En die schoenen van die kerels! Van die pooierschoenen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]inderdaad veel foute pakken en het pak van Wesley voorop. De glimstof is al verschrikkelijk, maar de broek is ook nog een vreselijk model.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En die schoenen van die kerels! Van die pooierschoenen!![]()
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moest dat nou!? Ik had gehoopt dit te kunnen ontlopen!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie er wel over meepraten..quote:
Ik ben ook heel goed in dingen afzeiken zonder goede info te hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Nu kunnen jullie er wel over meepraten..
En ze had platte schoenen aan moeten doen. Nu is ze groter dan Cabauter Wesley!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het lijfje van de Yo's jurk zit te strak. Dr tieten ploppen er bijna uit. Maar ik geloof dat (sommige) mannen dat mooi vinden... ik niet.. ik vind het ordinair.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben ook heel goed in dingen afzeiken zonder goede info te hebben
Wesley heeft wel erg mooie tanden...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ze had platte schoenen aan moeten doen. Nu is ze groter dan Cabauter Wesley!![]()
Ik hoef de tieten van een lelijke vrouw niet te zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het lijfje van de Yo's jurk zit te strak. Dr tieten ploppen er bijna uit. Maar ik geloof dat (sommige) mannen dat mooi vinden... ik niet.. ik vind het ordinair.
Ik wil altijd eerst zien of een vrouw lelijke tieten heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoef de tieten van een lelijke vrouw niet te zien.
Je vindt Yo ook geen mooie vrouw? Ik vind haar niet lelijk, maar ze moet niet haar mond opendoen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil altijd eerst zien of een vrouw lelijke tieten heeft.
Je kunt veel van haar zeggen, maar lelijk wil ik haar niet noemenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vindt Yo ook geen mooie vrouw? Ik vind haar niet lelijk, maar ze moet niet haar mond opendoen.
Je mag haar hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kunt veel van haar zeggen, maar lelijk wil ik haar niet noemen
Ja idd de kans op een klap is groter dan die op succes.....quote:
Ze heeft tegenwoordig wel meer een air over zich dan vroeger... dat ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik vind haar zeker niet mooi. Al denkt ze zelf wel dat ze dat is.
Kijk, dat zijn de leuke dingen in het leven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben vandaag een nieuwe bierexpiditie op touw gezet en het resultaat mag er weer zijn. Uiteindelijk onderweg naar huis stond er nog een klein bordje met "beeshop/proeftuin". Hebben we een uurtje bij een man in de voortuin gezeten met allerlei proefjes
Hij had eigenlijk morgen proeverij maar hij heeft voor ons gewoon een tafel+stoelen in zijn tuin gezet. Vervolgens hebben we een hele lading bier gekocht
Ze haalt het zeker niet bij het kassameisje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik vind haar zeker niet mooi. Al denkt ze zelf wel dat ze dat is.
QFTquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vindt Yo ook geen mooie vrouw? Ik vind haar niet lelijk, maar ze moet niet haar mond opendoen.
Misschien ben je daarom ook singlequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil altijd eerst zien of een vrouw lelijke tieten heeft.
Klinkt als een leuke en gezellige dag!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben vandaag een nieuwe bierexpiditie op touw gezet en het resultaat mag er weer zijn. Uiteindelijk onderweg naar huis stond er nog een klein bordje met "beeshop/proeftuin". Hebben we een uurtje bij een man in de voortuin gezeten met allerlei proefjes
Hij had eigenlijk morgen proeverij maar hij heeft voor ons gewoon een tafel+stoelen in zijn tuin gezet. Vervolgens hebben we een hele lading bier gekocht
Eens!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze haalt het zeker niet bij het kassameisje.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom ook single
Ik heb nog geen foto gezienquote:
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke en gezellige dag!!
Ze heeft echt wel een prachtig figuurtje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom ook single
Verder vind ik Yo hier wel lekker:
Maarja, dat heeft met mooi niet veel te maken.
doet het zeer?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat steekt zeker?quote:
Het was heerlijk weer inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was het zeker
En erg lekker weer. Ook vrij lucratief voor de brouwers.
De eerste brouwerij -een huisbrouwerij- was ook erg gezellig(lekkere dochters ook). Daar kochten we uiteindelijk 24 grote flessen(2 soorten bier) en 48 kleine flessen bier. Die man stond met een megasmile de bon op te schrijven
Jazeker. Maar 20 bier van de hele voorraad gaat een woensdag alweer de deur uit bij een blindproeverij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was heerlijk weer inderdaad.
Heel wat bier dus weer in voorraad?
Ik krijg nog liever CS gas in mijn ogen.quote:
Ik zie genoeg lekkere chicks op een dag hoorquote:
Okay...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker. Maar 20 bier van de hele voorraad gaat een woensdag alweer de deur uit bij een blindproeverij.
Jazeker. Ik zou er ook best een beschuitje mee willen eten. Althans, eigenlijk wel weg zijn voor die tijd want ze eet waarschijnlijk als een hamster en intelligent lijkt ze me ook al niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze heeft echt wel een prachtig figuurtje.
Dat is waar maar het Kassameisje is meer dan een lekkere chick.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie genoeg lekkere chicks op een dag hoor
Maakt dat je niet persistent?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie genoeg lekkere chicks op een dag hoor
Hooguit in de schaamstreek.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zou er ook best een beschuitje mee willen eten. Althans, eigenlijk wel weg zijn voor die tijd want ze eet waarschijnlijk als een hamster en intelligent lijkt ze me ook al niet.
Ik ben niet gevoelig voor dit soort mysterieuze dingenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar maar het Kassameisje is meer dan een lekkere chick.
Waarom krijg ik nu het beeld van Yolanthe in het pak van koekiemonsterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zou er ook best een beschuitje mee willen eten. Althans, eigenlijk wel weg zijn voor die tijd want ze eet waarschijnlijk als een hamster en intelligent lijkt ze me ook al niet.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor dit soort mysterieuze dingen
quote:
Kut! Nu kan ik ook Sesamstraat niet meer kijken zonder er aan te denken!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu het beeld van Yolanthe in het pak van koekiemonster
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoelde je niet resistent?quote:
Ik vind Hind leuker om naar te kijken dat Yonogwat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik haalde eerst altijd haar en Hind door elkaar trouwens:
[ afbeelding ]
Misschien weet Wesley iets dat wij niet weten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee intelligent lijkt ze me ook niet...
Ook.quote:
Hind, ik kan niet zo goed tegen haar... ze praat ook vreselijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik haalde eerst altijd haar en Hind door elkaar trouwens:
[ afbeelding ]
Ze heeft het geheugen van een eendagsvlieg en is dus elke nacht weer maagd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien weet Wesley iets dat wij niet weten.
Dat is het denk ik...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me sterk, volgens mij hebben wij ook de basisschool met succes doorlopenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is bovendien ook nog een goedkope zangeres die nu bij allerlei TV-programma's moet 'tippelen' om geld op te halen voor haar o zo geweldige album.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hind, ik kan niet zo goed tegen haar... ze praat ook vreselijk.
Maagd zijn zit tussen de benen, niet de orenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze heeft het geheugen van een eendagsvlieg en is dus elke nacht weer maagd?
0900-tuig, die lossen het wel op.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik...
Nou de pokermannen hiernaast maken veel lawaai... zal ik gaan klagen??
Wesley houdt van staand neuken op een keukentrapje denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik en enkele insiders weten dat het Kassameisje echt een bijzondere schoonheid is.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor dit soort mysterieuze dingen
Dat is wel een leuk nummer trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is bovendien ook nog een goedkope zangeres die nu bij allerlei TV-programma's moet 'tippelen' om geld op te halen voor haar o zo geweldige album.
Tijd voor een chanson:
Weet je dat zeker!?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maagd zijn zit tussen de benen, niet de oren
Staand mossel eten toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wesley houdt van staand neuken op een keukentrapje denk ik
Tegenwoordig kan allesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker!?![]()
We hebben het over Yo.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik en enkele insiders weten dat het Kassameisje echt een bijzondere schoonheid is.....
Ik bega die zonde bijna elke dag..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens zo juist een zonde begaan......
Ik heb in OUD gepost.![]()
De privacywetgeving staat dat niet toe.quote:
PMquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De privacywetgeving staat dat niet toe.
Als ze nou ook voor het eerst pijpt......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maagd zijn zit tussen de benen, niet de oren
PreMenstrueel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |