Ok, hoe is het met Nina?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan kunnen we weer gezellig verder SC' en.
Jammer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Verhuisd naar Amsterdam en verder heb ik niks meer van haar gehoord.
Die zie ik nog wel regelmatig ze gaat niet meer naar Thailand. Maar mogelijk verhuist ze met haar zwager en nichtjes mee naar Scandinavië.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer.
En hoe gaat het met Jill? Zie je die nog wel?
Dat is wel een wereld van verschil zeg. Thailand en Scandinavië.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel regelmatig ze gaat niet meer naar Thailand. Maar mogelijk verhuist ze met haar zwager en nichtjes mee naar Scandinavië.
Ja haar zwager voelt zich niet meer zo thuis in NL en wil graag wat ruimer gaan wonen. Groter huis, meer grond. Keus was tussen Nieuw-Zeeland of Scandinavië.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel een wereld van verschil zeg. Thailand en Scandinavië.
Ai, lastige keus. Allemaal mooie landen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja haar zwager voelt zich niet meer zo thuis in NL en wil graag wat ruimer gaan wonen. Groter huis, meer grond. Keus was tussen Nieuw-Zeeland of Scandinavië.
Nieuw Zeeland viel af omdat ze anders te ver van NL af zouden zitten. Hij is nu op zoek in Denemarken, Zweden en Noorwegen naar een geschikt onderkomen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, lastige keus. Allemaal mooie landen.![]()
Tenzij je Denemarken ook als Scandinavië ziet, da's net Nederland.
Noorwegen schijnt graag Nederlanders te willen hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland viel af omdat ze anders te ver van NL af zouden zitten. Hij is nu op zoek in Denemarken, Zweden en Noorwegen naar een geschikt onderkomen.
Okay! Hij is het zat om te de buren op zijn lip te hebben en als je een boom wilt verwijderen uit je eigen tuin dat je dan een kapvergunning nodig hebt enz.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Noorwegen schijnt graag Nederlanders te willen hebben.
Er is een speciaal programma voor Nederlanders die naar Noorwegen willen. Dat zal wel te vinden zijn via de site van de Noorse ambassade.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Hij is het zat om te de buren op zijn lip te hebben en als je een boom wilt verwijderen uit je eigen tuin dat je dan een kapvergunning nodig hebt enz.
Ik zal het hem zeggen. Maar waarschijnlijk weet hij het al. Overigens heeft Jill niks met haar zwager maar sinds zij met haar vriend heeft gebroken woont ze bij hem en haar nichtjes in het souterrain.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is een speciaal programma voor Nederlanders die naar Noorwegen willen. Dat zal wel te vinden zijn via de site van de Noorse ambassade.
Kloptquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De drie SCenioren die aanwezig zijn gooien de gemiddelde leeftijd wel omhoog ja.![]()
Maar de rest van de "jongeren" zullen wel andere plannen hebben.
Toevallig in Rome laatst nog een gezellige avond gehad met een Noorse dame, maar ik ga er niet voor verhuizenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Noorwegen schijnt graag Nederlanders te willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Toevallig in Rome laatst nog een gezellige avond gehad met een Noorse dame, maar ik ga er niet voor verhuizen
dan hoop ik dat ze in een stad woont en niet ergens in de middle of nowhereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Jij moet voor de drank zorgen.......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jullie zijn goed bezig
Als er nog meer nodig is voor morgen laat het maar weten
De drank gaat steeds harder vallen bij de oudere jongeren/jongere ouderen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kom met de auto en ik ben nog steeds brak van gisteren dus ik denk niet dat ik veel alcohol zal drinken morgen. Fris/ water daarentegen des te meer
Yep ik ken het. Kon ik eerst van donderdag t/m zaterdag feesten en zondag bijslapen en bijkomen. Heb ik nu een hele week nodig als ik eens een weekendje weg ben geweest......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
yep, het wordt niet makkelijker
En de frequentie ligt tegenwoordig ook lager dus dat maakt het ook niet minder
Ha Diaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
De mannen zijn bij de buurman, ik heb het huis weer voor me alleenWordt een avondje Stargate Universe en Grey's Anatomy.
Eten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha DiaanIk ga straks lekker kijken naar een afleveringtje van Spartacus: Blood and Sand! Heerlijke serie. Gladiatoren, Rammen, Beuken en mooie dames. Wat wil een man nog meer?
Dat ook inderdaad!quote:
Zekers.quote:
Ik drink alleen nog in gezelschap.quote:
Is dat niet erg duur? 7 avonden per week in de kroeg?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik drink alleen nog in gezelschap.
Hier. Speciaal voor jou.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat niet erg duur? 7 avonden per week in de kroeg?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Heino dat is toch die Duitse Albino?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik open ze niet... ik open ze niet... ik open ze niet...
Slim... slim... slim...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik open ze niet... ik open ze niet... ik open ze niet...
Nee, houden zoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand al de foto's gezien van het droomhuwelijk van dit jaar??
Cobra en Etcie zijn getrouwd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
Oh ik dacht al: Waarom ben ik nu weer de laatste die dat weet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, joh, dan hadden we wel feest gehad.
Het is natuurlijk wel zo dat jij vaak niet kunt...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht al: Waarom ben ik nu weer de laatste die dat weet?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat jij vaak niet kunt...
Dat heb ik ook wel, maar toch kan ik dat wel goed combineren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.Sorry dat ik ook nog een leven naast Fok heb....
Omdat je partner ook een fokaccount heeft. De meisjes weten allemaal niet dat ik ook een digitaal leven heb. Die denken allemaal dat ik elke minuut van de dag aan het sporten ben.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, maar toch kan ik dat wel goed combineren.
quote:
Morgen toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, joh, dan hadden we wel feest gehad.
Drat toch een receptie. En ik kan niet.....quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat je partner ook een fokaccount heeft. De meisjes weten allemaal niet dat ik ook een digitaal leven heb. Die denken allemaal dat ik elke minuut van de dag aan het sporten ben.....
Etcie is een beetje mensen schuw. Ik kom dus alleen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar Etcie zou helemaal niet komen. Is die alvast op huwelijksreis?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie is een beetje mensen schuw. Ik kom dus alleen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie logt in op Fok en jullie hebben een laptop daar staan zodat ze er ook bij is?
De trouwfoto's?quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meer zo iets:
Etcie: Was het gezellig in A'veen? Hebben jullie over mij gesproken? Hoe waren de andere SCers? Was het eten lekker? Heeft Red een leuk huis? Had Jojo een jojo bij zich? Hebben de kinderen elkaar de kop ingeslagen? Is MM in het echt ook zo donker als zwarte piet? Was Andy er weer niet? Hoe groot was de BBQ? Heeft er iemand in het badje gelegen?
C4: Had je maar mee moeten gaan. Dan wist je het.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meer zo iets:
Etcie: Was het gezellig in A'veen? Hebben jullie over mij gesproken? Hoe waren de andere SCers? Was het eten lekker? Heeft Red een leuk huis? Had Jojo een jojo bij zich? Hebben de kinderen elkaar de kop ingeslagen? Is MM in het echt ook zo donker als zwarte piet? Was Andy er weer niet? Hoe groot was de BBQ? Heeft er iemand in het badje gelegen?
C4: Had je maar mee moeten gaan. Dan wist je het.
Als iemand een camera bij zich heeft wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Etcie ziet de foto's ook achteraf, toch?
Ik zie een hoop foute pakken...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zie een hoop foute pakken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest dat nou!? Ik had gehoopt dit te kunnen ontlopen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |