Ja, bagger zal er zeker zijn na de regen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bagger. Nou ja, trui mee, pet mee, gaan met die banaan
Ik zal eens vragen of mijn buurmeisje ze weer eens wil bakken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, bagger zal er zeker zijn na de regen.
En door jou krijg ik nu zin in een pannekoek met spek.
Mazzelaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen of mijn buurmeisje ze weer eens wil bakken.
Ach misschien wil ze ook wel een paar naar jou op sturen.quote:
Dat zou aardig zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach misschien wil ze ook wel een paar naar jou op sturen.
Moet ze wel even aan papa en mama een paar postzegels vragen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ze wel even aan papa en mama een paar postzegels vragen.
Met noppenfolie erin.quote:
Dat is waar. Anders moet ik maar vragen of ze voor de volgende meet een stapeltje voor mij wil bakken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
Blegh, dan krijg je pannekoeken met plastic smaak.
Een grote stapel. Want dan gaat het een pannekoeken meet worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar. Anders moet ik maar vragen of ze voor de volgende meet een stapeltje voor mij wil bakken.
Ik vrees dat het dan kinderarbeid wordt. Misschien dat we dan beter de meet in een pannenkoekenhuis kunnen houden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een grote stapel. Want dan gaat het een pannekoeken meet worden natuurlijk.
Dus daar mag ze wel pannekoeken bakken?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees dat het dan kinderarbeid wordt. Misschien dat we dan beter de meet in een pannenkoekenhuis kunnen houden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus daar mag ze wel pannekoeken bakken?
Even denken hoor.........quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
En het meisje waar iedereen op geilde in de klas is later meestal een single moeder van 3 kinderen met een uitgezakt figuur en een verlopen kop.
Hoeveel nachten krijgt men dan met jou in ruil voor een ziel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik nietMaar ik werd ook niet gepest ofzo. Ik ben dus ergens de middenmoot van 'I want to give my soul for one night with her' en 'uitgezakt, single, 3 kinderen'
Ik weet helemaal niet of ik populair was bij de jongens. Basisschool misschien, voortgezet onderwijs niet denk ik...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Dat geeft de vrouwen hier wel wat te denken. Waren ze vroeger populair bij de jongens op school of niet.
Er is maar 1 iemand die nachten met mij krijgt, en daar hoeft hij z'n ziel niet eens voor op te gevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoeveel nachten krijgt men dan met jou in ruil voor een ziel?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die nachten met mij krijgt, en daar hoeft hij z'n ziel niet eens voor op te geven
Je zit gebeiteld Cobra!quote:
quote:
Jij nog een oudere jongere?quote:
Daar kunnen de dames wel een antwoord op geven denk ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met heren? Volgens mij is het daar meestal once a nerd always a nerd.....
Yepsquote:
Dan ben je dus een Jongere Oudere.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YepsIk ben ouder dan Peace zelfs.
Pff wat vreselijk voor zo'n festival zeg.
Wat gebeurde er toen?quote:
Da's al wat beter nieuws.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Update: geen dode maar iemand die onwel is geworden....
De planning is dat de uitreiking op 1 Augustus is..... dus mogelijk wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik wil wel tellen, maar ben vanaf 30 juli 12 dagen op vakantie.. is dat een probleem?
Dan al? Dat is best snel. Zijn de verkiezingen al begonnen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De planning is dat de uitreiking op 1 Augustus is..... dus mogelijk wel.
Het mag ook later hoor wat mij betreft. Hangt ook van MadMaster af wanneer hij die Icons klaar heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan al? Dat is best snel. Zijn de verkiezingen al begonnen dan?
Ik ga Tong achterna......quote:
Dan moet je maar meteen het handelsteken gaan gebruiken:quote:
Vind je het niet erg dat ik het ook niet wil proberen?quote:
Mijn trademark is anoniem......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar meteen het handelsteken gaan gebruiken:
het maakt niet uit...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat ik het ook niet wil proberen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga eens even boodschappen doen. Tot later
aan de foto in de telegraaf te zien gaat het om een kermisattractie.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Gaat lekker daar op die Zwarte Cross...... Eerst al die feesttent die wegwaaide en 1 miljoen schade. Nu een dode.
Ik heb nog een pot samba saus staan. Moet die mee morgen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow galiameloen en knoflooksaus zijn binnen!!
Voor mij niet, ik lust helemaal geen sausen... maar misschien zijn er wel andere liefhebbers.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog een pot samba saus staan. Moet die mee morgen?
Ok dan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:31 schreef iamredleader het volgende:
als jullie wat willen meenemen mag dat natuurlijk! Heb er enorm veel zin in
Een mooiere definitie voor Tokkiemoeder kun je niet krijgen...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
En het meisje waar iedereen op geilde in de klas is later meestal een single moeder van 3 kinderen met een uitgezakt figuur en een verlopen kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |