Ach dat was het idee van deze strikvraag. Kijken wie er bij de les was.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef BasOne het volgende:
Dat is geen miereneukerij.
maar mierenneukerij
Ja, ik.... na enig nadenkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat was het idee van deze strikvraag. Kijken wie er bij de les was.
En dan nog het punt niet pakken.quote:
Nee al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder, ergens 1200-1500 waren er al 'ruezenraderen'quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer Ferris lijkt me.
Lees het nog eens goed doorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan nog het punt niet pakken.
Pierce en Piercequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie werkt er bij Pierce and Pierce ?
Ja idd. Maar welke bekende literair figuur ook?quote:
Er is meer literatuur geschreven in de Engelse taal behalve Shakespeare......quote:
Ja maar dan spreek je over 1000den figurenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is meer literatuur geschreven in de Engelse taal behalve Shakespeare......
Deze man is zo duidelijk een stijlicoon dat iedereen hem wel moet kennen. Pelican Brief en The Firm zijn geen literatuur maar lectuur.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja maar dan spreek je over 1000den figuren
Is Pierce & Pierce van 'The Pelican Brief' of 'The Firm'?
Geef me eens een hintquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze man is zo duidelijk een stijlicoon dat iedereen hem wel moet kennen. Pelican Brief en The Firm zijn geen literatuur maar lectuur.
Hoe is het mogelijk dat jij vorig jaar de Oscaraward hebt gewonnen.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef BasOne het volgende:
Dat is Christian Bale......
Is dat een literair figuur?
Dit mag geen probleem zijn voor iemand die zich filmfanaat noemt......quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Goodmorning Vietnam
Yes! Heb uw naasten lief.....quote:
NN slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef romika het volgende:
Ik gawelterusten allemaal
![]()
mr_anonimous nog bedankt voor eerder
Graag gedaan hoor meis. Trustequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:00 schreef romika het volgende:
Ik gawelterusten allemaal
![]()
mr_anonimous nog bedankt voor eerder
Frease lightninf Sammy en Youre the one that I want ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef BasOne het volgende:
Om even in de Gay sfeer te blijven
Noem 3 nummers van de Grease Soundtrack![]()
Ja je gaat we g dus ik weet niet of ik het wel goed moet rekenen..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:03 schreef romika het volgende:
You're the one that I want
Summerloving
Grease
Naar de tandarts geweest?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frease lightninf Sammy en Youre the one that I want ?
Hoog sammy kijk omhoog sammy... nee das van Ramses niet van Greasequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frease lightninf Sammy en Youre the one that I want ?
Dat is er 1quote:
Summer nightsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:13 schreef romika het volgende:
Was er nog, ja zag het.......moest geen summerloving zijn maar iets anders aan het eind....
Maar geeft niet, ik ga toch slapen.......
Dag lieve mensen...........nog veel plezier hier....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |