Truste lieve Romikaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef romika het volgende:
Was er nog, ja zag het.......moest geen summerloving zijn maar iets anders aan het eind....
Maar geeft niet, ik ga toch slapen.......
Dag lieve mensen...........nog veel plezier hier....
![]()
Nonni tochquote:
Dat is toch een liedje uit Grease?quote:
Excuses excusesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is toch een liedje uit Grease?
Oh, jij leeft ook nog?quote:
quote:is een Amerikaanse rockband uit Seattle die in 1990 gevormd werd. In die tijd werd de muziek van de band als 'grunge' bestempeld, zoals ook andere bands uit Seattle als Nirvana, Alice in Chains en Soundgarden aan grunge werden gekoppeld. Later werd
steeds vaker geassocieerd met alternatieve en mainstream rock. Geschat wordt dat
wereldwijd meer dan zestig miljoen albums heeft verkocht.
AKQ # 1997quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
domme vraag misschien maar wordt de stand tegenwoordig niet meer bijgewerkt, of zie ik het verkeerd?
quote:Worden de punten nog bijgehouden
De Overall Stand bijgewerkt tot topic 1750, met dank aan Mark_V, ScottTracy en Ofyles2.
Vanaf topic 1751 zijn we opnieuw begonnen met tellen. ScottTracy en Ofyles2 houden de actuele stand bij, deze is hier te vinden!
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is de brug bij Millau,maar ik weet niet hoe hij heet..
Daar heb ik de vraag ook vandaanquote:Op zondag 18 juli 2010 18:03 schreef Flitspaal het volgende:
Shit....
Bij de extra's van A Serious Man die termen nog allemaal gezien.
quote:
AKQ # 1997quote:Een goj (Hebreeuws: גוי, meervoud: גויים - gojim) betekent 'volk' in het Hebreeuws. De term wordt tegenwoordig gebruikt voor niet-Joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |