Bad luck!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopen
Oe, dat is zuur ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Extra jammer was dat het achteraf niet voor mij bedoelt was. Vooral omdat je auto tot 2 keer toe geheel over te laten spuiten behoorlijk in de kosten kan gaan lopen
Hahaha, verwachte deze reactie al dus had er al katten van gemaakt, maar mijn ninja edit was niet zo ninja snel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn god... een vrouw met niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 poezen... en ze knuffelen je nog dood ook![]()
Adres...?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.
Hoeveel handdoeken gebruikt jouw hond per dag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ben gek op dieren en ook op honden, juist omdat ik er zo gek op ben hebben we ze niet aangezien we er niet genoeg tijd voor hebben en ik vind dat je een hond minimaal 3x per dag lang moet uitlaten en niet 2x een kwartier buiten schoppen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, verwachte deze reactie al dus had er al katten van gemaakt, maar mijn ninja edit was niet zo ninja snel.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bad luck!
Geen coulance van verzekeringsmaatschappij? (cq. waarborgfonds?)
Jammer de bammer,quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helaas niet.
Op zich ook wel weer humor dat ik voor het gebeurde de auto 2 dagen had en net had besloten niet voor all-risk te gaan!
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer de bammer,
Ik ga pitten. Kom morgen wel terug om te kijken of de Camaro er nog staat.
Op Fok! misschien? hij heeft wel eens vaker op fok! gestaan namelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb die auto al eens eerder gezien. Precies die foto :p Alleen weet ik niet meer waar op het internet![]()
Gebeurd zo vaak bij jouw woning? Vanwaar dan die ongerustheid en dit topic?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:50 schreef snakelady het volgende:
hahaha, ben nu wel mutserig bezig hoor, hoor net een vrachtwagen stoppen dus meteen voor het raam kijken, stappen twee mannen uit, stappen weer in en rijden verder, niks aan de hand dus, gebeurd zo vaak hier.
Nou ja, gebeurd vaker dat er een vrachtwagen langs rijdt ja, niet iedere minuut maar een paar per nacht wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gebeurd zo vaak bij jouw woning? Vanwaar dan die ongerustheid en dit topic?
Nee, ik hoop nog even niet te hoeven denken aan baby'squote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Op Fok! misschien? hij heeft wel eens vaker op fok! gestaan namelijk.
En op mijn hyves en op babyprikbord, maar denk niet dat je op babyprikbord komt en opok niet op mijn hyves..
Nee, daar kom ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik hoop nog even niet te hoeven denken aan baby's
Ik weet niet misschien inderdaad gewoon op Fok! Of zit je soms ook op Tons of Tattoos?
ja hoor, staat nog netjes op zijn plek!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
staat de auto er nog?
IK AANBID JOU DANKZIJ JE CAMARO!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:23 schreef snakelady het volgende:
Liepen net 2 jongens rond en gingen foto's maken van de auto ( chevrolet camaro) en schreven ook nog wat dingen op.
Of ze vinden hem mooi, of ze zijn meer van plan....
Ze weten overigens niet dat hier mensen wonen ( bedrijventerrein) en ze kunnen niet zien dat ik uit het raam aan het kijken was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |