meer info please, dit is zo te lezen een gouden oplossing voor mij. Ik ga straks langs een action, waar liggen die en hoe zien ze eruit?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:32 schreef krullebol81 het volgende:
Vandaag 2 waterdoseerbollen gehaald voor in de plantenbakken. Alle planten gaan hier dood omdat ik ze of teveel water geef, of te weinig. Hoop dat dat met die bollen beter gaat
Alleen de citroenversie hebben ze toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:59 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag nog maar eens kijken of ze KC ranja hebben.
Die is zo lekker!
hier lagen ze bij de bloempotten. Zitten 2 in een verpakking en ze kosten 2.79 euro.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
meer info please, dit is zo te lezen een gouden oplossing voor mij. Ik ga straks langs een action, waar liggen die en hoe zien ze eruit?
Volgens de site wel, maar ze hebben het hier (nog steeds) nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Alleen de citroenversie hebben ze toch?
Dat zijn gewoon standaard kaartjes ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef Syrena het volgende:
Action humorIk ga net het kaartje van mijn nieuwe action-sjaal knippen, staat er: Wash inside out
![]()
Uh, tis een lange tricot lap, hoezo inside out
Mmm, ik ga straks eens kijken naar die zonder kleur. Waar liggen deze dingen? Bij de bloempotten? Die heb ik nooit gezien? Toch maar eens oplettenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:11 schreef krullebol81 het volgende:
ziet er zo uit, ik heb er een zonder kleur.
[ afbeelding ]
Ja. Vandaag bij een andere action geweest om nog een setje te halen, en daar lagen ze bij de nepbloemen etc. Gewoon ff kijken waar ze liggen dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Mmm, ik ga straks eens kijken naar die zonder kleur. Waar liggen deze dingen? Bij de bloempotten? Die heb ik nooit gezien? Toch maar eens opletten![]()
Ben hier ook wezen kijken vandaag en ik kreeg te horen dat die dingen al een tijd uitverkocht zijn bij alle vestigingen van de action. Dat klopt dan niet echt dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
Ja. Vandaag bij een andere action geweest om nog een setje te halen, en daar lagen ze bij de nepbloemen etc. Gewoon ff kijken waar ze liggen dus.
nee hoor. Heb gister nog 2 setjes gehaald en er lagen er nog een stuk of 10.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben hier ook wezen kijken vandaag en ik kreeg te horen dat die dingen al een tijd uitverkocht zijn bij alle vestigingen van de action. Dat klopt dan niet echt dus.
OK, hier helaas niet dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee hoor. Heb gister nog 2 setjes gehaald en er lagen er nog een stuk of 10.
Deze idd lekker goedkopie; 1,99 voor 25 stuksquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij de Blokker hebben ze ook fotopapier.
Hebben ze.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:12 schreef Cherryblossom het volgende:
Hebben ze niet toevallig iets zwabber/swiffer-achtigs?? Dus van de vochtige doekjes met een lange steel eraan.. Ik vind het echt super irritant om voor een paar vierkante meter steeds de stofzuiger uit te moeten halen(studentenkamer)
fotopapier moet je niet bij de action halen, daar ga je over een paar jaar spijt van krijgen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:21 schreef Fleppensteyn het volgende:
Deze idd lekker goedkopie; 1,99 voor 25 stuks
nieuwe vestiging lage land?? bij mij om de hoek??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:30 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ben eergisteren even geweest voor de nagellak. Ik heb daar nu zoveel goede verhalen over gehoord. Helaas, alleen nog doorzichtige en een vage felroze kleur. Ik wil binnenkort eens bij de nieuwe vestiging in Rotterdam gaan kijken op het Lage Land, iemand daar al eens geweest?
Van de week was het heel druk dus niet lekker kunnen rondkijken. Alleen Palmolive shampoo gekocht, vrij grote oranje/roze fles, die rook heel erg lekker.
Oh nee dit meen je niet, nou ja...een Action toch? Hoe kom ik er dan bij dat er een Action zit, ik zou toch zweren dat ik dat las? Gelukkig ben ik niet er heen gegaan nog dan. Of is die BigBazar de moeite waard?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
nieuwe vestiging lage land?? bij mij om de hoek??
Ben je niet in de war met BigBazar? Net zoiets, die zit wel sinds kort in 't Lage Land
www.bigbazar.euquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh nee dit meen je niet, nou ja...een Action toch? Hoe kom ik er dan bij dat er een Action zit, ik zou toch zweren dat ik dat las? Gelukkig ben ik niet er heen gegaan nog dan. Of is die BigBazar de moeite waard?
wat een website, zo'n leuke openklap folder, denk ga even bladeren, is het niet een echt boekjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
www.bigbazar.eu
bij gebrek aan een echte Action in de buurt een aardig alternatiefmaar niet meer dan aardig
Die zit hier ook sinds kort. Idd aardige winkel, maar heb liever Action.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
www.bigbazar.eu
bij gebrek aan een echte Action in de buurt een aardig alternatiefmaar niet meer dan aardig
dat wordt zo een ideaal 'vrouwenrijtje', met Hema, Bigbazar en Xenos vlak bij elkaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben in Hoorn bij Bigbazar geweest en vond 'm wel erg leuk hoorZie nu dat er ook 1 in Amsterdam zit. Binnenkort maar eens heen gaan
Klopt, tegen de 3 of 4 euro.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:33 schreef Qwea het volgende:
Bij de action hadden ze toch hdmi kabels? iemand die weet wat die kosten?
Precies, na een paar maanden is het papier zo geel als een kanariequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:30 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
fotopapier moet je niet bij de action halen, daar ga je over een paar jaar spijt van krijgen....
de action is een prima zaak voor simpel spul, maar je moet er niet iets halen wat je je leven lang wilt bewaren.
Zo erg had ik het niet verwachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:53 schreef fotostarter het volgende:
Precies, na een paar maanden is het papier zo geel als een kanarie
Don't fall into the marketing trapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef Samson het volgende:
Tja, de action is een leuke winkel maar veel dingen zijn natuurlijk van een mindere kwaliteit, het is niet voor niets zo goedkoop. Ik heb al verschillende lekkende pennen gehad en pennen die zomaar uit elkaar vallen. Maar ook wel andere dingen die weer verrassend goed blijken te zijn.
Inderdaad. Zelf krijgt mijn zoontje ook wel wat speelgoed van de Action. En het meeste is echt om te huilen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef Samson het volgende:
Tja, de action is een leuke winkel maar veel dingen zijn natuurlijk van een mindere kwaliteit, het is niet voor niets zo goedkoop. Ik heb al verschillende lekkende pennen gehad en pennen die zomaar uit elkaar vallen. Maar ook wel andere dingen die weer verrassend goed blijken te zijn.
De collegeblokken zijn ook erg goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelf krijgt mijn zoontje ook wel wat speelgoed van de Action. En het meeste is echt om te huilen.
Ik denk dan gewoon, als hij een dag lol heeft voor die 2 euro, wie doet me dan wat? Als het kereltje er van kan genieten, ben ik er tevreden mee
Verder zijn veel dingen ( buiten speelgoed om ) juist zeer goed.
Zelf vind ik die flatscreen cleaner incl doek erg goed werken. Ook shampoo en badschuim handzeep allesreiniger en dergelijke zijn gewoon erg goed.
Laatste keer dat ik daar naar zocht niet. Heb er toen 1 bij de blokker gehaald, inclusief slang voor een tientje, losse slang was 8 euro, dus verwacht losse kop ook zoiets (ik moest alleen een slang hebben, maar voor die twee euro wilde ik die douchekop ook wel testen. M'n oude bleek beter te zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
De collegeblokken zijn ook erg goed
Heeft de Action eigenlijk ook douchekoppen? Heb er vandaag even snel naar gezocht maar kon het niet zo snel vinden.
De onze komt er wel vandaan maar daar komt me toch een flauw straaltje water uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Heeft de Action eigenlijk ook douchekoppen? Heb er vandaag even snel naar gezocht maar kon het niet zo snel vinden.
Die gebruik ik niet, maar die zullen inderdaad ook wel goed zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:22 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind die collegeblokken van de Action zo stinken
Een vieze weeïge zoete lucht.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:51 schreef fotostarter het volgende:
Hahahahha, wat voor een lucht dan? We hebben laatst wel van dat lijntjespapier gehaald, maar dat rook nergens naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |