Tussenstand:quote:
Het goede antwoord is al maanden geleden gegevenquote:
Deze dus: https://maps.google.com/m(...)cbp=12,112.85,,0,5.6quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:03 schreef JDude het volgende:
Jawel, da's parallel aan de Paul Krügerlaan, naast het Amphia.
quote:
Keur ik goed. Edisonstraat ligt er naast, vandaar de gloeilamp. De eerste hint verwees heel flauw naar de groene golf op de Noordelijke Rondweg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:28 schreef djenneke het volgende:
Woonwagenkamp in het liniepark, heet dat ook nog Edisonstraat?
Very!quote:
*snif* Daar lag vroeger een veel grotere speeltuin..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:28 schreef djenneke het volgende:
Woonwagenkamp in het liniepark, heet dat ook nog Edisonstraat?
Ja, dat kan ik me ook goed herinnerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef Ritchie het volgende:
[..]
*snif* Daar lag vroeger een veel grotere speeltuin..
Ik wist wel dat het daar in de buurt was, maar zo makkelijk.. ( Heb er vrienden wonen )quote:
thxquote:
Het tempo gaat er zo wel uit iddquote:
tsja, vroeg wakker, ik kijk ff, ik zie een grasveld met grijze daken, huizen in de lengte er langs, in een rechte hoek was niet zo moeilijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:47 schreef JDude het volgende:
Oh verhip ja. En ik maar in Brabantpark zoeken maar daar hebben ze niet zulke grote grasveldjes.
Een plein en een straat met dezelfde naam en 20 minuutjes lopen van de Grote Markt, dat is genoeg, ik ga het niet voorzeggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:43 schreef Ritchie het volgende:
zou er misschien nog een hint nodig zijn?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef agenda het volgende:
Tennisplein.
Ik heb geen idee hoe ik een nieuwe post, dus die eer krijgt Ritchie voor het omhoog kikken van het topic.
Oh dáárquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:35 schreef agenda het volgende:
Tennisplein.
Ik heb geen idee hoe ik een nieuwe post, dus die eer krijgt Ritchie voor het omhoog kikken van het topic.
Dank!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:17 schreef JDude het volgende:
Lol. Op groot scherm ga ik het nog wel een keer proberen. Mobiel schiet het niet op.
Ik fietste daar "vroeger" best vaak langs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef agenda het volgende:
Dat doe je snel, ik dacht nog wel dat ik een moeilijke had gedaan.
Nog een hint misschien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:09 schreef JDude het volgende:
Weer gevonden. Hint: een deel van de straatnaam zit op je toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |