl or a boy.

Stewart and Lancaster wed in Portofino, Italy, in 2007.
pi_85060276
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Het bericht klopt alleen niet helemaal, het wordt al kind nummer 8, in het bericht wordt gesuggereerd dat het kind nummer 7 wordt)

Met tienerliefje Susannah Boffey
1: Sarah Truborn (heeft hij laten adopteren, RS was toen 18)

Met 1ste vrouw Alana Collins
2: Kimberly
3: Sean

Met vriendin Kelly Emberg
4: Ruby

Met 2de vrouw Rachel Hunter
5: Renee
6: Liam McAlister

Met 3de vrouw Penny Lancaster
7: Alastair
8: de nieuwe spruit
pi_85061899
Er gaan geruchten dat Robbie Williams vader wordt....we wachten weer eens af....

http://www.thesun.co.uk/s(...)obbie-weds-Ayda.html

[ Bericht 38% gewijzigd door kvd op 09-08-2010 19:53:23 ]
pi_85062438
quote:
NOS-weervrouw Willemijn Hoebert (31) zwanger

Willemijn Hoebert is zwanger. De gloednieuwe weervrouw, die sinds juli het weer presenteert bij het NOS journaal, vervangt de vertrekkende Marjon de Hond.

Een oplettende kijker merkte op dat de buik van Willemijn er verdacht zwanger uitzag en rapporteerde dit aan RTL Boulevard. Na het gecheckt te hebben bij haar werkgever, bleek Willemijn inderdaad zwanger.
Enne kvd: waarom staat er een linkje van Gordon Ramsay in je post
pi_85062878
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Enne kvd: waarom staat er een linkje van Gordon Ramsay in je post
:@ das een klein foutje van me, dacht dat ik de link van the sun had gekopieerd, blijkbaar iets niet goed gedaan. Foto van Ramsay was voor celebs en hun koters. Maar nu is het aangepast, dank je voor het doorgeven
pi_85063565
quote:
Annie Wersching Welcomes Son Freddie
Fame

Annie Wersching‘s latest mission: Motherhood.

The 24 actress, 33, gave birth to her first child with husband Stephen Full Sunday at 4:46 p.m. in Los Angeles.

Baby Freddie Wersching Full, who weighs 7 lbs., 15 oz. and is 18 inches long, is quite the stunner. “He has a full head of hair and is very calm and sweet and adorable,” Wersching’s rep tells PEOPLE exclusively. “We are all feeling great.”

Wersching, who played agent Renee Walker opposite Keifer Sutherland on the Fox show, debuted her baby bump in May at the series finale party in Los Angeles.

The actress and Full, an actor and comedian, married at their Los Angeles home in September 2009.
pi_85086156
quote:
AMSTERDAM - Ex K3-zangeres Kathleen Aerts en haar echtgenoot, politieagent Steven van Hoof, verwachten hun eerste kindje.

De blondine is inmiddels drie maanden zwanger en door het dolle heen: "Het ging allemaal heel snel", vertelt ze in het blad Dag Allemaal. "Ik kan niet wachten tot het baby'tje er is".

Toen Kathleen en Steven elkaar afgelopen juni in Westelo het jawoord gaven was ze al zes weken zwanger. "We wilden allebei graag een kind dus we hebben de natuur haar gang laten gaan." De geplande reis naar Zuid-Afrika heeft het koppel door de zwangerschap afgezegd. "Maar daar zitten we niet mee. We krijgen iets veel mooiers in de plaats."

In Nederland in Kathleen binnenkort weer op televisie te zien in de jury van het RTL-programma My name is...
Don't you love her madly?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:00:15 #121
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_85086732
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:17 schreef Felixa het volgende:
Danica McKellar, oftewel Winnie Cooper uit The Wonder Years:

[ afbeelding ]
O+
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_85092959

Nog een fotootje van Alicia Keys
pi_85123095
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:59 schreef rena het volgende:

[..]

En nu heeft het kind een naam gekregen:

quote:
Musician Ryan Tedder and wife Genevieve are new parents to a son, Copeland Cruz Tedder, his rep tells PEOPLE exclusively.
pi_85131590
De zwangere Kelly Preston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')