Ik vroeg het omdat de vragensteller zich zou kunnen hebben vergist en The Bratt Pack bedoelde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je mag maar één antwoord/keer geven
Had gekund maar dan had ik me diep moeten schamen als filmkenner.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat de vragensteller zich zou kunnen hebben vergist en The Bratt Pack bedoelde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd dat de bekendste filmquote nooit is gezegd
AKQ # 1997
4 lubje25
5 mr_anonimous
3 Yankee
2 BasOne
2 banaantjeEE
1 tong80
De personen hebben allen iets gemeen. Na die laatste rij namen moet het wel erg duidelijk zijn......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:37 schreef tong80 het volgende:
De namen of de personen ?
Bij beiden heb ik trouwens geen idee
Klopt maar ze behoren als voetballers ook weer tot een selecte groep....quote:
quote:
Inderdaad allemaal heren die een 'Lepeltje' probeerden als strafschop. Suarez faalde. Die lafbek van een Huiberts durfde het alleen tegen keepers van degradatieploegen. Maar Zidane, Panenka, Totti, Djalminha en Abreu deden het op momenten dat het er om ging.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ze maakten allemaal een stift penaltie. De zgn Paneka.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal heren die een 'Lepeltje' probeerden als strafschop. Suarez faalde. Die lafbek van een Huiberts durfde het alleen tegen keepers van degradatieploegen. Maar Zidane, Panenka, Totti, Djalminha en Abreu deden het op momenten dat het er om ging.
Vrouw die van voetbal houdt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef romika het volgende:
ik had het moeten weten.....dacht er te laat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |