Hind, ik kan niet zo goed tegen haar... ze praat ook vreselijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik haalde eerst altijd haar en Hind door elkaar trouwens:
[ afbeelding ]
Ze heeft het geheugen van een eendagsvlieg en is dus elke nacht weer maagd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien weet Wesley iets dat wij niet weten.
Dat is het denk ik...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me sterk, volgens mij hebben wij ook de basisschool met succes doorlopenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is bovendien ook nog een goedkope zangeres die nu bij allerlei TV-programma's moet 'tippelen' om geld op te halen voor haar o zo geweldige album.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hind, ik kan niet zo goed tegen haar... ze praat ook vreselijk.
Maagd zijn zit tussen de benen, niet de orenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze heeft het geheugen van een eendagsvlieg en is dus elke nacht weer maagd?
0900-tuig, die lossen het wel op.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik...
Nou de pokermannen hiernaast maken veel lawaai... zal ik gaan klagen??
Wesley houdt van staand neuken op een keukentrapje denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik en enkele insiders weten dat het Kassameisje echt een bijzondere schoonheid is.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor dit soort mysterieuze dingen
Dat is wel een leuk nummer trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is bovendien ook nog een goedkope zangeres die nu bij allerlei TV-programma's moet 'tippelen' om geld op te halen voor haar o zo geweldige album.
Tijd voor een chanson:
Weet je dat zeker!?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maagd zijn zit tussen de benen, niet de oren
Staand mossel eten toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wesley houdt van staand neuken op een keukentrapje denk ik
Tegenwoordig kan allesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker!?![]()
We hebben het over Yo.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik en enkele insiders weten dat het Kassameisje echt een bijzondere schoonheid is.....
Ik bega die zonde bijna elke dag..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens zo juist een zonde begaan......
Ik heb in OUD gepost.![]()
De privacywetgeving staat dat niet toe.quote:
PMquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De privacywetgeving staat dat niet toe.
Als ze nou ook voor het eerst pijpt......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maagd zijn zit tussen de benen, niet de oren
PreMenstrueel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |