Die Basic-shirts zijn echt fijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag even de lowlands aankoopjes gedaan
- wegwerp poncho/regenjas dingen
- fleece sweater (3.95 daar ga ik geen kou voor lijden op LL)
- oordopjes (8 stuks, 60 centom te slapen
)
- lichaamsreinigingsdoekjes
- handgel
- led-zaklamp
- ehbo kitje (heul klein)
- oral b handtandenborstel
verder:
- Mondwater
- mp3 oordopjes
- sanex deo
- wegwerp scheermesjes
- een t shirt, simpel basic shirtje
- king pepermunt, extra strong, 4 pack
- vochtige vloerdoekjes
- andere schoonmaakdoekjes
schade nog geen 22 euro
Die is inderdaad wel goed. De headset die ze heel even hebben gehad (2 euro meen ik), is nóg een stuk beter. Geluid klinkt een stuk mooier dan bij de koptelefoon, en de microfoon is ook erg netjes qua geluid. Jammer dat ze die niet meer hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:16 schreef kahlanamnell het volgende:
die normale koptelefoon is ook wel redelijk goed, gebruik hem in bed als ik op de nintendo ds speel en mijn vrouw al slaapt. Zit best goed voor een ding van ik meen 1,39 euro.
Als ik je een tip mag geven... haal er elders een. Van AXA ofzo. Die sloten van de Action stellen echt niets voorquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef sproetjes het volgende:
kettingslot [...] nieuwe kekke fiets
okeee dankje voor de tipquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven... haal er elders een. Van AXA ofzo. Die sloten van de Action stellen echt niets voorJe kunt nog net niet elk slot openkrijgen met je sleutel, maar als je die sleutels ziet dan snap je wel wat ik bedoel.
gevonden! 1,99 zelfs!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was hadden ze ze nog wel ja. Heel veel. 3 euro oid per stuk.
Bij de Blokker hebben ze ook fotopapier.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:21 schreef Fleppensteyn het volgende:
Is het a4 fotopapier (he dat rijmt) ook bij juliie uit het assortiment?
Zo ja weet iemand een elcheapo bron a4 fotopapier??
Reuze leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:37 schreef fotostarter het volgende:
Wat is en blijft het moeilijk om je hand op de knip te houden in de Action.
Ik ging vandaag voor oordopjes, liep de winkel uit. Ik moest een kleine 50 euro afrekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet erger is, van oordopjes naar 50 euro, of de oordoppen vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er ligt idd altijd wel wat wat je nodig hebt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nooit van gehoord, hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef krullebol81 het volgende:
Vandaag 2 waterdoseerbollen gehaald voor in de plantenbakken. Alle planten gaan hier dood omdat ik ze of teveel water geef, of te weinig. Hoop dat dat met die bollen beter gaat
Ach, ik heb de oordopjes niet echt nodig, maar wilde ze meenemen zodra ik bij de Action kwam.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet erger is, van oordopjes naar 50 euro, of de oordoppen vergeten
Er ligt idd altijd wel wat wat je nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |