haha, dat zou wel weer grappig zijn.quote:
Moesten alleen wel wat aanpassingen maken, ik was in eerste instantie te klein.quote:
Wat is je probleem danquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
haha, dat zou wel weer grappig zijn.
Maar jatten zal nu moeilijk gaan overigens, hij is helaas kapot en de bestelde onderdelen duren nog wel even voor dat die er zijn.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
haha, dat zou wel weer grappig zijn.
Maar jatten zal nu moeilijk gaan overigens, hij is helaas kapot en de bestelde onderdelen duren nog wel even voor dat die er zijn.
Dat ik het niet vertrouw en dat als ze hem proberen te jatten ze hem wel kunnen beschadigen, hij is net een jaar geleden opnieuw gespoten.quote:
Seksist. Vrouwen kunnen zeker ook niet tanken, inparkeren en gas geven? (Behalve als je het gasstel in de keuken bedoelt)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:28 schreef Diemux het volgende:
Hoax. Vrouwen kunnen niet in een Camaro rijden.
Er stonden zelfs meerdere poezen achter het raam, een rode, een zwarte en een grijze.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja als jij met je poesje achter het raam staat....
Haha nee, dat helaas niet.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er stonden zelfs meerdere poezen achter het raam, een rode, een zwarte en een grijze.
Ik denk er hier sowieso weinig animo is voor een Camaroquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:27 schreef __Saviour__ het volgende:
auto roze spuiten, dan willen ze hem niet meer
we wonen nogal afgelegen op een bedrijventerrein, mensen weten niet dat hier mensen wonen, ons huis zit in het gebouw zelf dus lijkt van buiten af gewoon kantoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef Nuchterheid het volgende:
En jij denkt dat een potentiele dief alvorens het stelen van je auto eerst openlijk aantekeningen gaat maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |