ze hebben ook koplampen met LED, voor maar een paar euro. Bij mijn fietsenmaker kostte dezelfde 15 euro.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken of ze nog wat van die boxers hebben liggen![]()
Oh, en fietslampjes
Ik kon alleen witte vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef Ole het volgende:
[..]
ze hebben ook koplampen met LED, voor maar een paar euro. Bij mijn fietsenmaker kostte dezelfde 15 euro.
Dat Pledge spul is werkelijk briljantquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Miam het volgende:
de buit van vandaag;
2 kleine luchtverfrissers
adidas douchegel
haargel voor
nep uggs
pledge schoonmaakspul
rieten bloemenmandjeding in de vorm van een schoen.
had niet veel tijd, deze week nog maar eens kijken.
Wel kerstmannen, kerstkaarten en pepernoten zien liggen
Koplampen zijn meestal witquote:
Hoeveel kostten de nep uggs?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef Miam het volgende:
de buit van vandaag;
2 kleine luchtverfrissers
adidas douchegel
haargel voor
nep uggs
pledge schoonmaakspul
rieten bloemenmandjeding in de vorm van een schoen.
had niet veel tijd, deze week nog maar eens kijken.
Wel kerstmannen, kerstkaarten en pepernoten zien liggen
Zoon van 9 wil niks anders meerquote:
komop, het is 1 september, dan mag hetquote:
Ja, dat probleem had ik dus ookquote:Op woensdag 1 september 2010 21:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoon van 9 wil niks anders meerZe heetten trouwens eerst Cozzi.
Edit: vorige week gekocht, nu in de aanbieding
[ afbeelding ]
Maten komen goed overeen met wat je zou verwachten... ik heb zelf M en dat zit prima... net als rest van de kleding die ik heb (praktisch altijd M).quote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
Morgen even een stuk of wat van die Ziki boxers voor mijn vriend halen'
Hoe vallen ze qua maat?
Maar ik had daar gisteren geen zin inquote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
komop, het is 1 september, dan mag het
hebben ze ook pepernoten met chocola?![]()
Je hebt er verschillende soorten. weet niet meer precies hoe duur die van mij waren.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef electronique het volgende:
[..]
Hoeveel kostten de nep uggs?
Oh wat zijn die leuk! Dat hoop ik nu met je meequote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd of die Noorse pantoffels van vorig jaar misschien weer komen
Deze dus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |